PCOmama: plezier vandaag!!!! H&F: spannend bijna 1e echo! Laat het maar snel do zijn! Tennis ging goed, gelijkspel (ja, dat kan in de zaal) Was wel 4 tegen 2, want m'n tennismaatje die inviel is ook zwanger
Lekker sauna! Heerlijk vind ik dat altijd! Ik heb volgende week 2 nachtjes geboekt in een klein hotel + sauna Lekker 2 dagen badjassen +eten
Opgepast!! Ego modus aan Wij zijn zwanger!! Hgc waarde is 1535, was volgens de verpleegkundige een nette waarde. 7 maart 1ste echo
Amanda super!!! Hier ook even ego!! Wij konden het echt niet zien hoor haha, maar zoonlief schreeuwde dus 'ik zie helemaal geen piemel! ' en dat bleek dus ook zo te zijn....want we krijgen dus echt een dochter!!!! Zoooo happy ermee!! Heb zitten janken hahaha.... hij heeft min of meer de 20 weken echo erachter gedaan en wat hij zo kon zien was alles perfect!
Jeahhh wat leuk PCO!! Volgens mij nemen de meisjes de overhand in dit topic. Morgenochtend komt MvM al langs
@ Amanda en Pco super meiden Gefeli!! @ hier klaar met werken en idd laat maar snel donderdag zijn pff... gestress bleg hahahah .. vanmorgen 2 stappen uit bed gezet en godzijdank stond de emmer naast me bed want ik moest me toch ineens overgeven bleg!!.. 2e x nu in mn zwangerschap overgegeven valt nog mee
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Hier ook ff egp: Met de reflux gaat het hier al beter gelukkig. Kon van de week overdag zowaar even met beeb slapen..voeding daardoor later...en ja hoor..borstontsteking. Man dan denk je van de pijn af te zijn..heb dr gevoed met een opgerold washandje tussen mn tanden. Productie op zn gat dus hele ellende om alles weer op orde te krijgen. Productie lijkt nu redelijk op orde weer. Heb wel kampvuur in mn bh en soms gil ik het uit van de pijn..maar ooit gaat alles op rolletjes lopen
Fijn hè die uitgebreide echo van dr. Papa! Weet je meteen dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn om de 20 weken echo Ennuh: GEFELICITEERD!!! Amanda jij ook nog een keer gefeliciteerd! Echt zo gaaf vind ik het nog steeds
@ pco, haha meis wat heerlijk!!! Ik weet nog dat je zei, ik ben een echot jongensmama, maar wat ga jij blij zijn mert het maken van vlechtjes straks! @ amanda, heerlijk meis gefeliciteerd! @ h en f, spugen is niet leuk! Maar we hebben er alles voor over he? @ wachtende, pijnlijk meis... rustig aan daar!
Jaja die vlechtjes hihi heb er nu al zin in was zwaar emotioneel toen hij het zei dat t een dochter werd. Ik had het gehoopt, maar niet verwacht! Manlief is nu ook om hahaha
Ja dat klopt,maar bedoel meer dat. Ie even moest wennen maar vanmiddag in de Bijenkorf zag hij de lol er van in dat shoppen voor een meisje iets is met veel keus hahaha. Weet nog dat hij zei, het wordt geen jurkjes kind hoor, nou alleen maar heeft ie gekocht