De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda ik mag om 14.40. Misschien (hoop t) mag ik de pregnyl zetten. Jij al gepakt voor t weekendje? Gngen julkie met zn 2? En genieten he meid!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Bedankt voor de felicitaties. Ik voel me niet echt jarig ofzo, al jaren niet meer ;) Eind van de ochtend komen mijn moeder en zusje langs en dan gaan we vanmiddag/vanavond naar ons nichtje toe voor haar verjaardag :D De kleine meid wordt al weer 1 jaar!

Fijne dag allemaal!!!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Er is er 1 jarig HOERA HOERA
    Dat kun je wel zien dat ben JIJ
    Wij vinden dit allen zo prettig jaja
    En daarom zingen wij blij:)
    Zij leve lang
    HOERA
    HOERA
    Zij leve lang
    HOERA
    HOERA
    Zij leve lang
    HOERA
    HOERA
    HIEPERDEPIEP!!!!!!!

VAN HARTE GEFELCITEERD MET JE VERJAARDAG MIRA:D

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek

Ik zing mee!!!! Mira, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: succes met de FM! Hoop dat je snel de pregnyl mag zetten, hoelang daarna is dan de inseminatie?

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen,

Jeskejes succes vanmiddag, ik ga voor je duimen!!!!

Veerle, geniet van je vrije dag, ga je nog iets doen?? Hoe staat het met jullie project woonkamer/slaapkamer veranderen?? Alles al geswitcht??

Straks fysio, en dan ff werken. Tis weer bagger weer dus weer buiten douchen met de scooter.... hoop toch wel dat ze vandaag bellen dat me auto klaar is.... met een beetje mzaael komt manlief vandaag ook thuis, maar de dag is nog lang dus weet het nog niet zeker.

Ging vanmorgen mail checken en er was weer mail van bjz maar heb hem niet geopend goed he :D

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle hij is leuk!!!! :p

Mira wat heb je van manlief gehad?

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames: Bedankt voor de felicitaties en het liedje :D Erg leuk!!!

Jeske: Nog niks van manlief gehad... Oow, hoor net dat ik wit spul krijg vanavond, maar of dat nu zo speciaal is...

Ik ga zo snel even wat boodschapjes doen en werkshirtjes halen in het centrum.

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    haha die mira-man :p nou laat het dan een heel speciale bezorging zijn dat wiite spul, dat jullie over 9 maanden iets heel moois in jullie armen hebben!!!!! :D

Dus mira-man, doe je uiterste best!!!!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    OW OW Mira-man DAT zeg je toch niet haha. Nou Mira leuk dat witte spul. Zou mooi cadeautje zijn dat over 9 mnd uitgepakt wordt. Hoest met je ovutesten?

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: is leuk filmpje hè:D Leuke start vd dag!
    Kelly: succes bij fysio en werkse! Goed dat je het mailtje niet hebt geopend! En ik ga straks kopje thee drinken en wrs lunchen bij een vriendin (die ene die laatst is bevallen)
    Mira: wit spul van je man... Klusspul:p?

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En ik breng manlief even naar het werk, het regent zooo hard zei ik:) En hij is van suiker;)

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ohja Veerle het lampje gaat alweer branden.... had je gister ook al verteld hihi, ben benieuwd of je je mond dicht houdt :D
    En een man van suiker.... tja das weer eens wat anders he :p, fijne vrouw ben jij voor je man :D

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Goeiemorgen allemaal, even snel tussendoor: ongesteldheid is nu echt goed doorgebroken, vandaag telt weer als dag 1. Heb ontzettende buikpijn en ook nog eens aan de race, dus dubbelop feest hier. En nog een hoop werk te doen vandaag en morgen. Dus heb maar even paracetamol genomen. Dochterlief is ook flink van slag doordat de woonkamer op de kop staat door het schilderen. Zal blij zijn als het klaar is allemaal!

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gefeliciteerd Mira!!! Leuk kadootje trouwens! ;)

17. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Ben even een poosje wat minder op zw pagina geweest..

Mira; gefeliciteerd meid! Fijne dag!

Jeske; veel succes vanmiddag bij fm, hopelijk mag je spuiten!

Amanda; ok.deze behandeling hadden jullie denk ook niet verwacht! Hoe gaat het nu? Houd moed meid!

Waxientje; balen van jouw ongi!!

Angel;.. Oei jouw temp..

Noorus: ook ik ben wat minder aanwezig en probeer daarmee er ook minder in mijn hoofd mee bezig te zijn! Doe wat goed voelt! Fijn weekend iig!!

wachtende; hoe was de echo? Spannend spannend! Hopelijk goed nieuws!

De rest; haaai!!!

Hier alles ok.. Gister naar de gyn geweest. Vriendje moet semen inleveren. Bij mij prikken ze progesteron na eisprong. 4-6 terug voor de uitslagen en evt behandeling of verdere onderzoeken.
    Ze had wel erg goede hoop. Dit ivm al een eerdere zw dat dan wel helaas mis liep. Ben erg benieuwd allemaal. Hoop alleen niet dat het allemaal zoooo lang duurt..mijn geduld is een beetje op aan het raken!

Fijne dag meiden!

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ook ik verwaarloos jullie soms een beetje, maar heb het zoo druk!!

@Mira, gefeliciteerd!!!! En geniet van je cadeautje vanavond ;) Hahaha!

@Noorus, snap je heel goed! Doe wat goed voor je voelt meid!

@Gesina, neem je tijd en hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws!! :D

@Jeske, ik duim voor je vanmiddag!!!!

@Kelly, doe je wel rustig aan? En denk je wel genoeg aan jezelf en jullie beebje?? Jij hebt het volgens mij altijd zo druk!

@Wachtende, hoe was je echo???

@Waxientje, balen van je ongi en dan ook nog diarree! Pfff.....!! Beterschap he!!
    En wat super van je nieuwe baan! Hier gaat het juist onwijs slecht en gaan er zo goed als zeker gedwongen ontslagen vallen.

@Debs, spannend dus voor jullie! Hoop dat alle uitslagen goed zijn! Wat duren die lang trouwens?!

Hier gaat het goed! Nog steeds heel erg aan het uitkijken naar maandag, de afspraak bij de gyn!
    Vanmorgen even gewerkt en al gesport! Vanmiddag lekker rustig aan doen!
    Maandagavond een avond van mijn werk gehad over de reorganisatie, maar eigenlijk niks wijzer. Ze hopen eind juni meer te weten. Hoop zoooooo dat ik er niet bij zal zitten!!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    jeej me auto is klaar!!! Moeder komt zo hierheen om ons weg te brengen, kan dan gelijk wat boodschappen doen, en straks man weer halen :D, vanavond is hij weer lekker thuis.
    Woningbouw nog gesproken, morgen naar t kantoor toe om te tekenen voor de garage box, jeej happy!!!! Kan ik eindelijk me zooi kwijt ( lees zooi van man waar hij geen afstans van kan doen)

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    even ego:
    Echo was perfect. Groei mooi op schema en een prachtig hartje zien kloppen.
    Over paar weken weer een echo.
    Mag waarschijnlijk daar onder controle blijven

Deel Deze Pagina