De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ik ga een poging wagen om te slapen... veel te veel zenuwen om weer zo'n Kl*te prik (of niet) 11.30u dan heb ik een afspraak dus dan krijg ik te horen of ik een spuit krijg ja of nee....

Slaap lekker moppies!!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welterusten Kelly hoop dat je de prik niet hoeft te hebben en mocht je m wel krygen.... je kunt t meid. Denk maar aan mooie blije dingen.

3. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Succes morgen Kelly! Hopelijk kan je een beetje slapen, weltrusten!

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nou ik ben ook op fb hoor :)
    Manlief wilde nu opeens frietjes met satesaus en stokbrood met kruidenboter...pff mannen :D

Maar wie is wie op fb dat is voor mij even de vraag haha

5. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wachtende, heb op FB gezet wie wie is. Haha, lekker eigenwijs dus!

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Klein beetje eigenwijs haha
    Hij kan echt vreselijk zijn gefrustreerd zijn en dan is er echt niet met hem te praten. Vind ik best irritant haha

Bedankt voor de namen :D

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen allemaal.
    Hier op vd zenuwen. Straks gesprek over mama met t team brrrr

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    mogge,

Jeskejes succes straks.

Hier een k*t nacht gehad, dochter heeft heel slecht geslapen, dr speen is kapot gegaan en heb geen reserve meer :(, ja een maat groter maar die zijn haar veel te groot.... dus die moest ze niet...
    Dus wilde ik straks toch maar nieuwe gaan kopen.... ja mooi niet, geen geld op de rekening meer, net wat agfeschreven BALEN!!!!! Dus dit gaan hoogstwaarschijnlijk 2 hele lange dagen en nachten worden ben ik bang :(
    Nog een kleine 2,5u en dan naar de VK, gek genoeg geen zenuwen.... alleen maar slaap hihi

Straks eerst nog even een uurtje werken, kunnen we weer 2dagen eten :)

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Terug van een geweldig Eifelweekend met de motoren, maar helaas nu wel ziek in bed...

Hoe is het hier met iedereen?! :) (heb even niet zoveel fut om bij te lezen)

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus beterschap das wel balen. Fijn dat t weekendje leuk was. Lekker getoerd! Heb op fb ff mn verhaal gezet. Hier gaat t ff zwaar klote en zwangerschapskwalen van hier tot ginder. Fijn hoor die pregnyl. Heb nu een bolletje (buik) Ik ga nu sporten. Potje janken op de loopband denk.

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Noorus, beterschap.

Zo ben weer APK goed gekeurd, en een spuit anti-D gehad. Na de bevalling krijg ik er nog 1....
    Baby is net als zijn zus een dwarsligger :D, hoofdje links en voetjes rechts van mijn buik

Wat is het rustig hier..... iedereen druk druk druk?? Of zitten we weer druk op fb? ( ga daar eens spieken:p)

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat is een spuit Anti-D Kelly!?

@ Mira, hoe is het met jou meis?! Zie ik nou dat je nog geen ei gehad hebt?!

Ik doe weer even mee in roze natuurlijk... :)

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Noorus, ik heb een "verkeerde" bloedgroep, oftewel heb een rhesus factor. Met 27 weken is mijn bloed nog een keer geprikt en gaan ze kijken naar de bloedgroep van de baby en dan weten ze of je antistoffen wel of niet aanmaakt. Geloof dat het zoiets was hihi. Heel ingewikkeld vind ik het maar heft heeft met bloedgroepen en rhesus factoren te maken :).... bij dochter ook gehad dus had het wel verwacht.

Als je het precies en zeker wilt weten, zou ik ff Google :D. Op tablet is het niet zo makkelijk kopiëren plakken....

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Fijn dat het leuk was, jullie tourtje :D Lijkt me heerlijk op een motor, manlief durft niet zijn rijbewijs te halen (weet van zichzelf dat hij dan niet verantwoordelijk gaat rijden, dus sjeezen enz en heeft al 2 familieleden verloren door ongeluk met de motor) en ik denk ook dat ik er niet geschikt voor ben (en alleen zou ik het niet leuk vinden ;))
    Hier zwaar kl*te... Ei nog niet geweest, zit enorm in de dip (mede door moederdag...) en gewoon even uit mijn hum. Komt wel weer goed hoor, maar heeft gewoon even tijd nodig of een positieve vibe in mijn leven, lichtpuntje, iets dat eens WEL goed gaat ofzo...

Jeske: Volgens mij zijn dat bijwerkingen van de Pregnyl idd... Hopelijk mogen ze nog lange tijd aanhouden! Zou je zo gegund zijn!!!

Kelly: Fijn dat je weer door de APK bent! Vervelend dat je die spuit moest, maar het is voor een goed doel, zeggen we dan ;)

Vandaag even op mijn nichtje (1 jaar, zelfde dag geboren als ik, maar dan 26 jaar later ;):p) mogen passen. Schoonzus ging met schoonmoeder naar ZKH voor controle en kon dus niet mijn nichtje meenemen, dus ik mocht even oppassen ;) Even samen gespeeld en daarna in bed gelegd (was aan haar oren en in haar ogen aan het wrijven ;)). Heeft liggen kletsen tot mama en oma thuis kwamen en toen is ze in slaap gevallen ;):p Whahahaha!!!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    jeej waarschijnlijk toch nieuwe spenen via mp. Ze moeten wel verzonden worden das wel minder maar ben dan nog altijd goedkoper uit dan in de winkel.... zat alleen wel te balen dat t donderdag dan weer een zondag is... dus hopelijk heb ik ze vrijdag.......

Mira, je hebt je weer vermaakt met je nichtje. Balen van je ei.... kan je niet om een FM vragen??

Ach en die spuit die ben ik alweer vergeten ook al voel ik hem nog steeds.... au

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik heb geen flauw idee waar het laatste lijstje ergens staat, maar bij deze ik mag door naar de volgende maand: NOD 18 juni.

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Noorus: beterschap! Hopelijk ben je snel weer beter!
    Jeske: wat heftig allemaal wat er vandaag uit het gesprek is gekomen! Dikke knuffel! En hopen dat de klachten die je nu hebt blijven... Hoelang duurt het voordat de pregnyl is uitgewerkt?
    Kelly: fijn dat de spuit meeviel en je weer goedgekeurd bent:D Hier ook rhesusnegatief, dus zal zelfde verhaal worden... Ach, beter dan vroeger iig!
    Toekan: door naar volgende ronde:( Balen zeg! En je had zo'n goed gevoel bij deze ronde... Knuffel!
    Mira: nog geen ei:( Wat onwijs k#t zeg! Extra knuffel voor jou!
    Hier net thuis van werk, man is dr niet en eerst een kopje thee en daarna koken, doe even simpele pastasalade, al heb ik meer zin een lekkere vette Chinees, maar die is niet om de hoek en dus maar gewoon koken! Morgen nog maar 1 dagje werken! En dan heerlijk lang weekend!!!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    toekan balen meid :(

Veerle, mijn bloedgroep is O negatief en ben rhesus positief. Weet niet of iedereen met rhesus anti d krijgt... ben er niet in thuis hihi :p

19. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wat een rust vandaag!!

Jeske, dikke knuffel meis!

Kelly, jeeh voor de goed baby APK!! Hopelijk kan je dochter een beetje slapen zonder speen.

Noorus, beterschap! Wel een leuk weekend gehad dus?!

Mira, nog steeds geen ei gehad?! Duurt nu wel heel lang he? Misschien gyn eens bellen? Ook voor jou een dikke knuffel!

Toekan, balen!!

Veerle, eet je alleen? Anders toch lekker die vette Chinees halen :D!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier weer een beetje wat gegeten... Benieuwd of het binnen blijft...

@ kelly, aah nou fijn dat ze het zo goed in de gaten houden en je er iets tegen kan krijgen...

@ mira, wat onwijs klote dat je ei nog niet geweest...:( weet hoe frustrerend dat is en hoe rot het is om niet te weten waar je aa toe bent... Wat zegt HA daarvan? En heftig dat jullie mensen hebben verloren aan het motorrijden... Je blijft kwetsbaar op zo'n ding ja... De gashendel heb je wel zelf in de hand, maar helaas ligt het vaak zat aan een ander.. :(

@ toekan, dikke knuffel meis.... Hoeveelste ronde ga je in nu? Ik hoop op een hele mooie! Hoe is het in jullie huisje?

@ veerle,lekker gegeten nog?

Deel Deze Pagina