Wij willen t ook niet weten! Lekker ouderwets daar in haha. Ja opgelucht en bijna 13 wkn heerlijk. Durf nu te gaan shoppen. Debs nog een hele hele hele dikke knuff!! Nuage blijft idd altyd balen. Hoop zo dat t deze x niet zo lang duurt voor jullie.
Oh nee dat had ik nooit uitgehouden als ik het niet had geweten hahaha wij hadden met 15 weken al geslachtsbepaling. Ik MOEST het weten, kan me ook echt niet voorstellen dat je het niet zou willen weten. Maar ja ik ben een echte controlfreak dus voor mij is het sowieso onlogisch als iemand iets niet wilt weten en ik heb al vaker ondervonden dat dat echt aan mij ligt haha
@ Jeske, wat superfijn meis! Prettig dat je meteen hoort dat het er goed uit ziet! @ Nuage, toch een beetje balen, maar wel een mooie cyclus! @ Waxientje, meis ik duim hier keihard!!! Knuffel!
@ Ouderwets, heerlijk! En snap het ook heel goed, maar hier vond ik de verassing te groot om ermee te wachten. En nu we weten dat Pip straks komt ben ik al lekker los aan het gaan met kleertjes @ Jeske, shopse!
Jes: Nog een ouderwetse muts hier Qua kleertjes kopen heb ik nog genoeg tijd straks Maar goed, wat ik al eerder zei: iedereen mag het lekker zelf weten
Ik zat al te wachten tot jij zou reageren broekie Maar Toekan moet je nu tot na de bevalling thuisblijven? Van werk? Lijkt me dan lang duren en slaat verveling miss sneller toe.
Er moet iemand het broekie van de trein zijn e Jaja heel de tijd thuis... Is nu vooral even lastig, omdat ik niet echt buiten mag komen zodat het nog even stil blijft... Gelukkig wanneer de zon weer gaat schijnen, weet iedereen het en kan ik gezellig op stap gaan! Maar er gaan ook verveelmomentjes komen, ben ik zeker van
Is dat bij iedereen of alleen omdat je int onderwijs zit? Ja nog ff stilhouden en met moi weer lekker buiten uit.
Is bij iedereen die met kinderen onder 6 jaar werkt en niet immuun is tegen cmv... Voor kleuterjuffen en kinderverzorgsters dus
Haay meiden hoe gaat hier zag dat er veel is geklets maar ff geen tijd om bij te lezen sorry @ waxientje hoop dat je zwanger bent meis hier Visite van vriendin dus ik ben er weer vandoor bye bye Fijne avond !!
@ Toekan, zeker heel andere regels in België. Hoop dat je je lekker kan vermaken komende tijd! Iig tijd om te punniken, breien, lezen...
Meiden, jullie zijn schatten, bedankt voor de lieve reacties. Doet goed! @ Jeskejes: wat heerlijk dat alles goed is! Geslacht weten: bij mijn dochter wilden we het heel graag weten, vond het heerlijk, ben ook wel een beetje een control freak.
Ik zou nu best wel thuis kunnen zitten hoor Maar heel de zwangerschap lijkt me wel lang... Ik heb alleen zelf CMV gehad, dus al wel antistoffen opgebouwd, dus had, als ik in België had gewoond gewoon moeten werken. En ik werk niet met kinderen... Vermaak je je wel een beetje Toekan?
Wat super Waxientje, ik gun het je zo. Zo jij hebt lang verlof Toekan, scheelt inderdaad dat je het mooie weer in gaat. Noorus en Toekan succes morgen met de echo Jeske, fijn dat alles goed was. Hier een avondje gesport pffffoe ben kapot nu douchen en naar bed.
@ Geslacht wij willen zker weten wat het wordt hebben we al vanaf het begin gezegdt hihi!! vandaag druk dagje en om half 3 intake vk !!