Hey meiden, @Noorus, beterschap!! Balen dat je na zo'n leuk weekend ziek in bed ligt! Al is het beter als tijdens @Jeske, jeetje....wat heftig allemaal zeg!!! Als je een keer wil kletsen dan kan je me altijd pb-en om wat af te spreken he! We wonen zo dicht bij elkaar! @Kelly, fijn dat je check er weer op zit!! En hopen dat je dochter zonder speen ook slaapt! @Mira, ik zou gewoon weer contact opnemen met de gyn hoor! Inmiddels alweer op dag 21?! Duurt wel weer erg lang! Dan gewoon weer een FM vragen hoor! @Toekan, wat enorm klote!! Weer een ronde verder!! Sterkte!! @Amanda, is jouw ei al in zicht??? Volgens je banner wel Hier vnvd verplicht klussen! Zo geen zin! Heb buikpijn, rugpijn en zere benen! Ik dacht....mss van mijn eisprong dan, maar ovu-test was nog negatief. Morgen FM en samenlevingstest. Ben erg benieuwd! Maar geloof niet dat mijn ei al gesprongen is! Net belde een collega......we hebben het regelmatig met elkaar over het zwanger worden. Zij zijn 7 mnd bezig. Ze heeft net getest en jawel.....zwanger!! Gun het haar hoor, maar dat is nummer 8 alweer!! Ik word er soms echt GEK van!!
Veerle, ik stem chinees! mmmmm tijdens mijn ongi is de regel altijd: hoe vettiger, hoe prettiger Noorus: hopelijk blijft het binnen! Ik ga ondertussen ronde 7 in, ben wel al van september bezig.. dus in maanden telt dat ondertussen net iets meer dan 8 maand... pfff.. de eersten meiden die ik heb weten zwanger worden, staan op het punt te bevallen... echt een rare grens waar je dan even mentaal over moet.. maarja, we zullen doorgaan!
oh Veerle, ik heb je toch niet aangestoken he met Chinees eten?? Hier zit ie wel dichtbij maar net te ver voor mij hihi.... krijg er wel weer honger van hahaha Nou zonder speen slapen gaat nog niet gebeuren hoor... athans het inslapen niet, 's nachts slaapt ze veelal zonder maar niet altijd en als ze wakker wordt doet ze hem weer vanzelf in tot dat ze hem weer uitspuugt , ik heb er nog 1 gevonden in huis, maar die is dr te groot, maar ja bij gebrek aan wat anders accepteert ze hem wel maar van harte gaat t niet.... hoop snel de nieuwe binnen te krijgen.... zijn spenen van 0-3 maanden hihi. Nu heb ze een speen van 3-6 maanden maar die is dr dus te groot hihi
LK, er is niks vervelender (vind ik dan) dan verplicht klussen. Hier gaf het zo'n beladen gevoel. Succes vanavond en hopelijk kan je er nog iets leuks van maken!! Enne succes morgen, ben benieuwd! Sterkte meis en dikke knuffel!!
LK, hier ook een hekel aan verplicht klussen, maar deed het dan toch want ja stel dat he.... succes meid, en balen dat je overal pijn hebt. Ben wel heel benieuwd wat ze morgen gaan zien... Meiden, hoop niet dat jullie het erg of raar vinden maar ik vind wat jullie allemaal moeten doorstaan aan ziekenhuis bezoekjes / onderzoeken / spuiten enz erg interessant.... misschien wel omdat ik op de normale manier zwanger ben geraakt... maar vind t erg interessant allemaal Zelfde als t verhaal van Veerle..... zo wonderlijk hoe je tegenwoordig zwanger kunt worden Sorry als jullie nu echt denken.... die meid is echt gestoord
LK, Jou tijd komt nog wel en dat wil je nu niet lezen want jij wil nu en als andere dan weer eerder zijn dan doet dat zeer, want waarom jij dan nog niet. Heb ik geen antwoord op ik zit steeds meer met dezelfde vragen. Maar ik ben er van overtuigd onze tijd komt echt wel. Maar mag toch hopen dat het binnen nu een 3 maanden is. Knuffel. Toekan, balen weer een ronde verder. Noorus, beterschap Hier gewerkt en de rode duivels zijn weer bijna voorbij deze ronde maar eens kijken of ik t tempen en de ovu testen kan laten staan. Gewoon op de ouderwetse manier klussen wanneer er zin is. Verplicht klussen is ook niet echt mijn ding.
LK: succes vanavond! Hoop dat de uitslag morgen goed is! En k#t zeg weer een zwangere houd het nog een keer op bij die vrienden/collega's van je? Angel: fijn dat de duivels weer weg zijn! Succes deze ronde temploos en ovutestloos Amanda: jullie hebben binnenkort ook een afspraak toch? Hier netjes gekookt, pastasalade! Had alles klaar en wilde er een lepeltje yoghurtmayo door doen, op.... Ik naar AH, kom thuis met augurken, van die gele dingen die lijken op zileruitjes en chocolademouche Hoezo zwanger? Vind zuur altijd al lekker en nu helemaal... En Kel: 'k had gewoon zin in Chinees, soms zo lekker zo'n vette bami bampang
Veerle, 7 juni pas weer, gyn was de hele maand mei niet aanwezig. Haha, heb je wel yoghurtmayo meegenomen?
Ai dat duurt nog even lang... Ja, wel yoghurtmayo gehaald en melk voor m'n mannetje En natuurlijk de rucola vergeten die er eigenlijk ook door moest...
Heerlijke kakelkipjes. Wat zijn jullie allemaal lief en meelevend met elkaar! Vind dat zo mooi om te lezen. *pinjt weer eens een traantje weg en slikt*. Van mijn kant ff geen persoonlijke reactie. Ben beetje op. Maar een hele hele dikke knuffel. Denk aan jullie meiden want t is allemaal niet niks. Zou haast zeggen dat ik van jullie hou hihi
Nee, hou niet zo van winegums en heb net al 4 rijstwafels met een chocolaagje op Meiden, bedankt voor al die lieve reacties. Ik wacht nog even af, niet op ei maar ik hoop vanzelf ongi te worden. Ergens heb ik hoop dat ik rond dag 29 toch ongi zal worden (mede door mijn eetbuien de laatste tijd) en anders bel ik rond dag 35 de GYN, want de laatste GYN die ik zag zei dat ik moest bellen als mijn cyclus langer werd dan 35 dagen (dat schijnt met Clomid een uiterste te zijn ofzo...). Dus nog max 2 weken wachten! Zo maar weer eens rustig aan naar bedje... Ben behoorlijk moe, was vandaag al voor 7 uur wakker en uit bed (echt niks voor mij ), dus wil er nu wel eigenlijk weer in. In ieder geval lekker liggen, nog tv kijken en daarna lichten uit en lekker slapen!!!
IK WIL DUBBELZOUTE DROP !!!!!!!!!!!!! In uiterste wanhoop omdat ik het hier nergens kan vinden topic in lounge over waar je het nou kan kopen. Iedereen zeggen dat ik het niet mag....pff Ik doe dit al ruim 2 jaar: - geen alcohol - braaf mn vitamines - gezond eten - niet roken (nooit gedaan) - gezonde levenstijl met voldoende bewegen en dan mag ik nu verdomme geen dropjes hebben ?!!?!?! Ik heb een bloeddruk van 3 keer niets en kan die inieminie verhoging die je van drop krijgt wel gebruiken...dan draait de wereld misschien niet de hele tijd rondjes. Nee hoor...ik ben heel redelijk... MAAR IK WIL GEWOON DROP....NU!!!!!!!!!!!
Jeske, ook voor jou een handje! Wachtende, misschien vragen aan de gyn? Van mij mag je nu een dropje!
hahaha ik ga de spoedlijn bellen...misschien hebben zij wel dropjes voor me Ja mag volgens mij max 100-150 gr per dag eten. Ik zeg nergens dat ik de hele zak leeg wil eten maar krijg meteen de hele meute over me heen. Wel grappig want het topic over roken was gesloten omdat die mensen zich aangevallen voelde...en ik mag niet eens een dropje.. Volgens manlief heb ik last van mijn hormonen...