Lk: gaat goed komen meid! Wij waren bijna gelijk gestart, jouw beurt komt u ook heel snel! Debs: ik duim met je mee meid! Genoeg is genoeg! All: de vraagtekens blijven toch nog even staan, pas na de bloeduitslag haal ik ze weg ( als het goed is natuurlijk)
Bedankt voor al het duimen dames! Toekan, succes morgen! Debs, voel me prima, alleen slaat de verveling toe . Vervelend die nacht- en dagdiensten, wanneer ben je weer vrij? Hopelijk voor jullie ook de laatste IUI! LK, nog een weekje geduld en dan hopelijk voor jou ook twee roze strepen! Vandaag steken onder in mijn buik, gedachten maken dus weer overuren.
Toekan, jeeeej meis! Zo blij voor je!!! Hoe voel jij je? @ lk, debs, angel, amanda, allemaal heeeel snel roze voor jullie!!! Hier echt vreselijk nieuws gehad gister, dus voel me sindsdien heel naar en verdrietig. Op m'n werk ook zitten janken, echt pffff....
ja de andere meiden moeten ook zker op roze tis nu lang zat geweest kom op @ Noorus sterkte meis weet niet wat er is ?
Toekan gefeliciteerd !! We zijn goed op weg zo om de trein echt roze te maken Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer...heb echt geen geheugen meer..zelfs geen vergiet.
Noours, weet niet wat er is maar sterkte ermee en jeej een meisje! Toekan wat een goed bericht GEFELICITEERD. Ik lees nog wel mee maar reageer minder, weet even niet zo goed wat ik wil.