Wow Wachtende hij is al gesloten. Das snel! En wat een herten zeg pfff. Kelly meid dikke knuffel. Weet ff niet wat ik moet zeggen. Vind t zo naar voor je. Als ik dichterbij woonde had ik nu nog komen ryden. En dat meen ik. Dikke knuff en he bent wel een goede moeder!
Hee rose Jeske !! haha ja heb hem laten sluiten...werkte op mn hormonen denk ik hahaha Bedankt voor het dropjes aanbod haha
ach de bank overvallen voor een paar tientjes heeft ook weinig zin he , risico is me toch te groot....
nee laat ik maar gewoon burgerlijk zijn , gelukkig zou ik niet weten hoe ik t aan moet pakken dus laat ik maar braaf zijn. Belangrijkste is dat me meisje elke dag eten en drinken heeft!! Wij zien t wel, wij zijn volwassen , en heb genoeg reserves....
ach wat is erg.... we zijn gezond, heb een dak boven me hoofd, warm en droog.... we komen er wel doorheen hoor, het is nog maar tot t einde van de maand, die duurt nog 2 weken. We hebben wel eens een maand lang brood moeten eten (alleen toen waren er geen kids dus ging dat makkelijker) Ga wel een collecte lopen langs de deuren haha.
meiden jullie zijn lief!!!! Wilde ik gewoon even kwijt. Dat jullie altijd mijn "gezeik" maar aan moeten horen/lezen... Dochter ligt weer in bed, maar alweer wakker dus ga maar ff bij dr zitten in de hoop dat ze de nacht in slaap calt en doorslaapt... dan kan ik ook een poging gaan wagen.... zorgen weg slapen of zoiets... Weltrusten KUS
uh ja... zo kan je het wel noemen, en de dag begint weer #%&*-+. Hoef niet naar postkantoor want ze zien er toch maar vanaf Waar kan ik me aanmelden voor een 2 weekse slaap??? LK, ben benieuwd naar de uitslag.... succes!! Jeskejes, nog lekker geslapen??
uh ja en ik natuurlijk ook. Ben bijna heel de nacht wakker geweest, als dochter al sliep kon ik niet slapen door de drukte in me buik.
Nou vannacht slaap ik gewoon een nacht hoor. Als het goed is komt manlief vandaag thuis, dan heeft hij nachtdienst... en als hij heel moe is (van het werk) dan gaat dochter vanavond naar opa en oma. Me moeder belde net hoe het was gegaan, en barste in huilen uit natuurlijk.... dus bood ze aan om dochter vanavond mee te nemen zodat ik kan slapen
Heej meiden! @ Kelly, wat een gedoe meis... Fijn dat je man weet thuiskomt vandaag en dat je moeder die kleine een nachtje meeneemt. Hoop dat je even lekker bij kan slapen! @ Amanda, hoe is het met jou meis? Hier beetje beter, maar heb werk wel afgebeld, eet al dagen niet tot nauwelijks, dus heb totaal geen kracht om met mensen te werken... @ LK, hoe laat moet je vandaag?! @ Jeske, jij beetje geslapen ook na gister?
Morgen dames heb best aardig geslapen. Vroeg wakker maar weer in slaap gevallen. Schrik net wakker. Gloei aan alle kanten pff. Knuff voor iedereen!!
knuffel jeskejes!!! Jeej manlief is weer in t land, hij moet nog wel 250km rijden voordat hij op de zaak is.... maar we hebben weer whats app contact Dochter heeft net een uurtje op de bank geslapen, stuitert nu weer vrolijk rond.... die batterijen gaan echt nooit leeg... die laden zo snel weer op, ongelooflijk