Ha Amanda, Nou.. Na 6 dagen overtijd te zijn geweest.. Toch geen mini Mexicaantje meegenomen.. Vandaag dag 1 eerste ivf poging. Zondag starten met stimuleren en woe eerste fm. Vind het rete spannend maar ook eng.. Waar gaat het naar toe.. Lief dat je het vraagt! Hoe gaat het met jouw?
@ Debs, wat superspannend meis! Duim hier nog steeds keihard voor je! @ Jeske, wat ga je hard ook ineens meis! 17 weken alweer! Hoe voel je je? En hoe is het met je buikje? Hier alles goed! De weken gaan echt zo snel! Pip d'r kamer wordt al heel wat, dus dat gaat goed! En buikje begint nu ook echt te komen.
Hey meiden!! Allereerst Waxientje, ik weet niet meer of ik nog gereageerd had op je vreselijk verdrietige nieuws Hoe is het nu met je? Gaat het een beetje? Debs, hoe was de vakantie? Vast heeeerlijk gehad! Opgeladen voor jullie 1e IVF? Ben je al aan het spuiten? Jes, de sportschool heb ik opgezegd! Was vanaf nov al niet meer geweest en vindt t gewoon echt niks! En jij?? Noor, de kamer van Pip wordt erg mooi! Goed bezig!! Hoe is t met de andere meiden?? Hier nog steeds niet top! Vrijdag hele dag niks binnen kunnen houden! Nu verhoging van zetpillen! Ik hoop echt dat het vanaf 12 wkn beter gaat
Debs ik ga duimen! Hoe was je vakantie? Ik ben helaas weer ongi geworden dus op naar de volgende ronde.
Ik lees nu pas het bericht van Waxientje... zit hier met tranen. Vind het echt vreselijk! Als je erover wilt praten meis dan ben ik er. Ik vind het echt heel erg voor jullie. Zo oneerlijk dit.
Ff snel, bijna werken... Debs: spannend voor jullie! Hopelijk slaan de meds goed aan! Ben benieuwd naar woensdag! Heel veel succes! Jekse: hoe is het met jezelf??? Liefkleintje: wat ontzettend naar dat je je zo beroerd voelt, hopelijk gaan de zetpillen meer effect hebben! Noorus: hele mooie kamer, helemaal live Nuage: jammer van je ongi, op naar de volgende ronde! Waxientje: hoe is het bij jou nu? En de rest van de meiden??? Hier gaat het goed! Nu ruim 26 weken, OMG wat gaat het snel zeg! Buik begint ook te groeien, als is ie nog bescheiden hoor Gister m'n laatste tenniswedstrijd gespeeld en nu stop ik hiermee. 't Werd er qua niveau niet beter op Sport verder nog wel in een clubje met andere zwangeren, heel leuk en fijn om te doen in de buitenlucht. Werken gaat ook goed, alleen ben best snel vermoeid. Maar goed, dat hoort er een beetje bij. Nog ruim 7 weken werken en dan mag ik met verlof! (kijk ik stiekem wel naar uit hoor...) Dus tot die tijd vroeg onder de wol iedere avond!
Hoi meiden hier gaat het ook goed ben druk met werken voel me ook lekkerder in mn vel dus doe nu weer meer dingen!! vandaag vrij maar ff dagje met ml in het huis prutsen en shoppen dus ik spreek jullie snel weer xxx ♥
Debs, succes vandaag! Spannende tijd komt er voor jullie aan. Hier gaat alles prima, ene dag misselijker dan de andere dag en vooral s avonds.
Hoi dames! Gisteren 12 weken echo gehad en had echt bang dat onze frummel ging achterlopen omdat ik amper iets kan binnen houden, maar neen hoor... De kleine parasiet alles was perfect in orde en loop zelfs 3 dagen voor... ( al laat ik de datum wel op 8 oktober staan, omdat ik exact weet wanneer de iui was) Hier even een piekfoto!