De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Doe ik hoor! Doe hier weinig in huis... Schaam schaam... Fijn dat het weer zo lekker was! Heerlijk hoor! En wij gaan a.s. vrijdag een weekend richting Drenthe met m'n ouders+broers+aanhang, is altijd gezellig! En nu hopen om lekker weer, iig droog en een beetje zon:) Deze week dus maar 3 dagen werken:D!

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Oke, goed zo!! Ik hoop met je mee op mooi weer (dan zijn onze gasten ook vrolijk;)). Lekker he rond deze tijd, extra dagen vrij (behalve voor mij dan:p?

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sorry niet in pink. Lukt niet heel vaag.

Maar... nog steeds offday ben er goed klaar mee. Lig al in mn bed en heb al wat geslapen.

Veerle fijn dat t werken weer beter gaat. En ja moe hihi alles voor de uk he.

Liefkleintje thnx. Hoop dat de HSG goed is. En ben t met je eens. Beter IUI dan 'aanmodderen'. Oeh lekker vakantie.

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He he eindelijk gelukt om te reageren. Laadde niet heel vreemd.

Amanda mooi dat jullie t goed hebben gehad heerlijk.

Veerle lekker weekendje weg geniet ze.

Hier wilde ik ook nog weg maar meneer heeft 26e vrijgezellefeest. Ik is niet blij grrr

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    pppfff.... wat een lange dag was dit zeg.... werd om 3u ineens zo moe :(, maar ja toen kwam dochter net uit bed hihi. Daarvoor wel gelijk met dochter ook naar bed gegaan maar kon gewoon niet in slaap komen...
    Dochter ligt nu op bed, nou ja ze is in dr kamer haha, en ik ben weer klaar wakker. Net even huis gezogen, wilde nog dweilen maar jeetje ben gewoon kapot.... wordt nu wel met de dag zwaarder, en ik wil nog zoveel!!!!!!

Amanda, ja Disney is echt heel leuk he :D, je bent gewoon weer even kind ;)

Veerle, heerlijk he een man die voor je zorgt ;)

Jeskejes die rustig aan meid.... we hebben allemaal wel eens zo onze dagen....

Morgen weer naar de VK, krijg dan uitslag van t bloedprikken, zal best wel weer een anti-D spuit krijgen....

Nu lekker lang uit op de bank, genieten van t zuur :x en GTST kijken

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Sorry mensen ik heb alles nu al 2 keer gelezen maar ik ben echt een vergiet. Ik slaap echt heel slecht dus het denkvermogen staat even op een laag pitje.

LK: Je weet nu in iedergeval dat er iets gaat gebeuren. Een hoop te verwerken maar ook wel erg fijn dat er iets gaat gebeuren toch?

Jekse: nu even dippen maar morgen weer toppen :D Lekker jezelf verwennen.

Vandaag echt een complete chaos op werk. Erg vermoeiend. Toen ik doodmoe thuiskwam wilde ik mijn schoenen uitdoen en het bloed spoot uit mijn neus. Nu is het riedeltje dat je je neus dicht moet knijpen en je hoofd licht achterover doen maar dat ging niet. Er stroomde zoveel bloed nog in mijn keel. Dus ben maar voorover gaat zitten met mijn mond open en het gutste eruit. Dat heb ik echt alleen nog maar gezien bij mensen met bloedverdunners zeg. Na een half uur stopte het eindelijk. Daarna enorm misselijk van het bloed wat ik had doorgeslikt.
    Normaal kook is voor mijn man maar dat is niet gelukt dus die is nou zonder eten naar cursus en zal pas na 22:00 thuis komen. Voel me zo vreselijk schuldig. Voel me een beetje slechte vrouw zo :( Hij wilde graag wat chippies eten en ik kon ze gewoon echt niet vinden. Ik weet dat ik ze gisteren voor hem heb gehaald...maar wtf heb ik ermee gedaan? Ik breng dementie echt naar een hoger niveau.

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ohja meiden, kan ik iemand blij maken met wat ovutesten?
    Heb wat van z&k en een digi CB.

Kan ze opsturen in een enveloppe.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende oei das niet mis zeg. Heb je bloedverdunners? En je komt zo rustig over. Zou mij niet lukken. En je hoeft je geen slechte vrouw te voelen. Tis niet zo dat je t expres niet doet he. Het heeft een reden. Dikke dikke dikke knuff voor jou!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oei wat naar Wachtende van je bloedneus:(. Balen dat je zo slecht slaapt:(
    Doe maar kalm aan en voel je geen slechte vrouw!
    Jeske: ga je afhaken door in zwart te schrijven???
    Hier dubbele aflevering van Grey's Anantomy:D

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nee het gekke is dat is helemaal geen medicatie meer heb, alleen vitamines. Meteen bloeddruk gemeten want had ook een enorme hoofdpijn dus dacht misschien is mijn bloeddruk opeens omhoog geschoten..maar die was 97/62. Wel hoger dan de laatste tijd maar niet hoog genoeg voor zoiets.
    Ik raak niet zo snel in paniek hoor, kan altijd even naar werk rijden dat is het voordeel van mijn werk.
    Als dit zo blijft zal ik sowieso even met mijn kno-arts overleggen wat te doen. Die heeft me ook al twee keer geopereerd dus misschien dat het daar van komt.

Man is echt helemaal gefrustreerd thuisgekomen. Hond is uitgevallen naar een andere hond. Ik neem het maar weer over maar dan weer gehoorzaamheid. Behendigheid mag ik echt nog niet doen. Hi jis echt stront sjaggo. Mag niets te eten voor hem maken en alles is slecht :(

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle via mobiel ist niet zo makkelijk reageren he hihi. Maar zal weer braaf int roze reageren.

Wachtende das dan wel weer een voordeel van je werk. Oei sjago man en woef die uitviel. Das niet leuk. Zacht uitgedrukt. En kom je ook op fb? We gaan weer date plannen hihi. Misschien dat je t leuk vind om met deze mutsen op pad te gaan

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    HOe doe ik dat ??

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wachtende, sjonge dat is niet niks! Hopelijk is het maar eenmalig!! Even iemand een pb-tje sturen met je naam waarop we je kunnen vinden, dan kan je zo in onze klustrein-fb! Gezellig!!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jep pb naar iemand met hoe je te vinden bent op fb. En die kan je aanmelden voor de groep.

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heel braaf Jeske:p:p:p
    Idd wachtende even iemand pb-en voor FB, we gaan weer een date plannen:)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo, en toen ging ik hier bij lezen en door naar fb :D

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik vergeet soms int roze te tikken. Whaha wat toevallig! Welje reclame zien ik :D Juist!! EFTELING.

Dames ik heb weer iets nieuws..... heb draaiknoppen niet normaal en gevoelig/pijnlijk :$ Ze zijn hughes!

Zet negeer weer aan zolang ik ze niet stoot of wat.

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    OWWWWW wat spannend!!! Kan het door de pregnyl komen?

Wachtende heeft mij al een pb-tje gestuurd.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende gezellig! Kom er maar bij.

Amanda denk t wel dat t daar van komt.

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid