De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hoeveel dpo zit je nu?

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Het is nog heel pril, het zou nu dan 4 wk en 1 dag zijn. Best vroeg getest dus maar dat kwam omdat ik het gewoon doorhad zeg maar en het zeker wilde weten.

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wat goed meid! Ik duim hoor!!

Zou wel bijzonder zijn als we deze trein nummer 4 gans roze kunnen opdoeken!

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoeveel 'moeten' er nog dan???

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ben totaal het overzicht kwijt hier omdat ik de laatste tijd al aan het afscheid nemen was van de kinderwens, dus dit voelt echt erg raar.

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    *Roze klustrein (NOD)lijst!*

*Februari 2013*
    14 feb > Nuage, 1e ronde, 2e kindje
    13 feb > Debs1, ?? ronde, 1e kindje (IUI6)

*Maart 2013*
    17 maart > Angel77, 17e ronde (4e ronde na BBZ), 2e kindje

*datumloos*

*ZWANGER!*
    27 juni > Grumpy, 9e ronde (4e na mk), 1e kindje
    13 juli > Mira85, ? ronde, 1e kindje
    13 juli > Noorus, 7e ronde, 1e kindje
    13 aug > Pcomama, 1e ronde na Mk, 2e kindje
    ? aug > Jeskejes, 25e ronde, 1e kindje (IUI)
    21 sep> Hopeandfaith, 24e ronde, 1e kindje
    8 okt > Toekan, 17e ronde, 1e kindje (IUI)
    14 okt > Liefkleintje, 19e ronde, 1e kindje (IUI)
    15 okt > Amanda, 22e ronde, 1e kindje (ICSI)

*Bevallen*
    25 juli 2012 -> Anz87, jongen
    4 augustus 2012 -> Jez, meisje
    22 augustus 2012 -> Rosa5, jongen
    4 oktober 2012 -> Nuage, meisje (Fay)
    3 januari 2013 > Wachtende, meisje

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dit was de laatste lijst... Je zet jezelf er maar bij, wanneer je jezelf zeker voelt :)

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje ow ben zo blij voor je meid. Snap dat je nog onzeker bent. Maar deze blijft plakken. Dat moet!!

We mogen zometeen weer spieken naar Frummel. Bewoog teveel en lag niet goed. Wat ze zag zag er goed uit. Wordt vervolgd......

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    JEEJJJ!!!! Dat zijn echt veel zwangeren zeg!!! Gefeliciteerd allemaal! Het is met wat... ik voel me zelf inderdaad nog lang niet zeker, maar zal jullie op de hoogte houden. Moet er wel bij zeggen dat dit zo wie zo mijn laatste zwangerschap zal zijn, ongeacht hoe lang het zal duren. Als het nu weer misgaat is het klaar. Had er eigenlijk ook niet meer op gerekend dat het nog een keer raak zou zijn. En was echt al heel erg op weg om het achter me te laten. Dit worden dus rare weken.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat is het leven toch een raar onvoorspelbaar ding, denk je dat het rechts gaat zwabber je opeens weer naar links, bij wijze van spreken.

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje jullie meid gaat gewoon grote zus worden!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo, wat een drukte hier:)

Jeske: heb je nu nog een keer echo vandaag dan??? Fijn dat het er iig goed uit ziet, toch?
    Waxientje: snap je onzekere gevoel maar er staan wel mooie letters;) Duim voor je!
    Toekan: lang wachten morgen zeg... Spannend hè! En idd heel anders in België dan hier qua werk. Duim voor je voor morgen!
    Noorus: ik vond het toch ook wel weer spannend de 20-wkn-echo, ondanks dat we ook een pretecho hadden laten maken. Succes morgen! En leuk dat jullie 'de naam' al hebben;)
    PCO: succes met namen-jacht!
    Angel: lekker naar Turkije binnenkort!
    Amanda: hoe is het met jou?
    Hope: das snel met de angelsound! Ik doe er niet aan hoor, vind luisteren bij de vk voldoende. Maar goed, daar staat iedereen weer anders is;)

Hier: blijft het geslacht ook een verrassing, altijd al gewilt en niet stiekem gevraagd vorige week;) Jongensnaam hebben we, meisjesnaam nog niet. Vind er wel een leuk, maar daar heb je qua uitspraak weer variatie in en wil wel dat het duidelijk is wat de naam is... Toch ga ik neigen naar jongen qua gevoel:) En dat mag het best wel worden aangezien ik en m'n man erg blij zijn met 'de naam'!

Hier lekker een hele week vrij! Zo fijn! Even bijkomen en bijtanken!

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waxientje ik zal je niet feliciteren maar toch kreeg ik een grote glimlach op mijn gezicht van je bericht. Er is zoveel goed nieuws hier de laatste tijd het kan toch gewoon niet anders. Het leven loopt inderdaad vreemd. Wij kregen de brief van de overheid dat we waren goedgekeurd als pleegouders een dag na mijn positieve zwangerschapstest binnen hihi wij waren dus ook al met hele andere dingen bezig gegaan en had erop gerekend dat ik nooit zwanger zou worden. Maar mama wilde ik hoe dan ook worden dus vandaar de stap naar pleegouderschap. Maar goed, ik dwaal af. Ik ga een waxientje branden voor waxientje en de kleine beeb die zich heel goed moet vasthouden want hij/zij is oh zo welkom!

Jeskejes succes bij de nekplooimeting! Vervelend dat je moet wachten op de uitslag, dat hoefden wij gelukkig niet. Scheelde mij een helse week ik was toen ook zo zenuwachtig.

Namen: wij hadden onze naam echt pas 4 weken voor de bevalling echt besloten. We hebben zolang getwijfeld en uiteindelijk gewoon voor onze allereerste keuze gegaan.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nuage: jammer trouwens dat je ongi bent geworden, op naaf ronde 2!
    Wachtende: hoe gaat het bij jou?

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Whiehh nekplooi is goed bloed ook!!

Grumpy morst uur wachten.ze wilde t nog een x proberen. Wel inwendig gedaan maar uiteindelijk lukte t

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Waaaah Waxientje! Wat goed zeg *hou mij in om je te feliciteren* maar ooow wat gun ik je dit meid!!!

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Super Jeske! Toch wel meteen de uitslag dus?

Mja was wel een klein beetje balen dat ik ongi werd, maar niet heel erg hoor. Ik heb de moed er deze keer nog helemaal in :)

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn Jes dat alles goed is! En de 12 wkn ruim voorbij:)
    Nuage: blijft toch elke keer weer een beetje balen als zal het idd anders zijn dan de vorige keer...

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Jeske: fijn dat alles prima was! Toch een beetje een opluchting e!

Grumpy: fijn dat jullie het ook niet willen weten! Lijkt echt uitzonderlijk te worden!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Klopt Toekan:) Mensen vinden het 'raar', dus je wilt het de hele zwangerschap niet weten??? Dat soort vragen, krijg ik. 'Nee;)' Al heb ik er wel een paar in m'n omgeving die het ook niets wisten. Vind het fantaseren leuk! Maar goed, ieder z'n voorkeur natuurlijk! Al merk ik dat veel mensen het wel leuk vinden hoor:) Lekker ouderwets, hihi!

Deel Deze Pagina