Liefkleintje: WAUW! Spannend zeg! Alvast hier een felicitatie! We worden hier met bosjes zwanger in ene SUPER!!!
Gister echo gehad bij de vk. Foto in album. Alles was goed. Frummel deed de handjes in de lucht. Vriend zei dat t al carnaval aant vieren was. Gekkerd. Volgende week donderdag intake pren. diagnostiek ivm taaislijmziekte in de fam. aan vriends kant. Nichtje heeft vd week zwangerschap beeindigd vanwege kindje met deze ziekte. Vd week ook forumdinnetje plots overleden en flinke aanvaring gehad met mn vader dus t bolletje zit weer goed vol. Maar gelukkig ist met frummel goed
@ Jeskejes ach meid toch zit je ook niet mee he ! ♥♥♥ Sterkte en fijn dat het met jullie beeb wel goed zit
Thx meiden!!! Nu nog even afwachten of de testen donkerder gaan worden! @Jeske, fijn dat met jullie frummel alles goed is!! Ik heb het gelezen, forumlid dat plotseling overleden is! Vreselijk!!! Sterkte meid!
Deze trein zit op dit moment in een sneltreinvaart! Hij gaat voor mij op dit moment te snel, dus heb besloten om even afstand te nemen. Meiden, hopelijk mag iedereen snel op roze en dat er maar een hoop gezonde baby's geboren worden!!
Grumpy: goed van je echo!! Lk: voorzichtig gefeliciteerd!!! Jes: knuffel meid! Maar leuk van je echoo! Amanda knuffel meid!! Hoop dat je pruts er nu ook snel aankomt... Hier: heb zoooo een bang dat het hier mis gaat lopen... Zo veel als ik de afgelopen dagen voelde, zo weinig voel ik vandaag.... Jeetje, zou niet weten wat gedaan moesten ze met dit afpakken
@ Toekan maak je niet druk meis ik voel ook de ene dag niks en de andere dag weg en al die krampen en steken heb ik ook nog steeds alleen wat minder maak je niet druk laat de angst het niet overwinnen probeer en van te genieten meis ♥
@Amanda, ik begrijp je gevoel heeeel goed!! Maar ik duim keihard dat jij binnenkort een positieve test hebt!! @Toekan, ik duim zo dat het gewoon goed blijft gaan!! Onzeker he?!? @Jeske, ik lees net dat die meid die overleden is uit mijn woonplaats komt!! De naam van het kindje zegt me niks.... zou je haar naam eens willen pb-en?
Amanda, rustig aan meid! Jeske, is dat dat meisje waar de condoleance voor is geopend hier? Erg zeg dat nieuws! Die taaislijmziekte kan toch ook 'verholpen' worden toch, of heb ik dat nou helemaal mis? Ik weet nog dat ze bij mijn nichtje het vermoeden hadden toen ze een jaar of 2 was. Mijn zus door de hele molen met de kleine pfff. dat was wel een heftige periode, maar uiteindelijk bleek het dat niet te zijn... wat wel is nog steeds een raadsel...ze is enkel gevoelig wat haar longen betreft..maar toch het blijft wel enorm heftig zoiets! Toekan, ik voel ook niets hoor...ik heb vandaag weer een echo gehad waardoor ik de bevestiging kreeg dat er toch echt een baby in mijn groeit! Zoals ik al zei, echo gehad. Puur omdat we geswitch zijn van vk, en moesten we dus nog een echo ...dat is niet erg toch maar toen gaf ze aan, jullie komen niet voor de combinatie test toch..ik zeg volmondig NEE, en ik zag dat manlief twijfelde... dus ik zo...wat wil je nou, ja of nee..zeg het maar want ik zie dat je twijfelt... dus die VK zegt moet ik even weg gaan Ik zo nee dat hoeft niet, zo zijn wij hahaha.... dus toen zegt mijn man, ik wil het misschien toch wel.. ik zo nou dat is reden genoeg om het wel te doen, want je twijfelt dus voor jou doen we het gewoon... de nekplooi was goed 1.38 dus dat is meer dan goed.. want boven de 3/3,5 gaan de alarmbellen rinkelen..nu dus ook bloed geprikt en een week wachten..ik ga ervan uit dat ik enkel een brief krijg, want dan is het goed...ik zit er niet zo mee eerlijk gezegd, wel dat ik 156 euries moest pinnen hahaha.... kademzz... nou ja voor het gevoel van manlief heb ik het er maar voor over wat wel een pre was, was dat we beebje maar liefst 30 min hebben zien koppeltje duikelen in mijn buik haha...was nu al stront eigenwijs... en toen liet ze ook het NUB zien.. ik dacht toch echt even een pieletje te zien dus ben nu enorm benieuwd hihi... 11 februari weten we het zeker! En dan kunnen we gelijk gaan shoppen..we hebben de Bijenkorf gereserveerd voor die avond hahaha... dus dan show ik het eerste outfitje wel
De NUB is altijd een pieletje he PCO haha de vraag is in welke hoek staat dat pieletje? Gaan jullie nog geslachtsbepaling doen met 15 weken of wacht je tot de 20 weken. Liefkleintje wat waaaaaaanzinnig!!! Voorzichtig gefeliciteerd, ik verwacht morgen weer een nieuwe test te mogen zien Amanda een hele dikke knuffel van mij. De trein hier gaat supersnel nu en dat lijkt me onwijs moeilijk voor degenen die nog niet zwanger zijn, maar wat mij betreft gaan we gewoon op volgorde hoor dus je komt heel binnenkort aan de beurt dat kan niet anders!!!!! Toekan relax meid. Het komt goed. Ik heb tot 20 weken nog vaak gekeken met afvegen of er geen bloed was haha. Denk er niet aan wat er kan mis gaan. En ik weet uit ervaring dat als het gebeurt dat je ook dat weer te boven komt. Maar denk er maar gewoon niet aan en GENIET!
Nuage, we gaan 11 februari, dus nog 10 dagen wachten... Ja die piel zit mij niet dwars, maar manlief is overtuigd bijna whoehahahaha... komt hij er mooi bekaaid vanaf als blijkt dat het een meissie is hahaha
Even snel reactie na drukke dag hier... @ LK, natuurlijk hier ook jeeeej woeeehooeeeeee waaauuuwwww!!!! Snap dat het nu nog allemaal spannend is, maar toch een gefeliciteerd van mij! X @ Amanda, meis doe wat 'goed' voelt. Snap heel goed dat het hier te snel gaat voor je op dit moment. Hoop dat je heel gauw met goed nieuws mag komen. Ben je al gestart bij de MWer? Ben wel benieuwd hoe dat bevalt... @ PCO, nu dus afwachten op uitslag. Zal vast goed zijn. Leuk is dat altijd die kosten. Wij konden voor chromosoomonderzoek van vorig jaar dus mooi 500 euro betalen... (kwamen ze half jaar later mee, grrr!) @ Toekan, niet stressen meis. Ik heb hier dagen gehad dat ik niks voelde. Zegt echt helemaal niks. Nu voel ik me (op bekkenpijn na) ook helemaal goed en vergeet soms zelfs dat ik een meisje bij me draag, maar als ik dan weer naar mijn ronde buikje kijk geloof ik het pas weer @ Jeske, fijn weer een mooie echo! Wat een vreselijk nieuws zeg... Weten ze wat de oorzaak van haar overlijden is... Echt niet te geloven dat soort dingen. Hier zitten we ook nog steeds in de roes van het rotnieuws dat we gekregen hebben, te bizar!
Oh helemaal geweldig, ben ook bij hem geweest! Alvast heel erg veel plezier gewenst dan want hij geeft waanzinnige mooie en uitgebreide echo's