@Toekan, je hebt helemaal gelijk!!! Ik vond dit wel een toepasselijke foto..... Kan de kleine straks zien wat we voor hem/haar gedaan hebben, hahaha!
Heftige foto lk zelfs ml schrok ervan! Ik sta daar eigenlijk noet bij stil wat de hoeveelheid ellende je krijgt bij IUI RESPECT dames! X
En dan valt dit nog mee Dit is maar van 2 rondes! Ik heb het spuiten zelf gelukkig niet als heftig ervaren. Vooral het lange wachten vond ik erg moeilijk!
Lk is wel een mooie foto zo ja! Ik ga je ideetje pikken Heb mn ampullen enzo ook nog. Maar meid mooie banner!!!
*Roze klustrein (NOD)lijst!* *Februari 2013* 9 feb > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI2) 14 feb > Nuage, 1e ronde, 2e kindje 14 feb > Angel77, 16e ronde (3e ronde na BBZ), 2e kindje 16 feb > Debs1, ?? ronde, 1e kindje (IUI6) *Maart 2013* *datumloos* *ZWANGER!* 27 juni > Grumpy, 9e ronde (4e na mk), 1e kindje 13 juli > Mira85, ? ronde, 1e kindje 13 juli > Noorus, 7e ronde, 1e kindje 13 aug > Pcomama, 1e ronde na Mk, 2e kindje ? aug > Jeskejes, 25e ronde, 1e kindje (IUI) 27 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje 8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI) 14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI) *Bevallen* 25 juli 2012 -> Anz87, jongen 4 augustus 2012 -> Jez, meisje 22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen 4 oktober 2012 -> Nuage, meisje (Fay) 3 januari 2013 > Wachtende, meisje
Wat een heerlijkheid hier!!!! Superblij wordt ik van ons meiden! @ Debs en Amanda, mijn duimen draaien overuren!!! Hier echt vol voor positiekleding geshopt, superleuk en helemaal blij mee! Edit: ben hier ui-ig deze week! @ Toekan, weet niet of je nog test, maar ik kan je adviseren ermee te stoppen nu. De uitslagen van de testen zeggen namelijk niks meer over het verloop. Het heeft mijn 2e zwangerschap behoorlijk in mijn macht gehad en vond dat heel vervelend achteraf (omdat het verkeerde voorspellingen deed). Ikzelf heb me bij deze zwangerschap ervan weerhouden en voelt echt veel beter. (Kijk maar wat je ermee doet, is maar tip van flip! )
Ik test mijn testen op... Haha maar ze zijn al bijna allemaal op ( zie album) enkel morgen nog een digitale!
Ik heb in het begin ook veel getest en daar toen ook foto's gemaakt. Heel erg leuk voor het fotoalbum later!! Ik vind het zo leuk dat het hier zo roze is nu
Lk; wat een super foto! Echt! Ene mijn nod is 13-2.. Wil iemand die aanpassen op de lijst? Lukt niet op mijn mobje.. Vraagje aan de iui meiden; hadden jullie al het gevoel zwanger te zijn? Of was de pos test een totale verrassing? (Kan me namelijk niet meer herinneren hoe ik mij toen der tijd voelde)
Voor mij was het een complete verrassing!! Moest ik de vervallen test niet gehad hebben, had ik steevast op mijn ongi zitten wachten!
LK: Gefeliciteerd !! Wat een roze sneltrein hier! Debs: Ik duim enorm voor je !! Ik moest enorm veel plassen waardoor ik het gevoel kreeg dat het wel eens raak kon zijn..echter had ik andere maanden ook genoeg kwaaltjes maarja dat heb je met die hormoonbehandelingen he. Maar eigenlijk had ik helemaal geen vertrouwen meer in de IUI en was ik me aan het voorbereiden op IVF. Ik kon het ook niet geloven toen er opeens een tweede streep op die test tevoorschijn kwam. Hier is het behoorlijk zwaar. Beeb word steeds onrustiger, reflux word heftiger en mijn lichaam gaat best achteruit. Maandag afspraak bij de kinderarts en dinsdag bij de osteopaat. Mn man kan helaas niet mee naar de kinderarts maar gelukkig staan mijn forumdinnetjes voor me klaar Amanda gaat namelijk met me mee. Door het enorme slaaptekort ben ik echt bang dingen te vergeten. Mijn duimen draaien ook echt enorme overuren voor deze topmeid ! Jes ik ben voor jou ook maar aan het malen hoe je je situaies zou kunnen verbeteren maar ik weet het ook even niet meer. Zo'n rotsituatie
Exact hoe het bij mij was!! Jammer dat de reflux heftiger wordt en je lichaam het zwaar te verduren krijgt, hopelijk kan de kinderarts helpen!! En Amanda wat lief
Ik had het volgens mij helemaal niet door. Kwam echt als een verrassing. Maar dat was bij mij ook omdat ik altijd symptomen had, ik lette er niet meer op. Overigens ben ik vanavond enorm duizelig. Echt alsof ik gedronken heb. Ben benieuwd.
Ik was een paar dgn na de iui zooo onrustig. Andere keren was de 2e wachtweek pas erg maar nu kon ik niet wachten om te testen. En was niet zo'n tester. Dus denk onbewust gevoel dat ik zwanger was maar durfde t niet uit te spreken. Laatste iui was alles anders en dat bleek goed te zijn geweest. Wachtende andersom ook meid. Je moet wel zelf ook opknappen! Hoop snel duidelijkheid over waarom jullie meisje t je zo moeilijk maakt. Tis wel echt een schatje hoor. En niet teveel mslen das niet goed. Komt wel goed bij mij uiteindelijk.
*Roze klustrein (NOD)lijst!* *Februari 2013* 9 feb > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI2) 14 feb > Nuage, 1e ronde, 2e kindje 14 feb > Angel77, 16e ronde (3e ronde na BBZ), 2e kindje 13 feb > Debs1, ?? ronde, 1e kindje (IUI6) *Maart 2013* *datumloos* *ZWANGER!* 27 juni > Grumpy, 9e ronde (4e na mk), 1e kindje 13 juli > Mira85, ? ronde, 1e kindje 13 juli > Noorus, 7e ronde, 1e kindje 13 aug > Pcomama, 1e ronde na Mk, 2e kindje ? aug > Jeskejes, 25e ronde, 1e kindje (IUI) 27 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje 8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI) 14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI) *Bevallen* 25 juli 2012 -> Anz87, jongen 4 augustus 2012 -> Jez, meisje 22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen 4 oktober 2012 -> Nuage, meisje (Fay) 3 januari 2013 > Wachtende, meisje
Goedemorgen meiden! Leuk idd zo ROZE hier!!! Amanda: snap dat je je even terugtrekt, sterkte meis! En ik duim voor jullie! Lief dat je meegaat met Wachtende naar het zkh! Wachtende: wat naar dat het niet lekker gaat met je dochtertje Hopelijk kom je verder in zkh + osteopaat! Sterkte! Jeske: goed dat je gaat kijken wbt pren diagnostiek, taaislijmziekte lijkt me heftig (ken het niet van dichtbij maar wel dingen over gezien e.d.) Succes komende week en ook met je familie! Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! LK: wauw zeg, wat een mooie en indrukwekkende foto. Heel mooi gedaan! En super dat je zwanger bent! Duim voor een plakker! Debs: duim heel hard voor jou! Succes met wachten! Noor: hi UI Toekan: hoe gaat het? Moeilijk hè die onzekerheid... De 1e periode is gewoon killing. Duurt heel lang, als je eenmaal over die 12 weken bent gaat het veel sneller voor je gevoel, met altijd wel onzekere momenten hier en daar. Helaas hoort dat er vlgs mij allemaal bij. En ook als de kleine er straks is, zul je zorgen blijven houden.
@Nuage, spannend!!! Is 14-2 jouw NOD? Dan zou je nu rond je ei zitten?!? @Debs, ik voelde eigenlijk niks bijzonders.... Zowel bij mijn vmk niet als nu. Wel wat last van mijn darmen en misselijk, maar dat zou ook van de utrogestan kunnen komen. Dus zocht er niks achter.... Totaal onverwacht dus! @Wachtende, klinkt allemaal erg pittig bij jou!! Hopelijk gaat het snel beter met jullie allebei! @Amanda, ik duim zo hard voor je!! Wanneer mag/ga je testen?? Hier gisteravond tegen een hele goede vriendin verteld. Ze was zooo blij! We willen het vrijdag tegen mijn ouders, zus, zwager en broertje vertellen. Dan is mijn zus jarig! Hopelijk red ik dat, want iedereen weet dat ik morgen 2 weken na IUI zit en een vroege tester ben (heb tegen andere vriendinnen gezegd dat ik negatief getest heb..... vriend wil het nog niet tegen iedereen vertellen, pas na vrijdag!)