Lk; 12 dagen na iui. Is standaard protocol.. Of je nou wil of niet. Daarna wacht je "rustig" je menstruatie af.. Fijn hè!? Maar uh bij jouw te vroeg? Das gek!
Te vroeg!? Hoezo dat? @ Grumpy, laat die ouwe oogies maar goed wennen aan al dat kleur hier, dat voorkomt staar
Wat raar!! Ik zit vandaag 14 dagen na IUI, maar ze vond het te vroeg. Dan kan het alsnog een lage HCG waarde zijn, omdat hij nu pas echt gaat stijgen! Ach, zoek het uit!! Mijn testen worden donkerder. Dan maar geen bloedonderzoek!
He te vroeg? Bij ons was het standaard op dag 14, maar was om te kijken of het iets was voor ik met hormonen moest starten...
ik had mijn banner idd ook ff aangepast is wat vrolijker !! hmm dat is apart liefkleintje nou idd net wat je zegt je testen worden donkerder dus dat is goed heb je al een clearblue digital gedaan ?? zo ja sorry weer vergeten hihi
Ach, ik vind het prima dat ze t niet doen! Ik ben toch wel zwanger En ja, digi gedaan! Zie foto! En heb er nog 1, die doe ik vrijdag!
Hoop dat we allemaal op roze mogen meiden duimen draaien!! @ hier vandaag niet veel doen ben misselijk zo ff weg naar gemeentehuis nieuwe id kaart aanvragen en dan vanmiddag ff minicupcakes maken denk ik en voor de rest niks!
Hopelijk doet ie het zo, krijg met de tablet de foto niet geupload. Bovenste is van zondagmiddag, onderste van gisterochtend en de laatste van gisteravond. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FXFEMRYY.jpg
WAUW! Amanda! Gefeliciteerd meid! Zo blij voor je!!! Nu alleen nog een mooie banner Hoe voel je je? H&F: balen vd misselijkheid Nuage: dat is lief Denk dat je er anders in staat, nu je als zo'n mooi wondertje hebt toch?
Banner durf ik nog niet. Vlagen van misselijkheid en 's avonds moe, maar dat kan ook vanwege 0,0 energie . H&f, mjammie cupcakes! Debs, ik blijf voor je duimen meid!
Ja ik sta er nu (nog) anders in Dit is ronde 1 en als ik dit jaar opnieuw zwanger mag worden hoor je mij niet. Mijn grote angst is dat dit weer 5 jaar gaat duren.. Maar daar denk ik gewoon niet aan. Deze ronde heb ik duizelingen, trekkend litteken van de keizersnede in mijn baarmoeder en een hele duidelijke eisprong gevoeld. Ohja en heftige dromen, ook dat ik weer zwanger was. Maar het komt ook door mijn dubbele gevoel van heel graag alweer snel zwanger zijn en de angst die ik toch heb over zwanger worden na een keizersnede. Ik heb nu ook serieuze bevallingsangst en ben bang dat ik vorige keer zoveel geluk heb gehad dat het stom is om het opnieuw te proberen en dat ik dan vast niet weer zoveel geluk heb en normaal zal moeten bevallen haha. Maar ik ben benieuwd ik wacht het af