De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Als cyclus langer dan 35 dagen is moest ik contact opnemen met gun... Nog even wachten dus!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: het is gestopt met regenen:D Werkse! Ik duim iig komende 2 weken voor jullie! Wel spannend hè!
    Mira: hoop dat je ei snel komt!
    Kelly: fijne start vd dag:) Ben benieuwd of de weddenschap gewonnen gaat worden...

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahaha nou we hebben weer een tompoes gehad hoor hihi, ja omdat het morgen Moederdag is :D
    En ik heb een kettinkje gehad met een hartje eraan :D, nu al? Ja nu al. Morgen ochtend moet man weer werken en dan is het zo hectisch.... dus ik geniet een dagje eerder ;). Nu lekker afbakbroodjes eten in de vorm van een hartje, en vanavond na het eten als toetje, aardbeien met slagroom :D:D:D

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly lekker tompouce! En leuk dat kettinkje! Toch al wat verwend!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kelly: Wat lief dat je cadeautjes hebt gehad:) En allemaal lieve harten dingetjes, leuk! Enne een tompouche!
    Hier weer terug vd stad, heel mooi dekbedovertrek gekocht en leuke kussens voor op bed. Manlief is aan het werk en in zit op de bank, zo even nog wat boodschapjes doen, ben alleen niet vooruit te branden... Jeske: lekker aan het werk? Hoe staat het met jullie huis eigenlijk?hier zo even 2 bh naar binnenwerken:)

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Enne: m'n man heeft het dekbedovertrek uitgezocht. Hij zei: dit is voor het eerst dat ik een dekbed zelf mooi vindt... De wonderen zijn de wereld nog niet uit:D

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Die mannen dien je soms nig versteld staan he haha. Wel leuk dat ie dat uitgezocht heeft. En lekker hoor op de bank. Ik = jaloers hihi. Laayste bestelling aant doen. Pa helpt super goed en ik zit op mn luie reet. Ook niet vooruit te branden. Dus meid lekker blijven zitten in die bank hoor haha. Huis...... uhm..... nog t zelfde eigenlijk. Steeds een klein beetje verder klaar. Komt wel goed.

Ga straks naar mama, jippie mag/kan een x 's middags. Dan naar huis en mn bed in ZzzzzZzzzzzZzzzz

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zit in de zon:D Toch nog even vd bank af naar de slager, supermarkt e.d.
    Jeske: Veel plezier bij je Mama

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle lekker int zonnetje. Hier kont ie en gaat ie. Maar .. tis droog! Ben bij de mama. Maar ze is moe en moet van mij ff slapen. Gedouched vanmorgen en lag net in bed en das allemaal zo vermoeiend. En vannacht paar x op de po geweest dus ze is goed bezig. En eten.... zoveel krijg ik niet weg hihi.

Wat eten jullie vanaaf? Ik weet t nog niet. Mn keuken us nog niet uitgesopt. Ligt maar klein laagje stof op hoor vd verbouwing;)

Morgen vroeg (8.00) bestelling wegbrengen. Dan poging tot sporten en om 13.00 naar schoonmoeke en om 15.00 naar mijn mama en om 18.30 heeft mn lieve vriend gereserveerd bij 1 van onze favo tentjes :)

Vraag vd Dag: Wat doen jullie morgen met Moederdag?!

10. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Jeske, mn duimen draaien overuren voor jullie.

Hier is het blehh, ging naar de bank om te pinnen stop ik het bankpasje in de automaat weg pasje ingeslikt storing. Nieuw pasje aanvragen duurt 5 werkdagen. Het was nog niet eens mn eigen pasje maar die van mn vriend oeps....

Gisteren moest de auto naar de garage, de boodschap andere auto kopen deze is een bodemloze put. Nou lekker hoor had dat een half jaar geleden gezegd toen we ervoor 1500 euro aan hebben laten repareren. Nu laten we het hoog nodige maken en heel hard sparen om aan eind van dit jaar een goede andere te kopen

En dan nog die rode duivels bleeh, is nog niet echt een lekker weekend. Zo dat is er uit.

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    vraag van vandaag.... uh morgen man weer wegbrengen tussen 10 en 11u. En 's middags gaan dochter en ik naar mijn moeder (en vader) toe. Mooie orchidee gekocht voor dr.
    Schoonmoeder vandaag al geweest, garage/schuur weer verder in bezig geweest... dochter druk aan het steppen geweest hihi, zo leuk. Nu weer maar dan in huis. Ohja ook nog boodschappen gedaan, en 2x rondje dorp en nu kapot weer thuis, ben er moe van :p

Angel, zo das ff balen meid van jullie auto en van je pas!!!

Jeskejes, je moeder heeft weer een hoop gedaan vandaag. Oh en morgen lekker saampies uiteten, gezellie hoor!!!

Hier straks aan avondeten: gebakken aardappeltjes, sla met komkommer, wortel,mais, ei, en een geparneerde snitzel:D. Toetje, aardbeien met vla en slagroom. En vanavond bij de koffie heeft man een gebakje gehaald. Hij bedoeld het goed maar groei echt dicht :p:p

12. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    nou als al niet gekker kan worden.
    Mn zoontje fiets in de straat en ik denk laat ik m zn jas geven en even kijken en dan samen naar binnen. Kom ik buiten zoon weg ik overal kijken geen zoon. Ik een rondje fietsen geen zoon. Ik mn vriend roepen dat ik zoon niet kan vinden hij samen met een buurvrouw rond fietsen.
    Ik denk hij zal toch niet naar zn vriendje aan de andere kant van t dorp zijn, ik die moeder gebeld maar ze zijn niet thuis. Ik in de auto en ja hoor vlak bij hus huis zie ik m fietsen.
    Al met al zijn we hem toch zeker 20 lange minuten kwijt geweest.

Mn vriend zei we hebben geluk gehad en die fiets van hem gaat voorlopig op slot. Nou van mij mag het maandag worden dit is niet mijn weekend!

13. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    en terwijl ik het verhaal typte brande ook nog eens de bami groente aan.

BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Angel: klinkt niet als jou dag + weekend:( Schrikken zeg dat je zoontje er op de fiets vandoor ging.... Hopelijk brengt morgen je meer!
    Jeske: hier aardappeltjes, spinazie en slibtongetjes op:) Leuk morgen uiteten met je man! En goedzo sporten!
    Kelly: ze laten je zo wel dichtgroeien;) Komt wel goed vlgs mij!
    Hier kwam schoonzusje net een kadootje brengen omdat ik moeder wordt alvast iets voor mij... M'n favo thee en snoepjes:D Echt superlief!
    Morgen ga ik niet naar m'n moeder, ik moet tennissen en de rest van ons gezin kan niet (werk e.d.) en we gaan volgend weekend met z'n allen weg, dus vieren het dan (ik moet zeggen dat ik zelf niet zo van dat soort commerciële dagen houd...

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Angel meid jee wat moet dat schrikken zijn!! Gelukkig niks gebeurd. Tis niet jouw weekend. Nog 1dagje. Hoop dat je lekker verwend wordt Moederdag.

Veerle lekker gegeten dus jammie. Ah wat luef dat cadeautje! Volgend weekend weg ook lekker.

Fijne avond allen.
    Ow en succes morgen met tennis!!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo angel, wat zullen jullie een lange 20 min spanningen hebben gehad zeg :$

Veerle, wat lief je 1e Moederdag cadeautje :D

Oh meiden wat voel ik me K*T!!!! Me buik doet zo zeer :(, alleen als ik lig dan gaat t wel, zodra ik ga staan zak ik gewoon door de grond van de pijn :(. Kind is zo druk en zet zich helemaal klem als ik ga staan, kan niet eens 1min staan, laat staan lopen..... heb zo gehuild (hormonen) dat ik de was niet eens kan opvouwen.... straks met man onder de douche. Hoop zo dat t vannacht met slapen zal zakken... ben echt een zielig hoopje mens nu :( en ik zit ook nog eens verstopt, wil eruit maar t lukt nog niet....

Ben normaal helemaal niet van de aanstel, maar nu jeetje wat een pijn. Lijkt wel of ik 100kilo bakstenen in me buik heb liggen.
    Nou wordt vervolgd..... ga me rustig houden op de bank, in de hoop dat ik straks kan douchen...

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Angel, jeetje.....wat een dag!! En je kleine 20 min weg! Dat moet vreselijk zijn geweest!!

@Kelly, wat onwijs klote zo veel pijn!!! Is dat dan bekkenpijn ofzo?
    Heeeel veel sterkte! Probeer er lekker op tijd in te gaan. En mss een PCM nemen?

Hier een hele leuke dag gehad in Dippie Doe! Neefje heeft echt enorm genoten!! Bij het naar bed gaan zei hij: Het was een fijne dag! Zo lief!! ♥ ♥
    Net lag hij alleen te huilen vd groeipijn in zijn been. Zo zielig!!! Even op schoot gelegen met een kruik en een zetpil erin. Nu ligt hij weer in bed. Hopelijk een rustig nachtje!

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kelly wat naar dat je zo'n pijn hebt! Hoop dat het snel minder wordt!!! Knuffel!
    Jeske: en wat heb jij nu gegeten?
    LK: leuk dat het zo'n gezellige dag is geweest met je neefje! Wat vervelend vd groeipijn:( Hoe oud is hij? Hopelijk word het snel minder!

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Even web knuffel vanuit de Eifel in Duitsland.... het is hier heerlijk en gezellig! Lekker gereden vandaag (gister veel regen op heenweg) en goed gezelschap! Hoop met jullie alles goed meiden!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo gedoucht met hulp hihi, daarna heerlijke rug massage gehad:D, buik ingesmeerd in de hoop dat t wat helpt.... ik heb echt geen idee waar die pijn vandaan komt.... kind "hangt" wel veel in me buik, zeg maar tegen me navel aan, waardoor je zo'n hangbuik geval idee krijgt hihi. Bij me dochter had ik dit ook toen ik een week of 37 was, maar deed t niet zo zeer als nu...
    PCM neem ik liever niet, eigenlijk helemaal geen meds... alleen echt als t echt niet meer te houden is... a.s. dinsdag weer op controle en dan zal ik er eens naar vragen.

Nu lekker naar bed, slaap lekker!!

Noorus, fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. En wat leuk dat je hier in je vakantie komt spieken :D

Deel Deze Pagina