Pco ja daar is de condoleance voor. Noor onbegrijpelijk he dat dit allemaal kan. Idd te bizar. Oorzaak is nog niet 100% zeker. Over aantal wkn weten ze t. Taaislijm, geen idee of t te verhelpen is. ik dacht taaislijm zelf niet. Ze hebben er met een kinderarts over gepraat en zijn zo tot deze moeilijke beslissing gekomen. Pco leuk die echo! Hier gaan we combitrst ook doenheb vriend laten beskissen of hij t wil of niet. Aman dikke knuff meid. Toekan die 'angst' zal nog ff blijven heeft iedereen denk ik. Probeer te geniet hoe makkelijk t ook gezegd is.
Dom, geen kv meer in huis....terwijl ik dacht dat ik er nog 1 had! Maar wel een zwanger&kids..... Zijn die minder gevoelig?
Lk; gefeliciteerd!! Amanda; snap je gevoel.. De trein gaat idd op volle toeren.. Heel veel succes met jouw laatste wachtweek! Pco; Goed dat je bent overgestapt! Leuk, alweer een echo!! Hier zitten de zaadjes er weer in.. De laatste iui wachtbank.. Hopelijk blijft de trein op volle toeren
OOOOOOOH LK!!! leuk leuk leuk.....we gaan de goede kant op en durf ook echt te zeggen dat je zwanger bent meid! Debs ik hoop dat het zooo raak is bij jou!!! Moet je bloedprikken binnenkort of dat niet?
Lk die testen zien er goed uit! Je bent gewoon zwanger! Debs heel veel succes op die verschrikkelijke wachtbank. Ik hoop zo dat deze IUI raak is!!! Moet gewoon.
LK wat was dat een hork zeg.... :x:x:x heb gelijk melding gemaakt bij het beheer van die lompe opmerking.... bah...sommige mokkels hier zijn echt HORKEN!
Thx meis!! Ik had idd ook al een melding gemaakt en gevraagd of ze het willen sluiten! Geen zin in dit gezeur!
@ Liefkleintje ja die van zwanger en kids zijn extra gevoelig dat is ook die test waarmee ik voor het eerst heb getest maar ik zie een 2e streep hoor doe anders een cb digital als je het echt zker wilt weten!
dat weet ik niet te zeggen ik heb daar geen verstand van ! maar ik neem aan van niet hoor hier vandaag naar moeder en kind beurs vriendin komt me straks ophalen dus ik ben er vanvaond weer
Lk: proficiat! kan niet meer van de pregnyl zijn hoor!! Debs: ik duim!!!! Pco: leuk dat half uurtje echo daar zou ik ook wel van genieten! Bedankt dames. Weet dat ik mijn best moet doen om te genieten hoor... Testen worden ook steeds donkerder, dus dat zitwel snor denk ik, mar dat onderhuidse gevoel moeten we proberen te negeren ...
Lk; ik moet altijd 12 dagen na iui bloed laten afnemen voor hcg controle. De zw testen zijn dan echt neg. Ik spuit 10.000 pregnyl. Dus... Gefeliciteerd meid!
Haha ik zou een percentje moeten vragen aan die site van al de dames die sindsdien ook daar hun banner halen