De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wachtende: Dank voor je knuffel!
    Het schijnt dat 10% van de vrouwen PCOS heeft, maar of ze het ook allemaal weten... In het andere topic waar ik mee klets (niet het PCOS-topic, maar de andere) hebben nog 2 andere PCOS, 1 daarvan is net bevallen van een meisje, dus dat geeft hoop en de andere heeft een miskraam gehad ongeveer 2 maanden geleden, dus zwanger worden moet kunnen en er zijn bewijzen genoeg, maar toch... Even de persoonlijke dip ;)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Oei ik begin nu te twijfelen hoe ik die cijfers moet interpreteren. Zijn wel heel veel soldaatjes denk of niet? Geen idee of dat wel kan. Ik heb foto van de uitslag. Kan m in fb in geheime deel zetten. Want snap er ff niks meer van.

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo schuur opgeruimd, garage ingeruimd, auto erin gereden zonder iets te raken hihi :p. Andere gedichtjes gevonden die manlief nu wel wat vond, 1e was draait weer. Pppfff...... ben kapot en lig languit op de bank voor de rest van de avond :p.

Heb wel gelezen maar zoals wel vaker blijft er weer eens niks hangen.... alleen t zuur haha (niet leuk hoor) lach wel maar ben niet blij

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zit niet in het facebookgeheime iets :(
    Dus kan niet voor je kijken meid. Kun je het niet hier zetten of heb je dat liever niet?

Kelly heb je al iets tegen het zuur? Antagel ofzo?

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende ik zit op mobiel en dan lukt t niet om bij te voegen. Als je wilt kun je erbij op fb

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    uh nee nog niks tegen t zuur gekocht. Vind t allemaal zo duur, en heb liever eten op tafel, stom he :), zorg liever voor een ander dan voor mezelf hihi. Net zoals jij wachtende met vaak voor anderen kopen en nooit voor jezelf..... doe ik ook al jaren :):)

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nou dan weet ik wat Kellyman je kan geven voor moederdag haha

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Jeske hoe doe ik dat?
    Ik zat wel op een zp clubpagina iets maar opeens is hij weg ?

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heb je fb? Zo ja dan moet je uitgenodigd worden door iemand voor in de groep. Geen idee of mij dat lukt via mobiel.

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    nou denk dat zelf dat niet voor een Moederdag cadeautje in aanmerking komt :(, morgen gaan we foto's laten afdrukken voor schoonmoeder. 3foto's van man zn kids voor in dr fotolijstjes, mijn moeder zal wel een bos bloemen krijgen.... en ik... zal wel niks worden ;)

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat spannend Jeskejes, maar het klinkt wel goed!! Nu duimen draaien hier met zijn allen!!!

Hier voelde ik me vandaag eigenlijk best goed, tweede dag van mijn ongi. Totdat...ik een geboortekaartje in de bus kreeg...pfff wat heb ik een jankbui gehad. Elke keer komt het verdriet van die MK toch weer op dat soort momenten boven. Vraag me af hoe lang dat zo blijft, mijn hele stemming was opeens OM. Ik was altijd al wel een beetje verdrietig met zoiets, maar na de mk is het nog veel erger. Het is het derde kindje van buren bij ons uit de straat. Haar tweede is van dezelfde leeftijd als mijn dochtertje. Niet dat ik het ze niet gun, maar ik gun het mezelf ook.

Ben nu wel weer rustiger hoor. Ben wel erg moe, mijn ongi is weer behoorlijk heftig dit keer, en na twee dagen zulk heftig bloedverlies voel ik het wel, moe enzo. dus ik ga zo maar lekker mijn bedje opzoeken.

Fijn weekend allemaal

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    *Anti dipjes knuff all around !!*

Doe lekker rustig aan en doe waar jij je goed bij voelt.
    Als je door bloedverlies je slap voelt kun je roosvicee ferro proberen.

kon ik het maar beter maken voor iedereen :(

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lady's geen puf om te reageren. Doe met Anti-DIP KNUFFELS mee en daarna ga ik slapen. Heb behoorlijke steken rechts. Wordt geen kluswagon. Morgen ochtend denk nog wel.

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    nou moppies, ik ga ook afsluiten.... luikjes vallen bijna dicht hier op de bank.... nu maar hopen dat ze in bed dan dichtvallen.... maar zoals gewoonlijk zal dat wel niet :(. Maar ga toch een poging doen.

Slaap lekker iedereen!!!!

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Truste meiden !!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen! Temp is up. Zou dat die fikse pijn gisteraaf zijn geweest? Zou ei voor de 36 uur na pregnyl zijn gesprongen.:(
    We zullen zien. Plof neer in de wachtbank wagon.

Hoe heeft iedereen hier geslapen?

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen!

Jeske: Toch mss ei dan gisteren?

Geslapen: Al een paar nachten achter elkaar word ik wakker rond 5 of 6 uur en dan lig ik weer even wakker. Ik slaap liever door dan dat, maar is wel fijn dat ik dan nog een tijdje heb om te slapen ;)

Vandaag drukke dag (Scouting en uitje met de leiding) dus lekker vroeg opgestaan. Temp is nog stabiel (op 2 uitschieters naar beneden na) en vandaag 36,40. We wachten af!!!

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier lekker geslapen, misselijk naar bed en nu weer fris op;) Zal wel door moeheid zijn gekomen.
    Jeske, dan zou je ei snel gesprongen zijn!
    Hier regent het alweer:( Manlief moet vanmiddag werken, zo even de stad in:)
    Knuffels!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    goedemorgen,

Nou ja zo goed begon ie niet.... man zou wekker zetten..... niet gedaan of uitgezet want ik heb niks gehoord. Ik werd wakker van dochter want die besloot vanmorgen waarschijnlijk om in de wc met het water te gaan spelen :x. Dus alles in de wc zat (ja heb al gesopt) onder t wc water, vlier, muren, fonteintje, 5rollen wc papier, de wc uiteraard, de vloer, en dochter zelf :x, ohja en d'r 2 vriendjes elmo zijn er ook in gewassen..... GGGRRRR...... goeiemorgen dus.
    Dochter gelijk onder de douche, knuffels in de machine, alleen heb ze pech eerst moest de droger aan, en als die klaar is kan de wasmachine aan maar dan gaan we naar het dorp voor boodschappen en bezoekje aan schoonmoeder dus heb al zon donkerbruin vermoeden dat dit geen gezellige ochtend gaat worden..... hhhmmm hoe zou dat toch komen ;);)

Mira, plezier vandaag op de scouting

Jeskejes, oh meid het zullen 2 spannende weekjes worden......

Veerle, plezier in de stad.

Ohja, man en ik hebben een klein weddenschapje gedaan hihi. Gewed dat we weer een tompoes krijgen bij schoonmoeder hihi. Nergens om gewed hoor hihi

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira lekker druk dagje veel plezier! Hoop dat t droog blijft. Maar je zit nu op dag 18. Wanneer zou ei gesprongen moeten zijn met clomid? Anders gyn ff contacten.

Veerle fijn dat je goed geslapen hebt. En nu niet misselijk bent. Ja ei is wel snel gesprongen. Ik niet snap. Maar we zullen zien. Hier schijnt t zonnetje een beetje. Zal m jou kant ook sturen.

Hier zo weer aan de arbeid.

Deel Deze Pagina