Mira, werkse vandaag! Jeske, nog wel een beetje geslapen? Kan me voorstellen dat je het dood eng vindt. Het is ook niet niks waar je allemaal mee te maken krijgt! Succes vanmiddag! Kelly, idd alweer bijna 30 weken! Oh wat gaat de tijd snel!!
Amanda dank je. Zijn jullie al vertrokken?? Of echt pas om 12 uur om de traditie erin te houden?? Hihihi. Veel plezier meis. Hier op mn werk, maar komt dus echt niks uit mn handen pffff.
Zo...stelletje vrouwen haha Jeske gaat helemaal goed komen vandaag ! IUI zelf stelt niets voor vond het alleen erg spannend hoeveel zwemmers er zouden zijn. Nog even volhouden en dan alleen nog maar 2 weken wachten Ik verzamel al mijn hcg in potjes hoor, daarna word het wel rondgestrooid Heb alleen echt serieus moeite om te plassen Werd vannacht wakker het met een overvolle blaas...kreeg er maar een paar druppes uit. Best pijnlijk. Ik had gisteren ook voor de echo nog geplast...maar blaas was redelijk vol. Die baarmoeder mag zich van mij gaan verplaatsen want dit is geen pretje.
zo weer thuis, man is lekker kibbeling halen , straks sleutel van de garage ophalen Amanda, al onderweg??? Jeskejes, ik heb bijna al jullie nrs dus sms/whats app jullie allemaal hahaha Vanmiddag waarschijnlijk ff naar de drukker om boeken te halen om geboortekaartjes te neuzen hihi mag wel eens tijd worden he
Daar zit je dan, in de auto op weg naar t zh. Met een potje tussen je tiet. Hoe romantisch haha. Maar is voor een goed doel en dit moeten goeie soldaatjes zijn! We hebben net krom gelegen vant lachen hihi. Neemt de spanning ff weg. Straks ff ergens eten en dan weer terug naar t zh.
Hihi dan heb je meer spanningen dan ik denk hihi. Voel me nog vrij rustig. Zijn net terug int zh. Veulste vroeg haha maar beter dan te laat. Dus nog ff geduld.
zo 2 boeken geboortekaartjes gezien en we zijn er al uit , hij stond al in t 1e boek hihi. Nu nog discussie voeren over gedichtje.... man wil zijn kids er ook op hebben prima!! Als zijnde broer en zus maar het gedichtje (vind ik) gaat over "ons" gezin en sorry maar de kids wonen niet hier dus.... (of ben ik nu heel onredelijk??) En nu nog kijken wie er wel en geen kaart krijgt... familie die met ons "gebroken" hebben, zoals een broer en zus van man vind ik krijgen geen kaart.... en met mijn nichten en neven heb ik geen contact ja af en toe een reactie op elkaars Hyves of facebook en een kerstkaart.... maar we komen nooit bij elkaar, man zijn familie is nog groter en hij heeft ook geen contact met neven en nichten, alleen een praatje op dorp... je kent t vast wel.... En ik zit ook niet op al die nieuwsgierige te wachten die dan opeens langs willen komen... Jeskejes, weet je al wat???? Denk heel de tijd aan je hihi
DONE maar auw die eendenbek jeetje. Nu dus in de wachtbank wagon neerploffen. Ownee vanaaf nog kluswagon in. Gyn maakte nog een opmerking Met t zaad kon hij de hele poli bevruchten Oke.... Vriend kon zich net goed houden. Spannende weken nu dus.
Nou nog maar 14 dagen Jeske Wat was de uitslag van het semen dan? Hier net terug van winkelen winkelen winkelen. Morgen op kraam bezoek en ik heb de vader ook niet gezien sinds hij terug is van uitzending dus voor hem ook een mandje met lekkere dingen gemaakt (tis een snoepert) en voor het andere kindje ook meteen. Ook maar meteen wat spullen voor de 19e gehaald.. en eindelijk het paasstuk uit de kamer en vervangen met bloemen
Goed Jeske! Fijn dat het gebeurd is! En fijn van de soldaatjes van je vriend Denk hier redelijk wat HCG, ik ging vanochtend met een lege maag douchen en werd niet helemaal lekker, dus vanaf nu aan eerst eten en daarna actie Lig nu in bed met IPad Laat ik zeggen dat het niet m'n beste dag was... Maar maakt niet uit, het is voor een mooi wonder! Ben de rest dus ook wel beetje kwijt... Zwaai + Knuffel!
Ik vind t best moeilijk om t neer te zetten maar semen...... 247 miljoen en 45% beweeglijk. T beangstigt me nu een beetje ben zo emo. Komt toch niet door de pregnyl? Vd Fostimon geen last gehad.
T hele gebeuren eigenlijk. Alles tegelijk. T gaat me wel goed hoor. Maar alles begint een beetje op zn plaats te vallen. Puzzel begint compleet te worden met aangepaste stukjes.
Hey meiden, Ik heb alles in etappes gelezen, maar niet veel onthouden! @Jeske.....wow, wat een goede zwemmers!! Ik hoop zo dat het jullie nu lukt!! Veel plezier nog vanavond @Veerle, balen dat je een dip-dagje hebt!! Mag ook gerust eens toch!! Knuf! @Wachtende.....lekker shoppen!! Ook voor jezelf of jullie beebje nog wat gekocht?? Hier hele dag gewerkt! Van 7 tot half 5 en daarna thuis nog alle ramen gezeemd beneden, trap helemaal schoon gemaakt, plinten schoon gemaakt. Al onder de douche geweest en nu lekker tv kijken Morgen komt mijn neefje logeren. We gaan een dagje naar Dippie Doe Zin in!!
Jeske: Fijn dat het vandaag zo goed gegaan is Hier heerlijk gewerkt, is aanpoten (hebt vaak maar 1 of 1,5 uur per bungalow en dan moet alles schoon, gecontroleerd en opgeruimd zijn!), maar geeft wel voldoening als het klaar is. Maandag mag ik weer aan de slag, laatste dag voor Hemelvaart, dus lekker druk!!! Heb wel iets teruggelezen maar niet al te veel... Beetje in een dipje op het moment, hoewel ik me eigenlijk wel goed voel: Ovutesten blijven licht, dus nog steeds geen ei hoewel ik merk dat ik last van mijn hormonen heb (eetbuien, puistjes, last van mijn humeur (dus het masker staat weer op...), ga zo maar door) en laatste tijd veel bevallingen in ander topic en treft me nu extra. Ik ben een van de laatste die nog niet zwanger is of zwanger is geweest van die groep en ik heb het er nu extra moeilijk mee. Stomme PCOS!!! Morgen weer een dagje Scouting, zondag moederdag en voor Scoutingweekend een tocht maken, maandag weer een dagje werken, dinsdag in het huis aan de slag, woensdag een sollicitatie en hopelijk mijn bril ophalen, donderdag laatste dingen regelen thuis en voor Scouting en vrijdag alles inpakken, boodschappen doen en op weekend. En ergens hier tussenin nog een gesprek met hypotheekadviseur plannen (iemand een tip voor een goede, onafhankelijke hypotheekadviseur???), doorlopen en de uitkomst ervan mailen naar de woningcoorporatie...
Jeske: wauw ! mijn god zeg...als dat niet raak is....wij hadden er maar 5 milj. Dat arme eitje weet niet wat haar overkomt !! Lk: Nee ik koop nog helemaal niets voor de kleine. Na de goede echo van gisteren heel confronterend een een mapje met folders gekregen met alles wat er mis kan zijn met het kindje. We moesten gaan nadenken over welke onderzoeken we allemaal willen. Ik krijg ook altijd op mijn kop van mijn man. Als ik ga winkelen koop ik heel veel...maar altijd voor anderen. Bijna nooit wat voor mezelf. Mira: Ondanks dat PCOS zo ontzettend vaak voorkomt zie en hoor je er eigenlijk nooit wat over. Stom he. *anti dip knuff* Wij hebben de hypotheek laten regelen door broer van man..maar zijn bedrijf zit in amsterdam.