AU AU AU heb zoveel pijn rechts waar eitje zit. Zolang ik blijf zitten gaat t wel. Maar durf ik op te staan en te lopen...... nou dan zak ik net niet door mn hoeven blehhh. Alles voor goed doel. Tis te vroeg om nu te springen
en mira, is het gelukt met je bril?? Oh zon, nou dat mag van mij nu wel komen hoor!!! Kom maar op met die zon voor een paar maanden!!!
Jeske: Pijn van een groeiend eitje mss... Anders geen idee. Kelly: Manlief heeft hem niet kunnen maken dus heb hem nu met witte tape aan elkaar hangen Ziet er geweldig uit *PROEST* maar ik kan hem wel op Hier nu toevallig even zonnig, dus nu zou zonnenbril weer even kunnen
ff heel kort berichtje...druk druk druk Jeske geen zorgen...ik had ook altijd enorme steken van het groeien. Als ik opstond kreeg ik echt zo'n hevige steek dat ik weer kon zitten. Mijn buik zet echt heel erg op...geen pan maar ook geen comfort zeg. Ik kan sommige broeken niet eens meer dichtdoen. Heb het idee dat ik ook niet goed kan plassen...alsof het blokkeert (sorry voor de t.m.i.) Maarja morgen naar de fert dus zal wel even vragen of ik daar iets aan kan doen.
zon?????????? nou hier wordt t steeds donkerder, en hoor het in de verte al weer donderen dus geen zon hier vandaag hoop dat de tape het voorlopig even vol houdt!!
Dank je wel meiden ik denk dat ik even een pauze neem hier op zwpagina ik moet proberen het van me af te zetten ik heb er totaal geen vertrouwen meer in!! wie zegt dat daarlijk als we een traject ingaan dat het wel goed komt?? ben zo bang dat ik NOOIT geen kinderen mag krijgen ik zit weer in een enorme Dip moment! tis denk ik beter dat ik ff weg ga hier !! sorry meiden ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger zullen raken maar ik kan het gewoon niet meer aanzien tis me allemaal even te veel op het moment!! ik moet dit voor me zelf een plekje geven en laten rusten en me concentreren op iets anders geen baby en geen zwangerschap meer in mn hoofd !! gewoon lekker genieten en we zien het wel !! Dikke kus aan jullie allemaal
Vervroegde snaaikar!! Zure matjes, merci, knoppers, ardenner ham. Roept u maar!!! Ik vreet me eigen ziek aan matjes nu jammie.
Gesina, neem de rust en de tijd....... knuffel Weer terug van de oogarts en er waren geen afwijkingne te zien, we hoeven ook niet meer terug te komen jeej.! Heb mn temp toch weer op 37.0 gezet, had mn vraag gesteld in temp kaartjes gedeelte, wacht rustig af tot morgen. Jeske, zure matjes en heel erg graag de dickmanns negerzoenen aub mmmmmmmmmmmm lekker
Gesina, dikke knuffel me is, weet even niks anders te zeggen Angel, fijn een goede uitslag!!! Jeskejes, snaaien...... zit hier aan de bastogne koeken. Vanavond gaat de frituurpan aan voor patat.... dochter weer niet willen slapen (ik dus ook niet) en ik ben gebroken. Dus heel makkelijk eten straks
Gesina lieve meid ik ken je gevoel zo goed. En neem je tyd en rust. En wij blijven hier de hoop houden dat je binnenkort met mooi ROZE nieuws komt. Dikke knuffel voor jou en je bent een schat. En als jij weer behoefte hebt aan ZP dan zien we je wel.
Mira balen van je bril zeg jakkes. En ja mannen en dingen maken.... hihi. Kelly lekker die koeken. Maar ik pas even. Beetje misselijk. Goh hoe zou dat nou komen. Frietjes!! Lekker ik miss ook wel. Oma ff lief aankijken hihi Angel wat was je temp eerst dan? En waarom.nu op 37? Heb ik ff gemist
dit was mn vraag ik de temp kaartjes topic: hallo Was vanmorgen om 5.45 uur wakker heb toch getempt 36.7. Ben vervolgens weer in slaap gevallen tot 06.55 uur weer getempt 37.0, ben daarna gaan plassen. Normaal temp ik altijd rond 07.00 uur. Wat zouden jullie invullen? Meerendeel vonden dat er 37.0 moest staan, maar wat maakt het ook uit, het ligt weer aan mn temp vanmorgen......
Angel ja ik durf t zo ook niet te zeggen. Miss idd op 37 houden en temp morgen afwachten.... pfff duurt nog lang tot t morgen is. Hoe gaat t verder met je? Kelly hihi ik was misselijk vd matjes. Erg zijn wij he hihi doe er 'alles' aan om af te vallen en dan vreet ik t er zo weer aan
Dank je wel meiden ben blij met jullie tranen rollen over mn wangen!! ik ben nu echt weg hoop jullie zo snel mogelijk weer te spreken en jullie mogen me ook toevoegen op msn hoor of emailen xxx
Kelly, ook lekker beroerde nacht gehad dus? Haha, heerlijk zo'n dochter! Waxientje, dank je voor je berichtje. Genieten zullen we denk ik wel in Disney! Gefeliciteerd met je baan! Balen van je ongi. Jeske, je klinkt weer lekker positief, super!! Gesina, balen meid! Mooi gedichtje ook! Angel, jij ook al? Dikke knuffel! Fijn dat jullie niet meer terug hoeven naar de oogarts. Mira, balen van je bril! Gelukkig nog wat geslapen vannacht! Wel rare dromen gehad. Vandaag een heel lief kaartje op de deurmat van mijn schoonzusje.
zo dochter in bad geweest, eten weer binnen. Gaat de bel natuurlijk weer onder t eten :x, zo'n hekel aan. Dus kijk door t raam om te zien welke collecte t is.... was geen collecte.... ze kwamen de meterstanden opnemen dus toch maar open gedaan . Binnen nu en 6weken kunnen we de eindafrekening verwachten.... spannend
nu toch niet meer he!!!!! Ik lig voor "dood" op de bank ppff.... gelukkig morgen weer naar de fysio om 9.30u, dan krijg ik me massage weer ff lekker half uurtje ontspannen