Amanda: mooie testen!!! En wat fijn die banner LK: ook een heel mooi rijtje!!! Toekan: mooie waardes! Wachtende: sterkte met je dochter! Hoop dat het snel beter mag gaan! Debs: zal idd heel veel info op je af komen tijdens zo'n intake. Ik hoop ook echt dat het niet nodig hoeft te zijn voor jullie! Waxientje: leuk dat je weer even komt buurten. Hoop dat het toch nog raak voor jullie mag zijn voor een kleintje! Angel: hoe is het met jou? Dat was het toch??? Morgen de 20-wkn echo! We hebben vorige week al gespiekt en nu nog een grondige check. En dan ben ik morgen ook precies 20 weken Zoals de tijd kruipt in het begin, zo snel gaat het nu eigenlijk! Heb alleen laatste dagen veel pijn in m'n onderbuik, schijnt bandenpijn te zijn, kon er zondag bijna niet door lopen... Ben aan het oprekken, zeg maar Heb een bescheiden buikje, dus wrs moet er nu toch ergens ruimte komen... Verder gaat het goed! Ben zo blij
@ Amanda nou die zijn duidelijk hoor @ Lk ooh mooie testen meis @ Toekan dat zijn mooie waardes meid! @ Wachtende sterkte nogmaals met je dochter hoop dat het snel over mag gaan bij dr ! @ Debs ja zal best veel Info zijn idd succes meis @ Waxientje heej je bent er nog duim voor jullie dat je voor je 40e toch nog zwanger mag raken @ Grumpy spannend meis laat je weten hoe de echo was??.. fijn dat alles goed gaat en lekker op die roze wolk zweven hoor @ Hier vanavond goed pissed off geweest oude vriendin waar ik niet meer mee omga want die zit namelijk in scheiding en heeft ruzie met ons en andere vrienden maar goed zei had dus van dr ex man gehoord dat we zwanger zijn dus vond ze het ff leuk om het ff op facebook te zetten bij mn man dat wij Papa en mama werden zooooo ik kookte vuurpijlen waar haalt ze het lef vandaan omdat er zo neer te zetten ten 1e hadden we zelf nog niet gedaan omdat we eerst de 1e echo willen afwachten en ten 2e wie is zij om het te vertellen??.. maar ik ben nu gelukkig rustig maar vond het echt een *** streek heb dr ook ff goed de waarheid verteld!!
Grumpy ik las dat je een goede echo had!! Lk: jeetje wat een wicht!. Die zou ik met de kaken over de ruwe asfalt sleuren!! Zo iets doe je toch niet?
Idd een goede 20 weken-echo Krijg wrs nog wel een groeiecho met 28 wkn omdat onze kleine iets minder ver dan 20weken was (scheelde per onderdeel wat ze bekijken maar een paar dgn), was niets om ons zorgen om te maken.
ja die heb ik gelijk verwijderd ja ja was enorm pissig maar goed rust is er weer laten gaan die handel ze zijn het niet waard! @ Grumpy oooh super meis helemaal fijn
Fijn Grumpy!!! Hier ook test resultaten terug van de combinatie test.. .> 1:5000 Dussss ook op de andere trimosone of hoe heet dat lekker boeiend, de uitslag is goed, dus tot zover een gezonde beeb in de buik! Het is en blijft uiteraard een kansberekening, maar ben er nu al blij mee hahaa..en dat zegt iemand die GEEN combi test wilde doen whoehaha.... Maandag hier geslachtsbepaling....oooh ben echt de dagen aan het aftellen hahaha
H&F: nog helemaal vergeten te zeggen: maar wat belachelijk dat iemand zoiets op jou FB zet zeg! Om die reden (zwangerschap) heb ik ervoor gezorgd dat niemand iets op mijn tijdlijn kan plaatsen. Je hoort ook nog wel eens dat iemand anders je straks al feliciteert met de geboorte van je kindje, terwijl je dit straks ook zelf wilt verkondiggen. Groot gelijk dat je dr hebt verwijderd! Thanks voor de felicitaties! Succes maandag PCO: spannend!
Bij FB bij dat radertje, aan de rechterzijde vh scherm aanklikken-> privacyinstellingen-> tijdlijn en taggen-> dan heb je allerlei opties. Succes!
Grumpy wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Ik weet nog bij zoonlief ging er zo onbevangen in had me er totaal niet op voorbereid of in verdiept ik dacht alleen ik ga naar mijn baby kijken maar wat ze dan allemaal nalopen en kunnen zien heel bijzonder.
@ Grumpy ja idd was ook heel naar maar ja sommige mensen weten het wel dat we zwanger zijn maar goed mijn man had dus op fb gezet dat we niet zwanger zijn dus wat kregen we nu weer?? heb je een miskraam gehad??? oooh echt he pfff... af en toe!!. ze moeten nog maar ff wachten donderdag hebben we de echo en als dan alles goed is zet ik het er op ongeduldige mensen pff....
Wat irri Hope! Dit is jullie moment! Jeske: carnavalse! Angel: dank je! Idd heel bijzonder wat ze kunnen meten. Ik vond het wel spannend tijdens de echo! We hebben de echo-opname op DVD, dus kan alles ontspannen terugkijken Kleine zat vaak met 1 hand aan z'n neus of aan z'n bil Echt grappig om te zien.
@Grumpy, wat super!!! Heerlijk dat de 20-weken echo goed is! Wat zal dat een geruststelling zijn!!! @Jeske, ga je weer naar de beek deze dagen?? En ga je nog wel eens naar BA? @PCO, wat denk jij dat het wordt? Ik denk een jongen! Maar ik heb het altijd fout.....hihi @Noor, hoe is het met je?? Je krijgt echt al een super mooi buikje!!! @Hope, wat een enorme hork zeg!!! Ik zou dat ook echt niet kunnen waarderen!! Snap sowieso niet dat mensen al iets over een zwangerschap/geboorte op FB zetten als de persoon dit zelf nog niet gedaan heeft. @Wachtende, heftig hoor....dagen met een baby die zo veel huilt!! Lijkt me zo enorm zwaar! Trek jij het allemaal nog?? Hier vandaag 4w5d, de dag waarop het bij mijn vmk fout ging. Maar we geloven erin dat het nu goed gaat! Inmiddels weten veel mensen het ook al! (ouders, broer, zussen, vrienden en een paar collega's) En ik vind het heerlijk al die positieve mensen om ons heen! Geeft ons moed!