Zal moeilijk gaan als ze er nog niet zijn whaha. Kan wel nu ff doorwerken aan bestelling dat scheelt. Maar kan weer niet naar mama Ow en pa zit er weer doorheen. Sfeer is weer gespannen ieks. Gelukkig is hij weer naar mama. Die beste man slaapt snachts weer niet en mama is al 2 dgn moe en gister was dr suiker te laag. Fijn daar gaan we weer. Sorry moest t ff kwijt. Ben benieuwd of Mira-man er een strikje omheen heeft gedaan als cadeau sorry Mira hihi
Wat zijn jullie toch lieve meiden!!! De NOD-topics kom ik sowieso niet meer. Dat is te confronterend! Geen zin meer in!! @Jeske, jeetje.....jullie zijn zelfs voor een jaar naar huis gestuurd na de eerste onderzoeken? Dat ga ik dus niet pikken!! We moesten nu eigenlijk ook een jaar wachten vd huisarts! Dat dacht ik niet! Na nogmaals bellen, werd het ineens 3 maanden. (die dus nu voorbij zij) @Amanda, geniet van jullie weekendje weg!!! @Veerle, gewoon lekker bij ons blijven! Lekker kletsen over je zwangerschap! Ik vind het van jullie niet moeilijk om te lezen. Dus gewoon vertellen hoor! Als je het vervelend vindt dat ik aangeef dat ik het moeilijk heb, moet je het zeggen hoor.......dan hou ik het voor me @Wachtende......wat een mooi stukje heb je geschreven! Denk dat jij precies weet hoe sommige van ons zich voelen. Vindt het super dat jullie eindelijk een beebje krijgen!!
Ah Jeske...je kan het altijd proberen. Als ik het goed begrijp ben je veel tijd bezig met graveren? Lijkt me best leuk eigenlijk...Maak je ook dingen met de hand of gaat het allemaal automatisch? Is er voor je ouders ook hulp vanuit maatschappelijk werk ? Bij mijn schoonmoeder gaat het via het revalidatiecentrum en is ook zeker wel nodig. Misschien is dit een optie voor jullie? hahaha na die strik opmerking moet ik wel even denken aan een patient haha. Een tijd geleden een patient gehad die nogal een aparte humor had. Hij kwam voor een besnijdenis...en we moesten er perse een strikje om doen als het klaar was. De uroloog zei dat de patient koning was dus er ging braaf een strikje van verband omheen. Zie het nog voor me haha (sorry voor de info haha) Maarre een wit goede kan ook ijs zijn...misschien krijgt ze wel een grote bak ijs Ik had van de week een patient voor een curettage...was haar laatste ivf poging. Nou ik moet vechten om die tranen te bedwingen hoor. Vreselijk onprofessioneel maar ik leef zo met de meiden mee. Maar meiden...hoe stom en irritant het ook klinkt....jullie gaan op roze !!
Of een witte chocoladereep met gepofte rijst !!! *hongermonster komt weer tevoorschijn* oke...eerlijk toegegeven...het monster is niet weg geweest
haha, mira krijgt gewone ouderwetse mannen spul voor een mooi beebje Amanda, lekker eten!!!! Krijg alweer honger haha Hier heerlijk gegeten Oh wat erg ik weet gewoon niet meer wat er geschreven is , zit meer in de tv haha
Liefkleintje we zouden eigenlijk pas in juli dit jaar terug mogen komen, maar heb beetje doorgedramt hihih en voor juli 2 IUI pogingen mogelijk. Wachtende, stop hou op, ik heb t dan wel niet gezien bij die patient, maar zie nu dus zo'n ding met een verband strikje erom heen hahah. Ow vriendlief heeft pikstraf vanavond kwam iemand anders van zp (op fb) mee hahah ben benieuwd wat ie er van zegt hahah. Wit goedje...... I don't say a thing *tomptiedomptiedom* Snaaidames..... t zou weer eens niet over eten gaan he hahaha, smakelijk dames. Ow las iets ovr doner mmmmm van.... Amanda bij naar Disney!!! Leuk leuk leuk. Gingen jullie nu met de auto? En heerlijk met zn tweetjes genieten hoor. Liefkleintje goed bezig met sporten trouwens, ik ben vd week nog niet geweest, te druk. Maar heb me opgegeven voor dat nieuwe sportcircuit, ff de naam kwijt. Ben benieuwd een work-out in 44 minuten. En ook ik heb t zelfde, van deze meiden vind ik t niet erg om te lezen hoe de zwangerschap gaat. Heb alleen zo'n probleem met die NOD topic miepen. En die zitten hier lekker niet Wachtende, vroeger wast met de hand. Blij dat t nu met machine en pc gaat pfffieuwww. Maar zo leuk ist niet hoor, je zit constant in de herrie. Mn moeder heeft daar een psych maar meer om te testen hoe ze is. (ze heeft geen ziektebesef) en mn vader gaat naar een psych en psychiater. Maar hebben nog niet iets of iemand gevonden die ons echt kan helpen en die weet hier mee om te gaan enzo. Maar komt nog wel. Ist hongermonster al weg?? Heb nog zure matjes Zo en nu ga ik naar huis, ben moe en voor mijn doen veeeeel te rustig Nja niet met typen want heb genoeg te kakelen hahaha. Hahah lekker geen spuit meer
Fijn Jeske geen spuit meer! Hier ook wel zin om te snaaien, psychisch zin zeg maar, heb helemaal geen trek/honger... Die moeder bij hotter than my daughter...
oh LK, ik pieste zo wat in me broek van t lachen van het lezen in het topic grootste blunder haha geweldig!!! Ik had er niet bij moeten wezen want je had me op kunnen vegen hihi. Me man keek me heel raar aan toen ik zo hard moest lachen haha
meiden slaap lekker. Hier ook mandje opzoeken Morgen weer een uurtje werken, man is vrij. En 's middags sleutel ophalen van de garage box, en dan gelijk vullen