maar wat vervelend is en blijft: het roze en bruin verlies blijft komen en gaan, helemaal zorgeloos voel ik me bepaald niet. Toch niet. En 'genieten' is er daardoor ook nog niet bij.... Ik wou dat het ophield!
Heb het idee dat het IETSIEPIETSIE minder wordt, maar durf het bijna niet hardop te zeggen.... en mijn zw-symptomen zijn er ook nog. Alhoewel dat niet alles schijnt te zeggen. Heb wel goede hoop eigenlijk, maar dan moet het nu niet weer opeens erger worden ofzo.
@ waxientje fijn meis hopelijk gaat het bloeden gewoon snel stoppen dan zit je niet meer zo erg in onzkerheid !!.. @ Hier vandaag precies 13 weken zwanger nu officieel in de 2e trimester
Ja alles is al achter de rug en heb ook een echo gehad ter nacontrole. het is helemaal weg. Heb het ook gezien.
Ooh waxientje! Wat een horrorverhaal bijna... . Een hele dikke knuffel meid!! Hoe gaat het nu verder gaan?
Het gaat eigenlijk wel ok met me. Misschien is het nog adrenaline ik weet het niet. Ik vond de onzekerheid hiervoor erger en ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb. Ik was hiervoor ook al hier ver in het proces van accepteren dat er geen tweede meer zou komen. en toen werd ik dus toch zwanger. Verder heb ik er vanaf het begin af aan geen vertrouwen in gehad. Maar ja, ervaring leert dat over een paar dagen de hormonen flink gaan kelderen en ik me dan waarschijnlijk even heel slecht ga voelen. Maar daar kom ik ook wel weer doorheen.
Na anderhalve week gedoe met bruin en roze verlies was ik het echt wel heel erg beu, dus ergens ben ik ook wel opgelucht.
Jeetje Waxientje, wat een onwijs heftig klote nieuws. Kan me voorstellen dat de duidelijkheid je wel rust geeft, maar de klap gaat vrees ik nog wel komen... Ik wens je heel veel sterkte!
@ waxientje NEEEEEE Meisje toch wat erg ik weet niet wat ik moet zeggen verdorie Heel veel sterkte meis dikke knuffel en ik snap ook best dat het je rust geeft maar net wat Noorus zegt ik denk dat de klap idd helaas nog gaat komen ! Het leven kan zo oneerlijk zijn he ♥
Lieve Waxientje, Wat een ontzettend verdrietig bericht Vind het zo naar voor je! Snap ook je opluchting na alle onzekerheid. Maar neem wel tijd om het een plekje te geven. Had je zo graag een 2e wonder gegund! Heel veel sterkte en veel liefs!
Waxientje... Wat een verdrietig bericht.. Weet even niet goed wat ik zeggen moet! Neem de tijd en heel veel sterkte!