Jep mee eens. Tis idd gezellig en dr wordt wat gekakeld. Leuke is dat t over van alles gaat. Vreugde en verdriet en de meest onzinnige dingen waarbij je dubbel ligt van t lachen. Waar is jouw manlief?
Ja he fijn topic is dit. Hier lukt t me ook redelijk om negeermodus aan te zetten. Oke hij gaat naar bed, zou er snel achter aan gaan. Ben je morgen weer fris en fruitig en kan de reis beginnen.
*Trippel trippel trap* komt foofer aan...... boef ist ook. Staat ze in de deur te kijken of we al slapen zodat ze op bed kan op dr bont plaid. Helaas dame ... ik ben nog wakker. Hoef niks te zeggen en ze gaat al haha
Iedereen leeft met mekaar mee, dat is ook wel prettig. En je kan hier gewoon alles kwijt! Ik laat hem gewoon rijden, kan ik in de auto slapen
Groot gelijk dat je hem laat ryden. De mijne rijdt ook vaak. Geeft niet graag zn stuur af. Behalve als er gedronken kan worden. Normaal gaat bench ook dicht maar staat nu boven ipv beneden. Maar ze is zo nakkelijk. Sloopt niks gekukkig. En ja je kunt hier alles kwijt en krygt veel steun das zo fijn! En nu ga ik slapen Ogen worden zwaar jippie!!! Meid nogmaals veel plezier en niet teveel aan de MMM denken. Doe je Mickey de groeten van me
Spook brulboei meld zich. Heb net draagmoeders gekeken, best wel heftig om zoiets te doen (draagmoeder zijn). Toch wel een traantje gelaten.
Goedemorgen! Nog bedankt voor alle leuke berichtjes gisteren. Leuke dag gehad, in de ochtend boodschapjes gedaan en in het centrum wat werkkleding gekocht (lees: niet al te erg als dat kapot gaat, dus zo goedkoop mogelijk ) en bezoek van moeder en zusje gehad. Daarna richting schoonzus/zwager gegaan voor nichtje haar verjaardag. Daar nog felicitaties van andere familieleden gehad (waarvan het merendeel niet wist dat ik ook jarig was ) en een gezellige avond gehad. Ze hadden toch wat cadeautjes gekocht voor mij, echt lief en als afsluiter van gisteren manlief zijn 'witte spul' nog gekregen Nu hopen dat we over 8 a 9 maanden iets moois mogen krijgen... Ovutesten worden nog steeds niet donkerder, ik heb een onderbuikgevoel dat mijn ei niet wil springen ofzo... Dus we wachten gewoon maar weer af! Ik ga me klaarmaken om naar mijn werk te gaan, om half 9 vertrek ik Tot vanmiddag!!!
Amanda phoe nachtbraker. Wel fit zijn voor t weekendje he! Hoop dat je nog wat hebt geslapen. Nog ff draagmoeder gekeken. Ik kan daar niet naar kijken he. Geen program voor mij. Nou wat een bagger nacht zeg phoe phoe. Zo er maar uit en nog ff werken.En dan vanaf vanmiddag........ oeh toch wel spannend. Ik hoop zo dat t goed gaat en dat t eindelijk raak is. Vind t eerlijk gezegd doodeng en lig haast te janken. Durf t niet zo goed. Dr gaat van alles door me heen. Wat als ik zeanger ben? Kan ik dat wel aan? En als t er 2 zijn? Hoe red ik dat dan? Zit niet in de ideale situatie. Ik weet dat t niet de eerste x raak hoeft te zijn. Maar mn gevoel is zo sterk (als t me niet in de steek laat en spelletje met me speelt) dat t beetje beangstigd. Ik heb t fevoel dat we nu meer kans hebben. Ow ow ik word gek van mn gedachten. Ik lig nu Sea Patrol te kijken en zelfs daarbij moet ik janken. En nee denk niet dat t vd hormonen en de pregnyl komt. Ik moest t ff kwijt. Je mag reageren maar t moet niet. Ik heb t ff van me afgeschreven. Een deel dan.
zo goedemorgen, Zo moet je even 4 pagina's terug lezen hahaha Mira, werkse vandaag Noorus, fijn weekend met de motor, hoop dat het weer een beetje mee zit Debs, voor jullie ook spannend dus, oh ga deze maand echt heel veel en hard duimen!!!! Jeskejes, meid heel veel succes vanmiddag Meiden deze maand gaat roze worden hoor!!!!! Veerle, wachtende strooien jullie nog wat HCG??? Mijnes is niet meer zo actief haha
Kelly ben je al aant aftellen? Bijna 30 weken alweer gaat toch hatd zo. Spannend wanneer de knleone man zich laat zien. *lees: zin in 'beschuit met muisjes'*
nou jeskejes, dat besef kwam gister opeens toen ik mijn kraampakket kreeg, dat ik dacht jeetje ben al zo ver . Ik hoop dat de kleine zich snel zal melden (maar nog even minimaal 8 weken wachten hoor), ik hoop eigenlijk heel fout heel stiekem dat ik weer van die onwijs vervelende voor weeën krijg waardoor ik heel moe wordt en ingeleid wordt in het ziekenhuis.... bij dochter wel gebeurd.... had 2 weken lang voor weeën die 's avonds om 18.00u begonnen tot 's ochtends 6u , maar er gebeurde dus niks..... Dus hoop stiekem heel fout , wil eigenlijk niet thuis bevallen.... en moet er niet aan denken om halverwegenaar het ziekenhuis te moeten omdat ik een ruggenprik wil...... Dus al met al hihi, geduld geduld geduld.... ik meld me wel als het zover is , hetzij via zp, what's app, sms of wat dan ook hihi
Kelly misschien een idee om een buddy aan te wijzen? Mira weet meer over hoe t werkt. Dan hoef je alleen een sms ofzo te sturen. Misschien een idee.
Jeske, kan me voorstellen dat de zenuwen door je keel gieren. En alle gedachtes door je hoofd bonzen. Maar je kunt het en je gaat er voor. Heel veel succes!!!!