Wat heerlijk Debs! Ga je naar Playa del Carmen? Hhmm de laatste keer dat ik daar was werd ik 2,5 maand later zwanger
Dan ben ik superrrrr jaloers op jou hahaha oh wat was dat een droomvakantie zeg! Ik hoop dat het voor jou hetzelfde effect heeft. En met dolfijnen zwemmen hè
@ Debs oooh wat heerlijk geniet ervan hoor ben jaloers haha en fijn dat er zoveel eitjes al klaar staan dit moet hem gaan worden ik voel het !! @ Hier vanmorgen bloed geprikt prikt die muts verkeerd kwam niks uit dus moest nog een keer prikken omg haha maar goed tis gebeurdt vandaag nog lkker dagje vrij en moet trouwens zeggen dat de misselijkheid ook minder wordt vanaf nu wordt het ook afgebouwd toch ??...
Pco : voor bekkenpijn zou ik naar een bekkentherapeut gaan, dat helpt goed. Geen banden ofzo de hele dag om dat maakt alles zwakker. Succes ! Is vervelende pijn idd. Debs: lekker op vakantie, geniet ervan! En daarna ook op roze!
Dat is mooi!! Verschit wanneeer het minder word. Bij mij pas bij 16 of 17 weken dacht ik. Maar hopenlijk ben je er zo vanaf!
@ Debs, meis geniet ervan! Jullie verdienen het zo! Heerlijk even naar de zon en ongestoord genieten! @ PCO, breek me de bek niet open. Loop hier ook bij een therapeut...
Debs, wat 'n heeeeerlijk vooruitzicht!! En Mexico is mooi! Hier nog 45 min tot de eerste echo! Poeh, wat een zenuwen en angst!!!
Oh trouwens, op aanraden van de huisarts (gezien de voorgeschiedenis hier) toch al contact gezocht met de VK. Ik krijg toch een vroege echo, nl. op 14 maart. En dan heb ik 18 maart intakegesprek bij de VK. Nu duimen dat ik het haal! Tot nu toe voelt alles goed.
Lk super vd echo! Waxientje spannend maar zit goed deze x hoor meid! Debs lekker ff weg. Geniet en bolletje leeg maken en succes voor later.
LK: YEAH!!! SUPER!!! Debs: geniet van jullie vakantie samen! Kan je vlgs mij wel goed gebruiken! Waxientje: prima dan toch een echo, dan ben je al bijna 7,5 week zwanger toch? Prima termijn!
@ LK, suuuuuuperfijn meis!!! Jeeeej! @ Waxientje, prima toch! Dan is er al een heel mooie kloppend hartje te zien! @ Jeske, hoe is het met jou meis? Hoor je hier heel weinig... Alles nog goed en aan het genieten?!
Noorus hier gaat t zn gangetje. Genieten lukt nog niet altijd even goed. Maar steeds meer. Kraamzorg geregeld, 20wkn echo hebben we 12 april, babykamer aant zoeken, kinderwagen al gevonden nu nog kopen. Rug speelt toch best op. Nog steeds snel moe en slaap. Vriendlief is trouwens geen.drager taaislijm dus das een opluchting.