Goed nieuws Toekan! Fijn! @ Debs, ook heel benieuwd hoe het ging! Hier begint buikje inmiddels echt te groeien. Dus even showen mag nu wel toch?!
Ola! Dank je wel voor alle succes wensen!! Mooi buikje noorus!! En een super plaatje toekan! Vervelend dat je je zo ziek voelt! Hopelijk trekt het snel weg. Hoe is het verder met iedereen? Hier dus de eerste fm gehad. Beide kanten 12-15 eitjes. Allemaal rond de 8mm. Rechts zaten er ook nog een hoop kleintjes! Vrijdag weer terug. Dan hoop ik dat ze beter kunnen zien hoeveel eitjes echt mee gaan doen. Spannend weer..! Voel me net de paashaas..met al zijn eitjes... Haha
He meiden wauw noorus mooie buik meis ♥ Wij hebben vanavond hartje luisteren bij de Vk Hier een foto van mijn buikje !! Het gaat allemaal goed maar ben wel heel druk weer nu ik weer in mn doen ben en weer veel werken probeer alles bij te houden maar lukt niet altijd Sorry ervoor meide
Mooi Hope! Veel plezier vanavond bij de vk! Is voor de 1e keer toch? Heel bijzonder! Ik mag vandaag ook naar de vk. M'n moede gaat een keertje mee.
Hope, mooie buik! Debs, succes weer vandaag! Ben benieuwd hoe het er nu voor staat. Grumpy, hoe was het bij de vk?
Thnx meiden Grumpy hoe was het ?? Hier nu weekend tot volgende week vrijdag Heerlijk ben er ook echt ff aan toe pff... Fijne pasen meiden ♥
Dank je wel meiden! Vandaag weer voor fm geweest. Beide kanten ongeveer 8 eitjes.. Gonal wat omhoog.. En maandag weer terug! Ben benieuwd! Fijne dagen allemaal!!
Alles was goed! Beebje mooi gegroeid Over 3 weekjes weer terug. Was voor m'n moeder ook heel mooi om het hartje te horen❤ Bij jou Hope? Mooie buik Jeske! Debs, hopelijk groeien de eitjes goed door! Duim voor maandag! Iedereen fijne dagen!!!
Hallo iedereen, Ik zou graag mee willen kletsen! Wij proberen ook zwanger te worden dit jaar. We hebben 3 keer een iui poging gehad en gaan nu weer thuis verder met een spuitje. Hoop echt dat het gaat lukken dit jaar!! We gaan trouwen in juni dus staat nu niet alle in het teken van proberen zwanger te worden!! Liefs, Miran
@ Debs spannend meis @ Grumpy jaa bijzonder is dat he om het hartje te horen @ mira33 welkom hopelijk raak je snel zwanger!