wachtende, mijn moeder heeft kilo's drop gegeten bij 2 zwangerschappen en zij leeft en ik en broer ook . En ik eet ook gewoon drop, liefst zoute!!! Geen zakken maar wel genoeg hihi Mira, slaap lekker Zo kon net pas douchen.... dochter ging om half 8 naar bed zoals gewoonlijk maar slaapt net pas.... k*t speen Morgen komt manlief weer thuis jeej!!! En net een grote glimlach van oor tot oor op mijn gezicht toen ik mijn mail opende, heb een bod gehad op een deel van de baby kleertjes wat ik op mp heb staan... haha en heb me prijs en al de kleertjes die ik zelf gehouden heb nu voor niks en met winst hihi, ikke is blij want nu komen we de week weer door.... vrijdag valt me werkhuisje voor een keer weg dus kneep hem wel een beetje... nu weer gerust adem halen. Oh geld is trouwens overgemaakt dus zal er morgen wel op staan dan kan ik gelijk het pakket wegbrengen
Dank je Amanda lekker mmm. Wachtende ja erg he hoe ze soms kunnen reageren. Stel je een gewone vraag. Vallen ze je gelijk aan. Triest volk sommige. Maar idd ff aan gyn vragen. Waarom zou je geen drop mogen? Vriend en ik kwamen tegelijk thuis. Deed mn vest uit en had strak shirt aan. Kijkt ie me aan wat is dat??? Vraagt ie. Je buik.... ja schat ik zag t vandaag ook. Ja maar dit is niet normaal zegt ie hij is nog groter dan gister. Mn buik is nu echt net een zwanger bolletje van maandje of 3 zei tie. Vanmorgen nog met kleren aan op weegschaal gestaan en volgens mij na t sporten zelfs en gaf 70 aan met kleren en schoenen aan. Dus 1.5 eraf en tis 68.5 dus ik ben niet vant eten dikker geworden. Heeft pregnyl deze bijwerking?? Buikspieroefeningen ging ook niet. Trekkend en soms stekend gevoel in mn buik beetje naar de zijkant (ist nog te volgen anders teken ik m uit) En mn tante vroeg of ik welmag sporten. Mag dat trouwens? Heb minder zwaar buikspieren gedaan en ook 2x minder dan normaal. (120 ipv 250)
Das mooi Kelly ! Als je niet zo ver weg woonde had ik vandaag een speen voor je gekocht en hem gebracht!
Sporten mag gewoon hoor meid. Hou je gewicht even in de gaten ivm overstimulatie. Denk dat pregnyl voor verstopping kan zorgen aangezien je dat tijdens zwangerschap ook hebt..en hte is toch hcg. Mijn buik staat ook op ploffen
das lief van je, ga ervan blozen , ik kan ze hier op t dorp wel kopen hoor zo is het niet, maar het komt deze maand ff slecht uit (normaal heeft mijn man een x bedrag mee wekelijks en gaat hij 4x met dat bedrag weg, deze maand is dat dus 5x.... had ik niet ingecalculeerd) vandaar dat ons bin zunnig deze maand. En heb liever eten dan dat ik die dure spenen moet kopen.... nou ja zo duur is het eigenlijk niet als je je bedenkt hoelang ze ermee gedaan heeft... maar toch kan het er nu even niet af.... Oh jeej ze is weer wakker... huilen ga gauw
Neem maar lekker drop Wachtende Helemaal met je lage bloeddruk! Hier ook drop, heerlijk! Jeske: hier ook opgeblazen buik, vooral in de avond. Vandaag keek een patiënt 2x keer naar m'n buik... Deed net of ik niks zag Haha!zo naar bed, morgen om 6:00 op... Maar nog maar 1 dag werken, yeah! En vrijdag op naar Drenthe! Leuk leuk! Slaap lekker lieve meisjes! Knuffels!
Kelly, dat is mooi meegenomen! Fijn dat je mannetje morgen weer thuis komt! Moet ie lang rijden vanaf het bedrijf naar huis? Wachtende, denk dat idd de hormonen zijn . Jeske, sorry weet er geen antwoord op. Maar hoop zo dat het al een beetje voortekenen zijn! Veerle, leuk weekend in het vooruitschiet, heerlijk!!
Wachtende hoe bedoel je overstimulatie? Ik ben nu niks aangekomen eigenlijk. Maar tis een ballonnetje pff. Stoelgang is goed. Niet verstopt. Ik ben echt aant ontdekken wat pregnyl met je lijf kan doen. En die zuster maar zeggen dat t wel mee zou vallen pfff. Veerle welterusten. Bijna lang weekend! Haha net doen of je neus bloed. Kun je t al goed zien ha? Bij jou ook Wachtende? Kelly succes met dochter.
Jeske: Heb wel eens gelezen dat mensen na de pregnyl toch nog een overstimulatie krijgen. Dan rijpen er opeens veel follikels en krijg je vocht in de buik. Volgens mij moet je aan de bel trekken als je een kilo per dag aankomt. HCG doet meer met je dan je zou willen Ik moest van een anesthesioloog een bordje pas op zwenkt uit op mn buik plakken...en echt iedereen staart ernaar. Tis ook wel erg op sommige dagen. Had laatst een wat strakkere spijkerbroek aan...ging s ochtends prima...toen ik me weer om ging kleden aan het eind van de dag kreeg ik mooi die broek niet meer dicht...whoops... Maar last van hormonen nee hoor...ik ben heeeeeeeul redelijk Kelly: soms heb je gewoon zo'n maand ! Vorige maand bijna 2000 euro aan dierenartskosten gehad...dan moet ik ook even spaargeld aanspreken hoor. Maarja voordat je dat op je rekening hebt. Lukt het nu wel om een speen te krijgen ? Anders stuur ik er 1 op hoor ! Truuste Veerle !! NOg even bikkelen morgen en dan genieten !!
slaap lekker Veerle. Amanda, hij zit nu nog in Duitsland, dus hij heb morgen nog aardig wat km te rijden. Bedrijf waar hij werkt zit hier 10min rijden vandaan, en ik moet hem ophalen hihi , anders staat de auto daar heel de week en kan ik geen kant op met slecht weer... Wachtende, wat een belachelijke reacties zeg in je drop topic.... vind wel meer van die topics dat er iets gevraagd wordt en er heel andere antwoorden komen... dat wordt toch niet gevraagd denk ik dan.... Dochter is ontroostbaar (voel me nu zo slecht dat ik geen speen kan kopen ) ze ligt nu naast me op de bank.... met speen wel, maar ze is niet blij.... normaal als ze moe is en ze heb dr speen in dan gaat ze een soort knorren, en nu lukt het haar niet en dan wordt ze boos. Oh kan wel janken!!!!
f*ck krijg net een sms dat me donderdag huisje ook een weekje over slaat.... nu krijg ik echt stress GGGRRRAAAA :x:x:x
Hee wat balen zeg !! Moet ik een speen opsturen morgen ?! Zit me ook helemaal suf te denken wat je als vervanger kan gebruiken...kom niet verder dan je tepel hihi Ben nu ff uit mn plaat gegaan in dat topic. Nu doen ze alsof ik langzaam mijn kind aan het vermoorden ben..mijn hemel zeg. Laat het topic wel sluiten zo want dit slaat nergens op.
en lang leve de hormonen weer. Als er iets fout gaat dan gaat alles fout... nou wat zal er nog meer komen.... damm
Zo erg is een dropje toch ook niet?! Kelly, dikke knuffel meid! Zou je zo graag helpen maar weet niet hoe.
Zou je denken toch? Maar ze doen echt alsof ik mn kind vermoord...met opzet. Heb verzoek tot sluiten gedaan. Kelly ik meen het hoor, ik haal er morgen zo 1 en stuur hem op hoor !
nou hier maar even geen drop... bloeddruk voel ik alweer stijgen, dus wachende jij mag mijn dropje . En problemen, ach wat zijn dat.... we zitten al ruim 6jaar in de ellende maar davhten er toch langzaam uit te klimmen. Heb me gewoon een week verrekend deze maand... en joh van 1 week dagelijks brood eten ga je toch ook niet dood??