De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Laten we er ff een klaag uurtje van maken. Zodat alles er ff uitgegooid kan worden.
    Wachtende heeft al gespuit. Meid wat naar van je knie. Kan me goed voorstellen dat je er goed klaar mee bent met die knie! En ai misselijk, hoop dat t niet erger wordt. Volle blaas is zo irritant met slapen. Dat ie maar snel leeg mag zijn. Pas je op met autoryden? En ja denk maar aan dat hartje dan fleur je hopelijk weer op.

Nu ff mijn klaagrondje, want ga daarna in negeermodus.
    Mn tepels zijn net draaiknoppen niet normaal en zeer dat ze doen. Hoef er maar naar te kijken en ze doen al zeer. Stekend en brandend gevoel. Ik gloei al paar dgn maar temp is netjes. Mn darmen zijn op hol en ben met vlagen misselijk en weeig. Ook suffig en futloos en stemmingswisseling niet normaal. Vriend heeft t goed te bezuren.
    Wachtende ik had voor t met mn moeder gebeurde regelmatig migraine. Laatste half jaar zeer weinig. We zullen zien wat t betekent. En hmm bloeddruk... geen idee wat de mijne is.

Zo nu in negeermodus.... *klik*.....

Wat een lekker zonnetje he vandaag!! Mag van mij zo blijven en dat tikkel warmer.

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.784
    1.133
    113
    Vrouw
    Meiden, even een kort berichtje van mij, want ik heb vreselijke hoofdpijn :(

Thx voor de succes wensen! Wat zijn jullie lief!!! We hebben om 9.15u een afspraak. Lekker vroeg gelukkig!! :D

Zenuwen beginnen nu ook wel wat te komen, wat zal ze zeggen he?!

Slaap lekker meiden en ik hou jullie op de hoogte!!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    nou klaag maar ff lekker hoor meiden!!! Het kan je zo opluchten!!!

Mijn geklaag is dat ik GEK wordt van die hormonen, zit nu weer te janken om niks gewoon!!! Krijg een smsje van man, dat hij gaat slapen, me een goede nacht wenst en dat hij van me houdt (eigenlijk een standaard laatste berichtje van de dag) en tranen vloeien weer rijkelijk...

Maar die zon mag idd wel blijven, en iets warmer ook wel. WAAR BLIJFT DIE ZOMER???

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heel veel succes LK!!

Maar goed dat mannen niet met die hormonen te maken krijgen, zou een gekke boel worden :D

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Val ik nog binnen het klaaguurtje???

Gisteren met Jeske toevallig via Whatsapp al over gehad (voor diegene die mijn nummer hebben, vanaf 4 juni altijd bereikbaar via Whatsapp en nu alleen als ik thuis ben vanwege WIFI ;)), maar zit even in een behoorlijke dip en heb niet het idee eruit te raken.
    Alles komt even tegelijk op me af en het geeft een hoop druk op mijn schouders die ik er niet bij kan hebben. School moet af, droomhuis voor het grijpen (maar bang dat het niet lukt en dat zou, wat mij betreft, bijna het eind van de wereld zijn...), werken (ook weer voor het huis, maar ook voor na mijn opleiding...), Scouting (wat gewoon niet draait zoals het moet en het gevoel geen goede leiding te zijn/niet alleen een goed programma te kunnen draaien en in elkaar zetten...), en daarnaast alles rond het zwanger raken (duurt lang, wil niet lukken met eisprong, PCOS en Clomid die wel of niet iets doet...). Begin gewoon weer erg onzeker te worden over alles en dat ben ik, sinds ik manlief ken, al jaren niet meer geweest... Was altijd redelijk zelfverzekerd, maar nu alles op mijn schouders komt (huishouden er nog bij, uitgezonderd de dingen die manlief dan soms doet zoals afwassen en de kliko's buiten zetten) en er zoveel af gaat hangen van de dingen die ik doe kan ik het allemaal even niet bolwerken en weet ik neit goed wat ik ermee moet. Het lijkt een grote knoop die ik niet uit elkaar krijg *Vraagt zich af hoe die ene knoop ook alweer heet, de Guardian knot of zoiets...* Heb wel een lijstje met dingen die ik nog moet regelen, maar soms deprimeert die lijst mij meer dan hem mij motiveerd om dingen af te kunnen strepen...
    Heb afgelopen week in bed tegen manlief gezegd dat ik het allemaal niet meer zie zitten, hij gelijk huilen want hij dacht dat ik mezelf van kant wilde maken ofzo (echt niet, deze schijtlijster durft dat echt niet!!!). Heb hem gezegd dat ik geen idee heb hoe ik alles op de rit moet krijgen en dat ik af en toe het gevoel heb steeds dieper te zinken in dingen die ik moet regelen, doen en onthouden (wat me dan natuurlijk weer niet lukt, ik daardoor boos op mezelf ben, mijn 'ik ben blij-masker' voor de rest van de wereld maar weer op zet en na een paar dagen de bom laat barsten in het bijzijn van mensen die er totaal niets aan kunnen doen dat ik me zo K*T voel...). Ik heb hem gevraagd me te helpen, maar hij zit ook zo lekker niet in zijn vel, vooral na de inbraak en nu met allerlei tegenslagen hier en het huis enz, dat ik het idee heb dat hij er geen zin, tijd of puf voor heeft om me te helpen, dus vraag ik het maar niet meer...

Zo, nu weten jullie waar ik met Jeske gisteren al over gepraat heb en waarom ik vandaag ook niet blij was met het berichtje op FB waarover ik daar verteld heb...
    Iedereen die een dikke knuffel van me wil, mag er, bij deze, eentje aan komen vragen. Ik hoop aan de vraag te kunnen voldoen, want we schijnen allemaal even een dipje te hebben... *Deelt alvast de eerste dikke knuffels uit die ze nog op voorraad heeft...*

We gaan zo slapen, manlief gaat morgen weer proberen te werken en ik moet ook weer werken, dus een drukke dag voor ons allebei. Morgenochtend lees ik weer even bij (of vannacht als ik niet kan slapen ;)) of anders morgen in de avond voordat we naar de infoavond van Scouting aan die we voor de ouders georganiseerd hebben.

Slaap lekker lieve schatten!!!

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Meid meid meid,

Hier ga je uitkomen !! Het is ook extra lastig als je beide niet lekker in je vel zit.
    Werk...huis...spullen...allemaal niet het einde van de wereld. Zolang jullie maar samen zijn.
    Nu elke keer weer een extra tegenslag komt ga je aan alles twijfelen. Probeer de lichtpuntjes te blijven zien.
    Met PCOS kun je prima zwanger worden...het is nu even op zoek naar de juiste medicatie voor je.
    *mega knuffels voor iedereen*!!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden, ik ga naar bed... val zowat om van de slaap... waren vroege weekendjes... hopelijk slaapt dochter wat uit morgen...

Slaap lekker allemaal

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Meiden! Was gister te moe om nog op ZP te komen... Was pasvorm 21:00 thuis vd tennisbaan! Ik heb alleen een single gespeeld en gewonnen met 6-3 6-1:D Was 1e set misselijk en flauw/slap en na een zakje chips ging het beter:) Wachtende ik was het met de lage bloeddruk... Als team hebben we gewonnen met 4-2! Supergoed dus en heel gezellig met de meiden van m'n team!

Mira: dikke knuffel! Hoop dat je ei zich aan gaat dienen! Neem aan dat je de gyn mag bellen zodra je ei komende dagen komt?
    Jeske: slimme schoonzus;) Hoop dat de symptomen iets betekenen!
    Kelly: alleen zijn is niet leuk:(
    LK: succes vandaag bij de gyn!
    Wachtende: hoop dat de misselijkheid beter wordt! En je knie ook!
    Hier zo naar werk, man is bezig met m'n ontbijt:)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Iedereen opgepast... ik ben goed chagerijnig en geen idee waarom. Maar ben op oorlogspad grrrr.

Veerle goed gespeeld meid! Jammer vd misselijkheid. En fijn dat t gezellig was. Man die ontbijt maakt, jaloers hihi. Werk ze!

Mira heb t al gezegd he. Die dip daar kom je wel uit! T heeft ff tyd nodig. Dikke knuff voor jou en spui t maar want vaak lucht dat op.

Liefkleintje succes vandaag. Hoop al op wat meer duidelijkheid.

Verder zwaai zwaai!!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen!

Thanks meiden! Komt ook wel goed, maar zie het af en toe echt even niet meer zitten, zoals gisteren met moederdag...

Vandaag is manlief weer aan het werk, waarschijnlijk is hij nu ongeveer op zijn werk aangekomen. Hopelijk zonder brokken en met niet al te veel pijn aan zijn enkel. Als het niet gaat komt hij weer naar huis, maar ik ben werken dus ophalen kan niet... Alleen als hij naar huis wil als ik klaar ben (ongeveer 14.30 uur). We zullen zien...

Verder vanavond uitleg over zomerkamp voor de ouders van onze kids, dus ook geen rust vanavond ;) Lange, drukke dag dus...

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    goedemorgen,

Net pas een kwartier uit bed, dochter heeft het uitslapen verleerd.... ze was alweer om 7u aan het spoken, maar ik had zo geen zin om er al uit te gaan... ze heeft zich prima vermaakt hoor :D. Kan niet wachten tot we een tv op de slaapkamer hebben hihi :p

Veerle, fijn dat je een gezellige avond hebt gehad, en winnen is altijd leuk!! En werkse vandaag

Mira ook werk se.

Jeskejes, op oorlogspad... hhmm.... heb je al iemand te pakken gehad?? ;)

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.784
    1.133
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Nou....vanmorgen bij de gyn geweest! Eerst inwendige echo gehad. Daarop zag ze een mooi eiblaasje van 15mm en (ze dacht) een cyste van 1,5 cm.

Daarna naar de gyn. Zei zag nergens een eiblaasje, maar alleen dat wat lijkt op een cyste. Toch gaan ze er maar even vanuit dat het wel een eiblaasje is. Morgenavond verplicht klussen en dan woensdag weer naar het zkh om te kijken of het eiblaasje gegroeid is en om evt. een samenlevingstest te doen.
    Het lijkt me allemaal erg vroeg, zit nu pas op dag 10!! Normaal mijn ei pas rond dag 15/16. Ik vind het dus allemaal vaag!!

Ze sluit endo niet uit!! Ook door mijn verhaal van vreselijke buikpijn!
    Ze gaat de echo bespreken met een arts die daar het meeste verstand van heeft en dan misschien een kijkoperatie doen.
    Ze stelde voor om na te denken over het feit tot die tijd (tot de operatie) aan de pil te gaan. Zo kan het wat rustiger worden, als het endo zou zijn.
    Daar moet ik nog eens goed over nadenken!

Ze wil ook nog prikken op progesteron. Kijken of dat goed is.

Zaad van vriend lijkt prima in orde! 101 miljoen zwemmers!! Ze gaan nu kijken of de beweeglijkheid ook goed is met die samenlevingstest. Als dat niet zo is wordt het wrs gelijk IUI.

Pff....snappen jullie het nog?? ;) Ik bijna niet meer, zo veel info!! Ik denk dat ik voor 4 juni weer een afspraak maak, dan zijn we allebei vrij omdat we vakantie hebben. Dan zijn alle uitslagen binnen en kunnen we bespreken hoe het verder gaat!

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje ik heb vorige week ook op dag 10 een echo gehad en mijn ei was toen ook al 14 mm dus het kan best hoor, dat je cyclus nu wat korter is. Wel vaag dat de een wel een eiblaasje zag en de ander niet. En oei een cyste, das minder meid :(
    Wat is een samenlevingstest?
    Kijkoperatie lijkt me wel een idee ja als ze aan endo denken, dan weet je dat iig zeker en kunnen ze gelijk er iets aan doen als dat mogelijk is. Hoop natuurlijk dat je t niet hebt meid. Maar dr zijn dingen in werk gezet en denk dat dat wel fijn is of niet? Niet de dingen die je wilde horen maar je hoeft nu niet te wachten en gaan ze wel kijken wat er aan de hand is.
    Wat betreft de pil, ik zou ook niet weten wat je t beste kunt doen. Je cyclus is best mooi regelmatig nu en das wel fijn. Goed nadenken idd en missnog vragen wat de meerwaarde ervan is. Want is t zeker dat t dan wat rustiger wordt?
    Progresteron prikken das wel fijn, weet je of je een goeie eisprong hebt gehad.
    En fijn dat t zaad goed is. Ben benieuwd wat er uit de beweeglijkheid komt. En gelijk IUI mocht t minder zijn, das wel ff schrikken denk. Hoe denk je er zelf over? Is wel ff een binnenkomer he?
    Heel goed dat je voor 4 juni weer een afspraak maakt. Hoe zit je dan ong in je cyclus? Want mochten ze echt snel zijn dan kan de kijkoperatie al vrij snel.

Laat t ff op je inwerken en bezinken. Het is niet niks wat je effe allemaal aan info enzo krijgt. Als je vragen hebt of je 'ei' kwijt wilt, je weet ons te vinden, je mag ook pben of wat dan ook.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier echt een gigantische off-day niet normaal. Voel me op zich goed, maar zo futloos. Kom geen steek vooruit en wil t liefst terug naar mn bed en slapen. Ben er ff klaar mee. Denk niks, voel niks, ben gewoon een zombie lijkt t wel. Bah bah bah.

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje LK, jij krijgt ook zo ff een flinke portie voor je neus gegooid.... knuff

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

LK: kan me voorstellen dat het in ene veel info is! Wel fijn dat er meteen actie komt! Hoe voel je je eronder? Succes met de komende onderzoeken! Fijn dat de zaadjes van je vriend in orde zijn, nu hopelijk nog beweeglijk!
    Jeske: zombie-se, misschien aan toegeven? Knuffel!
    Kelly: lekker dochter bezig gehouden:)
    Hier net terug van werk, weer een normale dag en 't gaat goed:) Heel fijn om weer normale dagen te werken, na de middag wel moeier maar dat heeft nu met hormoontjes te maken;) Manlief is aan het koken, ohhhh ben echt verwend.... Erg hè! Heb wel een hele lieve man:D

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.784
    1.133
    113
    Vrouw
    @Jeske, wat balen die off-day!! Voel je je inmiddels al iets beter??

@Veerle, wat fijn dat het allemaal weer lekker gaat!! En je mannetje die kookt, heerlijk!! :D

Hier idd veel info, maar blij dat er actie is!! IUI zou idd best ff schrikken zijn (en sneller dan verwacht).
    Maar doorgaan met iets dat zinloos zou kunnen zijn, schiet ook niet op ;)

Samenlevingstest is dat ze gaan kijken woensdag (nadat wij morgenavond verplicht moeten klussen) hoe zijn zaadjes zich bewegen in mijn slijm. (sorry voor de details)
    Of ze zich goed kunnen bewegen.

Kijkoperatie zal pas vanaf juli kunnen. Ik ben op 4 juni weer ongi, dus mocht het heel snel kunnen, zou het dan al mss kunnen. Maaaaar.....wij gaan 7 juni op vakantie! Dus dat gaat mooi niet door ;)

Aan de pil gaan is vooral om minder pijn te hebben en het rustiger te maken als ik endo zou hebben. Endo wordt minder door bijv. pilgebruik en een zwangerschap. Dan heb je niet zoveel hormoonschommelingen.
    Ik denk niet dat ik dat ga doen......al is de pijn ook vreselijk, maar dat moet dan maar!!

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, owww wat spannend!! Wat een hoop had je vriend zeg!! Nog steeds chagerijnig?

Kelly, fijn dat jullie een kaartje hebben kunnen vinden, ben benieuwd! Oei, dat was geen leuke zaterdagochtend. Nog veel last van pijn?

Mira, lekker druk dus de komende week?! Heb je je ei inmiddels al gespot? Kan je niet vragen om een FM? Wat lief van je man!

Angel, balen van het pasje, van de auto en je ongo. Dikke knuffel!

Veerle, wat lief dat je schoonzusje iets kwam brengen! Lekker hoor volgende week weekendje weg. Waar gaan jullie heen? Gaat het alweer wat beter met je?

LK, Dippie Doe is echt super leuk en wat lief van je neefje!! Ook voor jullie komende tijd! Woensdag dus weer terug, hopelijk een een goede samenlevingstest! Idd wat Jeske zegt, laat het even bezinken.

Wachende, dikke knuffel voor jou!

Zow, dat was weer de laatste vakantie voorlopig! Vrijdag mooi op tij vertrokken, alleen druk op de weg uiteindelijk een uur of 7 onderweg geweest. Maar wat is Disney leuk zeg!!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Amanda! Was leuk in Disney dus!!! Oei, das wel druk op de weg zeg... Was het weer oké? En hier gaat het een stuk beter, heb lekker weer getennist! En ben zelf verbrand en heb spierpijn:D Nu lekker op de bank relaxen!
    LK: succes met de verplichte klus;) Fijn dat er zoveel actie is!

20. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Veerle, ja het weer was super, alle dagen zulk weer als vandaag gehad. Fijn dat het weer beter gaat, wel een beetje aan jezelf denken he?!

Deel Deze Pagina