De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    goedemorgen,

Allemaal nog op 1 oor??? Hier was t alweer vroeg.
    Beroerd geslapen, maar ach ik leef nog hihi :p
    Pijn in me buik is weg, dus kan zo mooi ff strijken :D

Meiden, fijne dag vandaag met wat jullie wel of niet gaan doen, in ieder geval schijnt (tot nu toe) de zon ;)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nee hoor hier al aant werk. Net samen met vaders bestelling weggebracht.

Kelly fijn dat de pijn weg is. Nog ff volhouden.

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Kelly, wat fijn dat de pijn weg is!!

@Jeske....alweer druk aan 't werk? Bah!!

@Noorus, wat lief dat je zelfs in de vakantie aan ons denkt :D

Hier vanmorgen een cadeautje gehad van mijn neefje (3 jaar) en zus! Omdat we ook al ruim een jaar bezig zijn.....en ze hoopt dat wij ook snel een kleintje krijgen!
    Ik kreeg een mooie noosa-chunck in een doosje geverfd door mijn neefje!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje ah wat schattig! Lief van ze!!

Ben al weer klaar met werken hoor. Zijn op de terugweg. Ga heeeeel miss sporten zometeen.

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen meiden!

Hier al even wakker, maar nog niet uit bed ;) Inmiddels wel, maar nu ontzettend last van mijn rug (net verkeerd gelegen in bed :().

Vandaag gaat er hier in ieder geval gewassen worden, dan kan het vandaag en morgen buiten drogen ;) Dus ga zo maar eens een wasje in de machine doen!
    Vanmiddag naar terrein voor weekend om een tocht uit te zetten. Dus met GPS en kompas op weg om tocht te maken ;) Daarna door naar schoonouders voor moederdag. Bij mijn moeder vieren we moederdag en haar verjaardag samen, eens zo afgesproken zodat we dan niet moeten racen op moederdag om 2 moeders te bereiken ;)

Gisteren toch een cadeautje van manlief gehad, een olijfboompje op stam. Hij was met zijn moeder in het tuincentrum voor moederdag en zag het boompje staan. Ik had al vaker gezegd er een te willen, dus heeft hij er eentje voor mij gekocht :D Leuk!!!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira succes met de tocht uitzetten. En leuk zo'n boompje!!!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat lief van je zus en neefje Liefkleintje! Ik hoop ook dat jullie snel een kleintje krijgen!
    Kelly, fijn dat de pijn weg is!
    Jeske, zo alweer aan het werk... Misschien nog sportse!
    Mira, wat lief van je man! Succes met uitzetten tocht!
    Noorus: veel plezier nog! Knuffel terug!
    Hier nog in bed, voel me slapjes, ging m'n bloeddruk meten (man heeft app, moet dit bijhouden van internist) en was 84/54... Dit verklaart denk ik wel waarom ik me niet zo goed voel afgelopen dagen... Maar aan de drop/chips:D Of heeft iemand nog een andere tip?
    Ga wel straks naar de tennisbaan! Fijne dag iedereen!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle hoop dat t tennissen lekker ging. Je hebt er wel lekker weer op. Althans hier ist vry aardig weer.

Mira ist gelukt met de tocht uitzetten? Ik vond dat altyd zo leuk toen ik leiding was vd ponyclub. Mis dat soms wel hoor.

Hier nu weer bij de schoonouwelui terug nadat we van mama afkwamen. Ze was best goed. Fijn gepraat Nog 1.5 uur en lekker uit eten met mn lieve schat. Due had t vanmorgen weer te verduren met mij. Stemming piekt en daakt behoorlijk.

Quote van de dag van andere schoonzus nadat ik vd inseminatie verteld had: "Ow dus nu ben je zwanger?" Uhm....... zo werkt dat niet.

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo zit nog steeds bij paps en mams. pa is naar de chinees jeej!!! dus heb weer mazzel hihi, hij neemt voor mij zo'n heerlijke jaja loempia mee

jeskejes, lekker uit eten meis. geniet samen met je mannetje, en wat een domme schoonzus zeg!!!!

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo dochter en ik zijn weer thuis. Heerlijk gegeten. Vanmiddag heerlijk in de tuin gezeten in de zon :D. Dochter net op bed, en hoor ze nog heel zachtjes dus die zal zo wel in slaap vallen.... heerlijk.
    Ik lekker in me jogging broek languit en helaas alleen op de bank :(, zondag blijft een k*t dag om "alleen" te zijn....

Meiden jullie allemaal genoten van de zon???

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #671 jeskejes, 13 mei 2012
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
    Kelly knuff voor jou. Alleen zitten is niet leuk! Lekker he dat zonnetje! Hier ook wel ff ervan genoten.
    Net terug van eten. Was weer heerlijk! Woef ophalen en naar huis en naar mn bed. Ben gesloopt terwijl ik niks heb gedaan.

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    jeskejes, hoop dat je lekker kan slapen!!

Ach nog een paar weken en dan is ie voorlopig weer elke avond thuis... tot half juni wordt verwacht dus we kijken wel hihi, kan er toch niks aan veranderen :p

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly das waar je kunt er niks aan veranderen. En t is zo juni! Vind de tyd soms wel hard gaan. Alleen de komende 2 wkn pffff duurt nog zo lang. Nja slapen..... lig weer te piekeren en heb beginnende migraine. Komt wel weer goed!

14. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Kelly, alleen zijn is niet leuk en gezellig. Hier moet vriendlief vannacht werken. Heel af en toe komt dat voor.
    Jeske, hopelijk zet de migraine niet door

LK heel veel succes morgen bij de gyn!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    oh balen jeskejes van je migraine :(. En ja als je ergens op moet wachten duurt het 100x langer dan normaal.....

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #676 jeskejes, 13 mei 2012
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
    Angel das ook niet fijn 's nachts werken. Hoe is je zondag gegaan? Hopelijk rustiger dan gister. En dank je. Nu rustig houden en dan trekt t vaak wel weg.

Liefkleintje ja succes morgen. Ben zo benieuwd!.

Goed van je Angel van LK. Als we jou niet haddrn hihi, ik heb de laatste tyd geen datumbesef meer.

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly ja wachten duurt lang he. Jij ook nog ff paar weken wachten tot de kleine man zich laat zien!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek

nou dat duurt nog wel heel lang hoor hihi

LK heel veel succes morgen!! Hoe laat moet je? Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt!!! Ga in ieder geval voor je duimen hoor!!!

19. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Jeske, ik merkte het na de laatste iui ook. Continu lage bloeddruk...en toen bleek ik zwanger te zijn. Kan natuurlijk altijd wat anders zijn maar bij mij was het toch wel het eerste wat ik merkte. Ik schommel nu ook steeds tussen de 80 en 90 bovendruk en onderdruk blijft ongeveer 60. Ik heb goede hoop meid !!

De rest ben ik even kwijt sorry !!

Ik slaap erg slecht. Ik heb een mega volle blaas maar kan echt slecht plassen. En met zo'n volle blaas slapen lukt gewoon niet. En dan ook de misselijkheid die zich flink sterk voortzet. Autorijden en koken is echt een ramp. Bij inspanning erg veel duizeligheid maar dat is denk ik de bloeddruk. Maar dan denk je aan dat prachtige hartje en is alles weer goed :D
    Knietje werkt ook niet mee. Als het volgende week niet beter is maar weer terug naar fysio. Kom soms de trap niet meer op :( Had ik die operatie maar niet gedaan...ik wil verdomme gewoon weer kunnen doen wat iedere jonge vrouw kan :(

Zo genoeg geklaagd. Wat een mooi weer vandaag zeg !!
    Heerlijk genoten.

Hoe gaat het met jullie meiden ??

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    oh wachtende, t zit je niet mee he :(, nou mop even een dikke knuffel voor jouw!!!

Deel Deze Pagina