Hope wat fijn!!! Waxientje een hele dikke knuffel meid!! Ik weet dat dit je waarschijnlijk niet minder ongerust gaat maken, maar ik had in week 6 ook licht verlies owel bruin als wat rozig... Gyn zei toen dat dat normaal was in week 6 omdat je baarmoeder zich dan helemaal afsluit en alles er nog uit stoot wat er onnodig in zit.... Dus ik hoop dat het dit gewoon gaat zijn en geen herhaling van vorig jaar lieverd! Ik duim voor de echo!
Meiden, sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten, ik kon gewoon niet eerder even achter de computer maar .... ............. WE HEBBEN EEN IENIEMIENIE KLEIN KLOPPEND HARTJE GEZIEN! Ik ben zo opgelucht!!! Het is iets minder ver dan je zou verwachten, het leek op iets van 6 weken, al was het ook nog niet echt exact te zeggen. Zoals de vk zei: alles zit op de goede plek Het is een goede start en nu geen zorgen meer maken! Donderdag over een week krijgen we nog een tweede echo.
Waxientje; wat fijn! Gelukkig!! Haha.. Ik ga weer verder met chillen in Mexico! (Sorry meiden!) We genieten echt volop!
Heerlijk Debs! Geniet ervan!! Waxientje wat een schrik zeg maar gelukkig een schitterend kloppend hartje gezien! Helemaal te gek zeg super!!
Nu weer even wat dagen verder en ik merk echt aan mezelf dat nu de spanning eraf is en ik me veel relaxter voel. Het bruinverlies is nog niet gestopt, maar het is echt heel weinig en na mijn gesprek met de vk doe ik echt mijn best me er geen zorgen meer over te maken. En verder voel ik me ook heel goed, dus blij hier!