De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeetje wat schrikken zeg! Ik zou gewoon bellen als je dat graag wilt hoor! Wat rot zeg:(:(:( Dikke knuffel!!!

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aman, hele dikke knuffel van mij! Ik zou ook een poging wagen te bellen! Desnoods kunnen ze wat plannen voor morgenochtend vroeg?! Ik duim je voor!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Grote kans dat je zo'n echo niet krijgt, maar misschien ivm je voorgeschiedenis willen ze het wel doen. Helder bloed kan heel goed en is meestal niet zorgwekkend. Je bmm wordt super doorbloed en gaat dus snel bloeden. Nieuw bloed is helderrood. De krampen erbij zijn minder goed, maar dat kan er ook mee te maken hebben ik weet niet hoe erg ze waren. Alles wat nog valt onder ongi krampen is normaal in het begin.

Oud bloed met klonters is idd vaak slechter nieuws. Maar als je alleen wat bruiner en minder bloed had dan kan het juist datzelfde bloed zijn als het helderrode alleen dan de restjes. Dus dan is er waarschijnlijk niks aan de hand :)

Probleem is dat ze met zo'n prille zwangerschap waarschijnlijk op de echo nog niet genoeg kunnen zien om je gerust te stellen.

Wat is het toch een rotperiode in het begin als je al zolang bezig bent en eerder hebt meegemaakt dat het mis ging. Niks leuks aan. Hoop dat we snel een week of 6 verder zijn en alle zwangeren hier kunnen gaan genieten!

Ik ben donderdag naar de huishoudbeurs geweest en heb die geloof ik leeg gekocht. Had iets van 13 tassen ofzo sloeg nergens meer op kon het ook niet meer dragen dus heb tassen naar de garderobe gebracht halverwege hahaha maar het was erg leuk!

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ amanda ooeeei hoop dat het niks ernstig is meid zus van vriendin van mij is 5 dagen langer zwanger dan mij maar die heeft ook nu alleen nog maar gebloed maar alles is goed met het kindje ik duim voor je meis! !...

5. hopeandfaith

Nog bedankt voor de felicitaties meiden heb gisteren avond mn verjaardag gevierd was erg gezzelig :)

6. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amanda... Jeetje wat enorm schrikken zeg! Hopelijk kan het zh jullie snel meer duidelijkheid geven!

7. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hope; een beetje verlaat maar alsnog gefeliciteerd!

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Schrikken Amanda! Hoe is het nu? Moet zeggen dat het bij mij vorig jaar wel anders begon; echt met bruinverlies op en af, heeft 5 dg geduurd zeg maar voor het echt mis ging. Ik had geen accuut rood bloedverlies en ik heb toen wel een echo gekregen! Dus het zhs bellen hoor! Dan krijg je wel iets meer duidelijkheid. Alleen dingen zeker zeggen kunnen ze idd niet, maar bij mij zagen ze dat het hartje nog niet klopte en het vruchtje niet ver genoeg was dus kon ik me mentaal voorbereiden... dat vond ik wel fijn.

9. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Thanks voor de berichtjes! Heb niet meer gebeld, als het nu niet goed is, is dat morgen ook nog. Klinkt stom maar voor mij voelt dat zo. Het is nu in elk geval al stukken minder. Ik hou jullie op de hoogte!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Klopt Amanda, als het niet goed zou zijn, dat verander je daar niets meer aan:( En is niet stom om te denken, vind het allemaal maar heel helder van je. Aangezien je bijna 7 wkn bent, zou je al wel iets duidelijks op de echo kunnen zien. Wanneer zou je eigenlijk je 1e echo hebben?

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    7 maart,volgende week donderdag dus pas. Maar als ze geen echo willen doen, ga ik vragen of ik dan mn bloed mag laten prikken op hcg.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Is helemaal waar....helaas. Je kunt het niet tegenhouden al zou je nog zo graag willen. Maar ik blijf voor je hopen!

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Jeetje Amanda, dat is wel onwijs schrikken zeg!!!
    Heb je het zkh gebeld? Mag je komen??

Heel veel sterkte en ik duim voor je!!!

Wij hebben woensdag de echo, wat kijk ik daar naar uit! Eindelijk weten of er een kloppend hartje te zien is!!

14. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Heb gebeld, alleen is de gyn die ik heb alleen op donderdag aanwezig en voorkomende donderdag was er geen plek meer. Bloedverlies is nu gestopt, dus heb afgesproken als het weer erger wordt of als ik weer kramp krijg dan moet ik gelijk bellen.

15. hopeandfaith

Hoop dat het gewoon goed zit meis duim voor je ♥

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Die kleine zit daar nog, dat denk ik echt.
    Je bent ook nog lekker misselijk, het bloeden is gestopt...
    nog tien dagen en dan gaan jullie dat mooie knipperlichtje zien, dat moet gewoon.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb er ook een goed gevoel over :)

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoop dat alles daar binnen oké is Amanda!

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik duim met je mee Amanda!

Hier redelijk goed, echter speelt de bekken problematiek nu wel op bij mij...dus moet deze week terug naar de VK en dan gaan we bekijken hoe of wat...nooit eerder gehad, maar wat een verschrikkelijke pijn is dat zeg! :(

20. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amanda ik duim mee!!!

Wij vertrekken volgende week naar Mexico! Zo een zin in!!! Even rugzak legen voordat we starten aan ons ivf/ixci avontuur!
    Afgelopen week voor definitief start gesprek geweest. Een ander protocol aangezien er nu al 30-40 eitjes klaar liggen😳.
    Ze verwachten er 15 te kweken.. Dus alle kansen worden benut, ivf en ixci als nodig!
    Maar eerst heerlijk naar de zon!

Deel Deze Pagina