Lieve meiden, heb niet bijgelezen, maar kom even zwaaien. We gaan morgenochtendvroeg met motoren richting Duitsland Maandagavond zijn we weer in Nederland Heel fijn weekend allemaal en hele dikke knuffels van mij!
Noorus heel veel plezier en hoop dat jullie t droog houden! Vooral zo op de motor. Wel stoere chick hoor gaaf. En we zien je wel weer verschijnen. Knuffel terug!!
Wachtende wat heb jij begin van de avond het gevoel goed beschreven zeg!! tranen staan gewoon in mijn ogen! Zo voelt het bij mij ook.. Wat doe ik nu met mijn huidige leven.... Staat even stil voor mijn gevoel, terwijl ik altijd een doorsprinter ben! Jeske; heel veel succes morgen! Ohh wat hoop ik dat het bij jullie snel raak is! Waarom wij pas 4/6 terug moeten is omdat het progesteron na ovulatie geprikt moet worden. Aangezien dat bij mij pas na dag 20 is is de afspraak kleine week erna! Ben zoo benieuwd!! Gyn had het gevoel aan de hand van mijn verhaal dat ik mogelijk niet elke maand een goede ovulatie heb, sinds mijn bbz.. Thnx meiden voor jullie steun!
Dank jullie meiden! Denk aan jullie hoor, ondanks dat ik hier even wat minder actief ben... Nogmaals dikke knuffel!
Noorus, veel plezier!! Hopelijk mooi weer om te rijden. Jeske, nog steeds wakker? Debs, voor jullie ook een spannende maand he?
Dank je Amanda helaas niet hard genoeg. Spookje meldt zich. Wie spookt ermee? Hoop niemand want dat wilt zeggen dat iedereen lekker op 1 oor ligt. Vind t supercalifragilisticexpialidocious dat we nog zo int roze reageren. Niet verwacht dat we t zo lang al vol zouden houden!
Eigenlijk wel, maar zit nog steeds beneden, heb geen zin om te slapen. Waarschijnlijk rond een uur of 10-11, maar ons kennende zal dat wel 12 worden .
Ow dan kun je morgen nog ff op je gemak doen. Althans je hoeft niet erg vroeg uit bed. Hier vaak t zelfde hoor. Als jezelf rijdt dan vaak later dan gepland vertrekken. Behalve met rondtrekken toen elke x als we verder gingen hadden we streeftyd van 9 uur sochtends vertrekken en dat lukte iedere x.
Ja 3 gasten..... HAAI...... Maar ja wat wil je ook he. Dit topic staat nu constant boven aan met nieuwe berichten haha. Vind trouwens dat er veel gasten en anderen meespieken. Niet dat dat erg is hoor. Maar valt me op. Zo kont Tassie vaak en Nijntje. Dames maak jullue bekend wie zijn jullie (op ZP dan he) Wij zijn nieuwsgierig!
Spullen zijn zo goed als ingepakt, morgen nog een paar kleine boodschapjes en dan kunnen we gaan. Het was vroeger met mijn ouders al zo, dat als we op vakantie we altijd een uur later vertrokken, dus die traditie houden we er maar in.