De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Veerle, wachtende en Kelly niet weggaan hoor vind het juist zo leuk om te lezen over VK echo's en baby spulletjes.

Jeske, wow gaat nu snel super!
    LK, je niet laten sfschepen met nog zolang proberen! Ga ervoor maandag en zeg wat je wilt.

Hier is de temp officeel gedaald dus wacht rustig op mn ongi, mijn maand komt nog wel heb nog steeds een beetje geduld over.

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Angel: balen van je temp...:( Fijn dat er nog iets geduld is!
    En blijf wel komen hoor, maar voelt soms wel dubbel...
    En Kelly: onderhand weten we wel dat je loempia-addict bent:D
    Ik heb hier nog een restje pasta-salade over, dus hoef niet te koken! Heel fijn!

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle ik ben blij dat je blijft. Schrok van hoe je begon...... niet leuk *snik* maar knal t hier er gewoon op. Bij mij doet t vnl t zeerst int begin. Maar ben nu hyper dat jij en Wachtende een goeie echo hadden. En we 'kennen' elkaar al een tyd en lief en leed gedeeld. En wat me toch wel opvalt...... t gaat niet altyd alleen maar over zwanger worden. We hebben onze gekke momenten ook en daar word ik vrolijk van :)
    Op fb zit ik in een andere geheime groep. Klets al bijna 1.5 jaar met ze en ik voelde me er niet meer thuis. Iedereen zwanger of bevallen of bezig voor de tweede en al zwanger vd tweede. Op 5 meiden na waar t niet bij lukt. En wilde daar stoppen. Maar vorige week heeft t even gewrongen en gedaan. En nu kletst iedereen weer leuk en enthousiast met elkaar. (blijven vrouwen he hihi) en ben daar blij mee.

Dus lekker blijven en uhh heb je al buikfoto gemaajt? Om maar ff mee in huis te vallen?

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Angel bah je temp. Laat die ongi dan maar snel komen ook he. Oh wat goed dat je nog geduld hebt en de hoop ook. En jullie ronde komt er snel aan!

Veerle ja dubbel gevoel. Kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb dat met mn stemmingswisselingen als t me weer niet lekker gaat. En kmoet zeggen... mis onze vroege ochtend geklets hihi :)

Kelly haha je wordt nog eens een loempia ;)

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dat gevoel ligt bij mezelf hoor Jeske. Maar wilde het wel even kwijt. Dus schrik niet... En geen buikfoto's gemaakt nog, alleen maar opgezet, meer darmen en m'n buik is niet echt het lichaamsdeel waar ik heel blij van word... Nog niet:) Komt later wel! Maar als het er is zal ik het delen hoor:D Knuffel! Vind het zo fijn dat jullie IUI al snel is! Heb je ook weinig piekertijd! En leuk was die YouTube met Britt hè!
    En wil by the way niet zo'n muts worden die alleen nog maar over zw en baboes praat.... Er zijn nog heel veel andere leuke dingen in het leven waar je gezellig over kunt kletsen:)

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    angel, balen van je temp :(

Oh oh die verslavingen he :p, heb er wel meer maar die loempia's das echt de grootste hihi. Zou t elke dag wel willen eten.....;). Bij me dochter was dit broodje kroket, oh kon echt geen snackbar overslaan en moest gewoon een broodje kroket hihi, soms wel 2 of 3 op 1 dag :)

Oh en ik ga niet weg hoor, VEEL te gezellig hier :D

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    *schrikt zich te pletter*...

zie opeens dat ik in zo'n megavaas nog een paasstukje heb staan !! ik weet wat ik morgen moet doen hahaha

Ook is het vogelhuisje bewoond in onze tuin, zo leuk !!
    Het is in het bos ook zo ontzettend mooi ! Gisteren zelf een babyhertje gezien...is wel beetje erg vroeg toch ?! NOg zo koud buiten s nachts?

Word nu weggeroepen om te helpen met koken !

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    wachtende wat leuk, het huisje is bewoond :D, onze buurvrouw heeft al jaren koolmeesjes die elk jaar terugkomen, zo leuk. Wij hebben sinds een paar maanden ook een vogelhuisje opgehangen... wie weet komt daar ook ooit iets in....

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle ja die was echt leuk met Britt geweldig!! En pfieuw hihi. Ja wel goed dat je t ff kwint wilt. Had ik toen ook he :) En ha geen piekertijd nu.

Belt mn tante net. En verteld over morgen sluit ze af met succes ennuhh wanneer weet je iets? Ja uhh gewoon over 2 weken he haha

Wachtende leuk vogels in huisjes. En hertje int bos. Nee hoor niet te vroeg. Maar zo mooi om te zien. Helaas laatst geen gezien in de Ardennen. Paar jaar geleden wel zwijn voor vriendlief zn auto en tijdens wandeltocht hoorden we *OINK GRR* nog nooit zo snel de foofer opgepakt en doorgelopen hihi.

Hier wordt t pasta carbonara. Nu kan t nog haha.

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Woeps verkeerde kleur haha ga m niet veranderen. Is niet zo handig op mobiel

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jaloers:p Is m'n favoriet! Heb je het wel eens met pancetta gemaakt, is Italiaanse rauwe ham, is heerlijk:)
    En leuk hertjes zien in het bos!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle ik ben pasta monster. (mijn verslaving hihi) maar vrienflief is vant standaard eten. Maar ik doe t met spekjes. Maar pancetta is ook lekker. Ik heb hammetje ongerookt vd Ardennen zei tegen oma doe ik die er wel in. Nee joh ik ga wel ff spekjes halen. Prima ook goed haha. Komt nog wel een x. Als er maar vlees in zit.

Maar als kamer keuken klaar is wil ik meer zelf gaan koken. En dingen uit proberen. Dus heb je lekker recept....

Uhh bedenk me net. Thuis koken...... en naar mama..... dan eet ik pas om 9 uur. Nja kan bij oma koken. Das een kliko die lust alles haha.

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, wauw 2 mooie eitjes! En morgen al de IUI!! Wat spannend, mijn duimen gaan dit hele weekend en de 1,5 week daarna zo voor je duimen!!

Mira, toch wel een leuke dag gehad?

Kelly, auto weer gefixed las ik, dat is fijn!

Waxientje, hopelijk knap je snel weer op.

Debs, voor jullie dus ook spannend?!

LK, nog geeen duidelijkheid op het werk, dat is balen! Wens je alvast veel succes voor maandag! Kan me je dip zo goed voorstellen, dikke knuffel!

Wachtende, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd tante Wachtende, mooie namen!

Veerle, wat super leuk van je vriendin! Toch wel lekker om het verteld te hebben of niet? Gewoon hier blijven hoor, je hoort bij ons roze clubje!!

Vanavond spullen inpakken en dan morgen lekker met zn 2en weg! Heerlijk, heb er echt zin in. Na 26 jaar dromen over dat ik er heen wil, ga ik nu dan ook eindelijk:D!!

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Meiden ik begrijp jullie dipjes echt wel hoor. Niet zo lang geleden zat ik daar zelf in. Eerlijk gezegd had ik ook even wat afstand genomen van het hele zwanger worden. Ik had er geen vertrouwen meer in. Had echt de gedachte dat clomid en iui niet genoeg zou zijn. Ik ben dingen gaan doen ik ik elke keer uitstelde voor het geval dat ik zwanger zou zijn. Want ik kon wel blijven wachten...maar wat doe ik dan met mijn huidige leven?

Ik werd gek van de opmerkingen dat mijn tijd wel zou komen...dat het vast wel goed zou komen....want niemand kon dat toch weten.

En om heel eerlijk te zijn. Er is volgens mij niets wat iemand kan zeggen om het gevoel beter te maken. Ze zeggen tijd alle wonden heelt maar deze wond word alleen erger hoe langer het duurt.

Het belangrijkste is dat je met je partner hier ook goed over kan praten. Begrip voor elkaars gevoelens en er samen sterker uitkomen. Laat alle anderen met de kwetsende opmerkingen maar...met hun hoef je je leven niet te delen. en vergeet niet hier te praten als je er behoefte aan hebt.

En vermijd echt absoluut de NOD topics en dergelijke !
    Dat zijn gewoon deprimerende topics voor ons.

Ik hoop echt zo dat jullie allemaal snel&gelukkig zwanger zullen zijn.

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    pfff...Jeske bedankt....nu wil ik pasta.
    Ik ben echt erg...ik hou van pasta met alleen maggie erop.
    maar ik heb net gegeten....kan toch niet

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    jeej mannetje weer thuis :D, nou ja hij is weer weg haha eten halen hihi :p
    Dochter is alvast weer de woonkamer aan t opruimen, gaat nog wel met tegenzin maar ze doet t :D, en dan straks heerlijk eten!!!!!!!!!!!!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende thnx voor je opbeurende woorden. Ja jij was nog langer bezig. Ben ook zoooo blij voor je dat je zwanger bent! En ja NOD topics brrr, maar morgen zet ik me toch op de lijst. Wil op roze daar! Maar meelezen..... nee dank je. Slecht ben ik he. Want zo ben ik wel asn deze lieve dinnetjes gekomen. En sorry :) Dr is nog over hoor. Was beetje veel en viel zwaar pffff buikje au nu haha. Maar met maggi??:( Hoe dan? Echt alleen maggi?

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Lekker al het eten wat voorbij komt:D Hier toch maar bordje pasta-salade op, jammie!
    Mooie woorden Wachtende!
    Amanda, lekker bijna weg: heerlijk! Geniet ervan! Hoop dat het beetje droog blijft! En was wel leuk om te vertellen tegen vriendin, al ben ik nog wel wat terughoudend, volgende week nog echo en dan weet ik was m'n termijn zal zijn.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier nog aant werk. Rond 8 nog volk in de winkel pfff maar ach hoort erbij.

Veerle ook lekker zon salade. Leuk bijna weer echo! Benieuwd hoe ver je bent ja.

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    haha Jeske...alleen pasta met maggi.
    Dat is een van de gekke dingen die het niet hebben van een reukzenuw met je doet haha

De 19e hebben we een gezinsdagje met de schoonfamilie. Heb maar een lunch en restaurant voor s'avonds geregeld zodat we toch met zn alle even samen zijn. Iedereen had toch al vakantie opgenomen. Ik ga voor tussendoor bake-pops bestellen ! Is volgens mij erg lekker...cupcakes enzo zijn toch gauw te groot.

Mensen mensen wat een weer. Het gras groeit echt mega snel zeg ! Er komen ook allemaal mooie bloemen tevoorschijn in de tuin haha. Dat benauwde weer is echt niets voor mij. Ik zwel echt direct op en zweet echt absoluut niet. Heb daar altijd al problemen mee gehad. Al lopen we de meest zware bergwandelingen en heeft iedereen een nat shirt...ik loop dat doodsbenauwd met een droog shirt. Heb denk ik een zweetkliertransplantatie nodig haha

Zondag gaan we naar schoonmoeder toe. We hebben een nieuwe versie van triviant voor haar gekocht. Dat spel speelden we wel eens samen maar dat was echt een heeeleee oude versie. Ze wilde namelijk spelletjes hebben van thuis maar schoonpa vergat die steeds. Dus hoop dat ze het leuk zal vinden. Zo moeilijk om een cadeau te verzinnen.

Deel Deze Pagina