En ik voel IETS! Sinds een paar dagen beetje plopjes heel laag in m'n buik en weet nu zeker dat het de beeb is! Gister meerdere keren per dag soort getik tegen m'n onderbuik aan, WAUW! Echoscopiste zei al dat ik het wrs onderin zou gaan voelen aangezien m'n placenta gedeeltelijk aan de voorzijde zit en wat aan de zijkant. Ben afgelopen do weer bij de vk geweest en hartje ook weer gehoord! Ze vroeg nog of ze naar m'n buik mocht kijken. Ikke: nou nog niet zoveel te zien hoor Zij voelen en zei: prachtig! Baarmoeder bijna tot aan je navel en je hebt goede buikspieren, geef het nog een paar weken en dan zie je meer buik Wel grappig, hoe ze dat zei
Hier gaat het wel! Het moet maar goed zitten! Ik heb er lang genoeg op gewacht! Vanmorgen een digi gedaan en volgens hem loop ik voor op schema! Want hij gaf 3+ aan...
Grumpy fijn dat je het begint te voelen!! Amanda!!: super!!! Op hoeveel dagen zit je nu?? 12? Dan is het zoals bij mij meid! Begon ook zo!!
*Roze klustrein (NOD)lijst!* *Februari 2013* 14 feb > Nuage, 1e ronde, 2e kindje 14 feb > Angel77, 16e ronde (3e ronde na BBZ), 2e kindje 13 feb > Debs1, ?? ronde, 1e kindje (IUI6) *Maart 2013* *datumloos* *ZWANGER!* 27 juni > Grumpy, 9e ronde (4e na mk), 1e kindje 13 juli > Mira85, ? ronde, 1e kindje 13 juli > Noorus, 7e ronde, 1e kindje 13 aug > Pcomama, 1e ronde na Mk, 2e kindje ? aug > Jeskejes, 25e ronde, 1e kindje (IUI) 27 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje 8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI) 14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI) ? okt > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI) *Bevallen* 25 juli 2012 -> Anz87, jongen 4 augustus 2012 -> Jez, meisje 22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen 4 oktober 2012 -> Nuage, meisje (Fay) 3 januari 2013 > Wachtende, meisje
Hahaha wat is dat hier trouwens plots!!?? 2012 zoo een slabbakjaar en zie ons nu gaan! Waaaa geweldig vind ik dit!!