Hier rustig omdat ik niet lekker in mijn vel zit...bekken doen pijn, doe te veel...en niet afgelopen nacht maar die nacht ervoor is de nieuwe auto van mijn man totaal geruineerd! Lees, alle banden lek gestoken en vervolgens met knalrode verf bespoten! Gelukkig is het lease en kost het ons niks..maar mijn god de schrik zit er goed in...we stonden echt versteld! Wie doet zoiets..w.e kennen amper hier iemand...dus zo apart! Ah ja....ik leef nu de weken even per week en dan ben ik eindelijk over de helft en kan ik echt beginnen met genieten denk ik haha... Hoe is het met de andere dames?
Wow, wow en wow, wat bijzonder om zoiets te zien in je buik!! Hebben een heel mooi kloppend hartje gezien, en ook goed op termijn!! Ikke blij en weer wat geruster.
Amanda, wat superfijn meis!!!! Bijzonder he om te zien?! En het wordt alleen maar bijzonderder! Geniet ervan meis!
@ Pco mama dat is vervelend meis hoop dat je snel kan genieten en sterkte met je bekkenpijn!!.. @ Amanda Gefeliciteerd meis super
Amanada gefeliciteerd!! Hier hondsberoerd en daarom zo stilletjes... Kreeg van de ha primperan.... Maar dat maakt het dus alleen nog erger.... Voorlopig blijft die dus mooi in de kast staan!
@ Toekan ooh dat is niet fijn meis sterkte met de misselijkheid! @ Debs1 oooh geniet er van meis ben jaloers haha @ Hier vandaag 12 Weken zwanger JOEHOE!!.. straks werken en dan vnaaf verjaardag wens jullie alvast een Fijn weekend ♥
Hier gaat het helaas niet zo goed. Afgelopen dagen op en af wat lichtbruin en roze verlies gehad, maak me zorgen. Ik krijg straks om kwart voor 12 een spoedecho in het ziekenhuis.
@ Waxientje oh nee meis dat meen je niet!!!.. Hopelijk is er niks aan de hand en is het gewoon innestelingsbloeding laat je weten hoe het was ?? Sterkte mop ♥
Het gaat op en af met het bruin en roze verlies, net als vorig jaar. Ik heb er een heel slecht gevoel bij en houd rekening met het ergste.
Waxientje een hele dikke knuffel vanaf deze kant en heel veel succes in het ziekenhuis. Mn duimen draaien overuren!