Alles helemaal goed met onze Pip! Ze was druk aan het bewegen; zwaaien, met haar handen naar haar tenen grijpen en op een gegeven moment keken we naar haar hoofdje van voren en leek het net of ze in de lach schoot! (misschien nam ze gewoon een slokje vruchtwater, maar het was te grappig!) We zijn nu al helemaal weg van Pip!
zo net terug van de Fysio nou ik ben er mooi klaar mee meiden heb namelijk die pijn in mn rug NU AL van mn zwangerschap moet nu elke dag oefeningen doen als ik dat niet doe heb ik een groot probleem verder in mijn zwangerschap en bevalling omdat mijn spieren heel stijf zijn!! ook moet ik weer terug naar de Cesartherapeut vanwege dat ik scheve bekken heb holle rug en een s bocht in mn rugwervel HALELUJA ben blij er mee joh pff...
Kan ik je een hand geven. Ik ben vanmorgen weer naar mn bekken therapeute geweest. Hypermobiel, algeheel lichamelijk instabiel en scoliose werd ook genoend. BI mag je t niet meer noemen. T is nu ZGBP: Zwangerschaps Gerelateerde Bekken Pijn. Hope succes en goed je oefeningen doen. Probeer ik t ook. En zoveel mogelijk zitten ipv staan. Noorus jeej super zeg dat t met ee kleine uk goed gaat. Heerlijk. Nog ff en we gaan aftellen naar de bevalling hihi.
Supernieuws Noorus!!! Balen van de rug/bekkenklachten meiden! Ik heb heel mooi nieuws, maar wil dit vanwege meelezers hier niet delen, dus heb een bericht in dat privégedeelte geplaatst. Jullie weten wel 'de Lekkerbekken'
@ Jeskejes jeetje jij ook ?? pff tis wat hoor ja ik probeer de oefeningen echt te doen want anders gaat het echt niet goed komen @ Grumpy wat voor leuk nieuws ik kan daar niet lezen ? @ Hier vandaag Intake gehad bij Vk hebben 28-02 donderdag termijn echo Spannend!!..
Ik ken dat gedeelte niet helaas Balen van de bekkenproblemen. Ik had er ook behoorlijk last van tijdens de zwangerschap, heb maar tot 26 weken kunnen werken daardoor. Ben heel eigenwijs ook helemaal niet naar de fysio geweest, ben er niet voor verzekerd namelijk en had er weinig vertrouwen in dat het zou helpen. Maar nu na de zwangerschap is het gelukkig helemaal weg, heerlijk om weer snel te kunnen lopen, opstaan, op mijn zij te liggen, omdraaien in bed, de trap op en af haha dus hopelijk is het bij jullie ook maar tijdelijk. Het is het gelukkig dubbel en dwars waard
@ Noorus super je echo meis @ Nuage hoop het ook want hier worden we niet vrolijk van!! @ Hier zo werken maar ben oooh zo misselijk bleg...
Hey meiden, Jaja, ik leef ook nog! @Grumpy, wat een mooi nieuws! Is het doorgegaan? En goed gegaan? @Noorus, wat een mooie echo!!! Jullie Pip is nu al een knappe meid! @Jeske en @Hope, balen van de rug/bekkenklachten! Door mijn slechte rug (spit) ben ik er ook wel een beetje bang voor. Nu al veel last van mijn rug na een dag werken.... @Waxientje, hoe is het met je?? Hier nog een weekje tot de echo!! Gelukkig hebben we die al om 8.30! Maar pff....als ik er aan denk word ik al zenuwachtig! Ik ben goed beroerd de laatste dagen! Erg misselijk, vooral s'avonds! Iemand DE tip?!? En behoorlijk zere borsten, maar dat is niet zo erg als die misselijkheid!
Ow ja.... en morgen hebben we allemaal weer gesprekken op het werk! De hele reorganisatie wordt opnieuw gedaan, omdat het UWV alles afgekeurd had. Dus morgen weer zo'n vreselijke dag!! Ik heb om 16.30u gesprek, gelijk na mijn werk. Ik denk dat ik nog steeds wel goed zit..... duimen jullie mee??
@ LK; lief dat je naar me vraagt. Ik probeer me nog rustig te houden, puur zelfbescherming. Maar het gaat goed. Eerst de eerste weken door en denk dat ik me pas echt zekerder voel na een eerste echo. Maar merk aan mijn lijf dat ik onmiskenbaar zwanger ben.
Noor: woehoew voor de goede echo!! Rug en bekkenpijn kak! Hier ook,scoliose, maar hoop er dus niet te veel.last van te krijgen.... Hopelijk helpen de,oefening wat dames! Lk: hier ook heel de dag beroerd, met hoogtepunt in de avond.... Mijn gyn zei gisteren: karakotten, geschild appeltje, plat geroerde cola.... En hopen dat het binnen blijft... En als dat niet zo is... Geen erg: ik voel me daarna altijd een pak beter
Oja en ik had gisteren een goede echo!!!! Alles is in orde! Het hartje klopt, precieze grootte voor 7 weken... Perfect dus!
Wat superfijn Toekan! Hoe was het om jullie wondertje te zien?! @ Waxientje, duim nog steeds voor je hier! @ LK, ook duimende voor je gesprek! Spannend! Denk om je rug! (hoor wie het zegt) Hier vandaag bij manager aangegeven dat mijn bekkenklachten me toch echt wel belemmeren op het werk. En ik ben zo'n doos die niet wil aangeven als het niet meer gaat.... Ik vind dat altijd lastig en wil m'n collegas niet meer belasten, waardoor ik tot beter weten in doorga tot ik echt niet meer kan... Dus nu gaan we op zoek naar een oplossing...
@Toekan, super een kloppend hartje!! Enne.... wat zijn karakotten?? @Noor, goed dat je het aangegeven hebt hoor!! Denk nu aan jezelf en jullie beebje he!! Ik voel me zooooo beroerd!! Ben echt de hele dag kotsmisselijk! Stel ik me aan als ik de dokter bel om te vragen of ik zetpillen mag?? Pff... voel me een zeur, maar die misselijkheid is vreselijk! Had dit niet zo erg verwacht
Het is ongeloofelijk om dan plots je kleintje te zien in plek van groeiende follikels Noor: goed dat je aan de bel hebt getrokken, je moet goed op jezelf letten nu hoor! Lk: hahah letter te veel ' krakkotten'
toekan, wat fijn dat je echo goed is, bijzonder om te zien he dat er een mini mensje in je groeit Een Noorus rustig aan doen hè, let wel op je zelf. LK, succes morgen met je werk bespreking.
Gefeliciteerd met de goede echo Toekan! Je hebt speciale lolly's tegen zwangerschapsmisselijkheid. Geloof dat er gember in verwerkt is. Google eens dan vind je het vast.
@ LK; snap dat het erg is, maar...ik wou dat ik al misselijk was! Bij de vorige keren heb ik dat niet gehaald helaas...dus echt het is een heel goed teken, bedenk dat wel hoor! En van die lollies heb ik nog nooit gehoord, klinkt als een goeie uitvinding! Moet je ook echt overgeven of blijf je er tegenaan hangen?
@Waxientje.... Ik riep ook bijna 2 jaar lang.... ik zou willen dat ik kotsmisselijk was!! Maar het valt me toch zwaar Heb me ook ziek gemeld vandaag. Natuurlijk weet ik waar ik het voor doe, maar dat neemt niet weg, dat ik me echt heel beroerd voel van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat! (ik hoef nog net niet over te geven)