Mooie plaatjes aman ! Nuage: mag je eigenlijk wel zwanger worden...na een keizersnede moet je toch ook een jaar wachten? Ik snap het wel hoor dat je eerder toch gaat proberen. Gisteren naar kinderarts geweest. Andere medicatie gekregen om maagzuur te remmen + medicatie waardoor de maaglediging sneller gaat. Ook drukte ze me op het hart dat ik moet bellen als ik het niet meer trek. Zo'n 10 uur per dag een krijsende baby breekt je op een gegeven moment op. Als ik ze bel word ze opgenomen zodat ik bij kan komen. Kan me echt niet voorstellen dat ik er gebruik van zou maken...beeb heeft toch behoefte aan aan mama als het pijn heeft. Dan kun je haar toch niet achterlaten? Maargoed fijn dat de optie er is. Vannacht heeft ze krap 3 uurtjes geslapen..de rest was ze weer ontroostbaar...zo zielig Vandaag begonnen met de nieuwe medicatie, hopenlijk knap ze snel op.
@ wachtende wat heeft je kleine meid dan als ik vragen mag ?? @ Nuage spannend meis maar idd mag je wel zo snel weer zwanger raken ??.. @ hier cupcakes zijn gemaakt jammmieee
Nou officieel moeten we 9 maanden wachten. Dus dan zou ik in juni zwanger mogen worden. Maar de reden daarvoor is dat de kans dat het litteken uitscheurt bij de persweeen. Mocht je dus eerder zwanger worden, dan krijg je altiijd weer een keizersnede. In heel veel landen krijg je overigens na een keizersnede altijd weer een keizersnede om die reden. Voor mij is dat dus geen dingetje want ik ben een van de weinige vrouwen die juist een keizersnede wilt. Als ik weer zwanger raak ga ik hier ook om vragen, ook als dat pas nu juni is. Dit ivm m'n grote bevallingsangst die nog groter is geworden door het risico van uitscheuren bij bevallen. Op internet vind je ook heel veel vrouwen die snel na een ks weer zwanger werden zonder problemen. Mijn lijf is ook heel snel hersteld. En als laatste voelt het voor mij enorm fout om nu voorbehoedsmiddelen te gaan gebruiken. Ik vertik het na 5 jaar proberen om nu de kansen te laten lopen, ik word er niet jonger op.
H&F: ze heeft best heftige reflux. gelukkig groeit ze nog wel. Nuage: ik snap je helemaal hoor. Ik ben ook echt benieuwd wat de gyn gaat zeggen bij mijn controle. We hebben echt IUI+hormonen nodig dus zijn echt van hun afhankelijk Maar als jij je goed voelt er lekker voor gaan !! Ik ben ook als de dood voor de ellende van de bevalling..maar anticonceptie..nee zie ik ook niet echt zitten :s
Wanneer heb je de eindcontrole wachtende? Bij ons gaven ze ook aan dat het een advies was. In principe mag je er vanuit gaan dat je lichaam heel snel een goed litteken maakt en een zwangerschap dus aan kan. Maar goed, zij voelen zich prettiger als je 9 maanden wacht. Alleen ik niet hahaha Reflex is echt heel erg ellendig. Heb wel om me heen gehoord dat het met de juiste medicatie goed uit te houden is en als ze straks 3,5 maand is waarschijnlijk iets eerder met vast voedsel beginnen en dat scheelt vaak enorm veel. Fay alweer 4 maanden oud, jongens wat vliegt de tijd zeg ongelooflijk.
Mooie testen Amanda! En balen van die belastingaanslag haha Volgens mij is het tijd voor een nieuwe bannen meid!
Bleegh, kan niet slapen Wij hebben gister en vandaag al de a.s. opa's, oma's, ooms, tante's, overgrootoma en overovergrootoma het verteld. Kon het niet meer geheimhouden .
Mooi Amanda!! En wat een mooie banner! Groot gelijk dat je t verteld hebt! Wij vertellen het deze week tegen ouders, broer en zussen! Vanmorgen nog getest! Ik stop er nu mee! Vorige keer met deze termijn weer een bijna negatieve test!
Ik heb de 18e controle, wel een beetje spannend stom genoeg. Gelukkig is onze meid al vrij sterk en het vermoeden is dat ze al vroeg zelf kan zitten wat erg gunstig is bij reflux (hou haar nu bijna dag en nacht rechtop). En inderdaad zodra ze wat vaster gaat eten gaat het vaak al een stuk beter.
Let ik even een paar weken ofzo niet op en wat zie ik: het regent hier echt roze! Van Harte Gefeliciteerd meiden! Vergeef me dat ik even gen overzicht heb in wie er nou allemaal zwanger zijn, maar ik zag er al zo een stuk of drie voorbij komen van wie ik het nog niet wist. Zie wel, de aanhouden wint! Hier met 1 bil op de wachtbank, het gaat niet meer zo van harte. De puf is op, dochterlief dit weekend vier, zit meer met mijn hoofd bij het schilderen momenteel en de overgang van dochterlief naar de basisschool. Nog een paar maandjes en dan gooien we hier echt het bijltje erbij neer. Gaan nog even door tot mijn 40e voor 'het idee', maar denk niet dat het nog gaat gebeuren. En echt, ik vind het eigenlijk ook wel prima nu zo allemaal. Ik geniet erg van mijn dochter, we gaan een nieuwe fase in: zowel zij als ik. En ik heb er zin in!
Hee meiden! Wat een mooie testen komen er voorbij! Wachtende; wat enorm sneu dat ze zo'n reflux klachten heeft zeg! Trek jij het nog? Waxientje; hee! Leuk dat je wat van je laat horen! Hoe is het verder met iedereen? Vandaag intake voor ivf gehad. Mocht ik niet zwanger zijn deze maand dan starten we na komende cyclus met ivf. Half maart dus..Jee wat een informatie allemaal zeg!! Nog een week te gaan op deze wachtbank! Pfff wat duurt dat lang!
Waxientje, leuk om van je te horen meid! Hopende dat het nog voor je 40e raak is! Debs, nou dan laten we hopen dat het nu echt raak is! Maar op zich ook wel fijn dat ze gelijk met IVF starten...het lijkt mij wel enorm heftig... hoeveel van deze pogingen worden dan nog vergoed? Dat was verminderd of niet... ik hoop dat het eigenlijk niet zover hoeft te komen meid en dat je al een spruitje groeiende hebt in je! Knuff!
Waxientje ik duim voor een valreep kindje!! Ook voor jou debs een kleintje dat op de valreep liever iui heeft!! Hier net de hcgwaarde doorgekregen.... 4 weken: 160. 5weken1dag : 3600! Eerste echo op 19/02!