De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Mijn banner is niet lief voor me haha
    Oeh ik moet snel verder sorry dames

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat is het rustig hier meiden.... Drukke dag allemaal?

Hier zo proberen weer wat warm te eten... Ben benieuwd! Heb er in iedere geval zin in, dus dat is al een goed teken denk ik :)

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.139
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Net terug van mijn werk en de pizza ligt in de oven :D

Vanmorgen weer naar de gyn geweest. Eerst inwendige echo. Eitje was gegroeid, nu 18mm. Ze zei niks meer over een cyste. Ze verwacht vrijdag mijn eisprong.
    Baarmoederslijm was heel erg dik, dat was perfect voor een goede innesteling!

Daarna naar de gyn, wat een geitenwollensok!! Hij heeft wat slijm weg gehaald en onder de microscoop bekeken. Kijken of de beweeglijkheid van de zaadjes goed genoeg is. Dat was ook prima! Ik mocht zelf ook kijken! Dat is zo bizar!! Je ziet ze echt zwemmen. Iets kleiner als een speldenknopje en een staartje! Heeft iemand van jullie dat wel eens gezien? Best bijzonder!!

Ik moet volgende week vrijdag bloedprikken op progesteron. Daar krijg ik op 29 mei de uitslag van.
    Dan op 4 juni weer een afspraak bij de gyn. Om alles te bespreken.

Hoe is het met jullie??
    @Jeske, lekker gesport zag ik?? Wij gaan misschien morgen wel even!
    @Kelly, hoe is het met jou? De dag een beetje doorgekomen? Hopen dat je dochter beter slaapt vannacht! Inmiddels al een speen kunnen komen?
    @Noorus, had je buikgriep of gewoon griep ofzo? Hopen dat het eten je smaakt!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Meldplicht....CHECK.

Sporten ging redelijk. Nu kotsmisselijk. En sta bij de friettent binnen. Zo slecht i know. Zou by schoonmoeders eten maar die had geen eten klaar dus ja..
    Lk ik probeer morgen ook te gaan sporten. Ze zijn tot 1 uur open dan.

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    noorus, hoop dat je eten gesmaakt heeft...

LK, spannend. Lijkt me ook een heel raar gezicht om te zien... nu weet je wel hoe ze binnenin jouw bewegen :D

Jeskejes, lekker genieten van je eten!!!

Nope nog geen speen, ben met iemand bezig van mp die had nieuwe en die zou ik overnemen, gistermiddag geld overgemaakt maar ze heeft nog niks ontvangen dus voorlopig heb ik nog geen nieuwe speen voor me meisje :(

Man is weer thuis, net gegeten.... brood :( smaakt me al maanden niet maar ja ff doorbijten :)

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier weer gewoon aan het werk en geen ZP-tijd meer....
    Beterschap Noorus! Hoop dat het eten lekker was!
    LK: fijn dat uitslag samenlevingstest goed is! Hoop dat er dadelijk 1 goed zwemt;) Komende dagen nog aan de klus?
    Jeske: goed gesport! En in de friettent:D
    Wachtende: leuke uitspraken in je banner...
    Kelly: succes met het brood en de nachtdienst van je man, haha!
    Hier even lekker buiten de deur gegeten, was lekker, nu weet thuis en met een volle buik op de bank. Alvast genieten van m'n wkd!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    jeetje wat een rust hier.... net zoals thuis :D. Dochter is lekker een nachtje bij me ouders. Oh wat zal ik slapen... hoop ik... zal je zien ga ik liggen piekeren dat ik t sneu vind voor me ouders dat dochter zo "vervelend" is... maar ja me moeder heeft t zelf aangeboden ;)
    Duik zo me bedje in dus hoop hier morgenochtend pas weer te komen :D

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Slaap lekker Kelly! Hoop op een lekkere doorslaapnachtje voor je!
    Vandaag zei m'n collega: er is iets anders aan je... Ikke: komt vast omdat ik al bijna weekend heb;)
    En gister op de andere locatie: zou eigenlijk wel mooi zijn als je wel zwanger zou zijn (paar collega's dachten dat omdat ik me niet goed voelde in febr/mrt) Ik zou nogwel langer willen blijven werken, zei ze (ze valt in bij ons) Ik dacht: je moest eens weten.... Kan wel goed verzwijgen en een pokerface opzetten;)

9. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Noorus, hier is alles rustig! Goed dat je je ziek hebt gemeld, eerst maar een beetje opknappen! Nog lekker gegeten?

Jeske, lekker uitgeslapen vanochtend! Hihi, ook al gesnacked?

Kelly, fijn dat je mannetje weer in het land is! Geniet van je welverdiende nachtrust!

LK, wow wat een groot ei, super! Mijn duimen draaien voor jullie!!

Veerle, lekker gegeten dus?! Nog maar paar daagjes en dan lekker weg. Hihi, je collega's zouden eens moeten weten :D!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ben weer thuis. Mn benen doen zeer van t sporten. En we hebben sleutel van caravan terug gebracht. Kunnen ze morgen zelf er naar toe. Maar..... t zit in de planning dat wij zaterdagmiddag daar ook naar toe gaan met woef en tent. Mits t weer goed is.
    Welterusten dames!! Dikke knuffel. Sorry dat ik minder reageer, flinke dip, as usual.

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Lekker er even tussenuit Jeske?! Dikke knuffel meis!!

Weltrusten allemaal!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen dames hoe hebben jullie geslapen? Of waren er nog met nachtdiensten?

Hier redelijk geslapen, voel alleen teveel grrrr nog week geduld.

Kelly hoop dat je een goede nacht heb gehad.

Lk super dat die test goed was.

Verder weet ik t niet meer sorry.

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier al wakker... Lukt niet om uit te slapen...Spannend Jeske! Maar jij gaat ook een paar dgn weg?

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle erg he kun je uitslapen ben je zo vroeg wakker grrr. Maar we gasn een nachtje weg jah. Gewoon spontaan en hup..... er tussen uit.
    Wanneer vertrekken jullie?

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ohhh morgen echo! Leuk meid. Wil natuurlijk weten hoe t was en foto he!! Niet dat ik er veel wijs uit kan wat wat is hihi maar wil m zien.

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

We gaan morgen rond 12:00 weg:)
    En idd morgen echo:$ Vind het toch weer spannend! Vandaag even tennissen. En in huis rommelen. Ga je zaterdagavond een nachtje weg dan?

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.139
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier ook al wakker! Werd wakker v vriend die er al uit ging!

@Jeske, wat lekker, even een nachtje weg!!
    @Veerle, spannen morgen je echo! Ik duim voor je!!
    @Kelly, lekker geslapen vannacht?? :)

Hier vnvd weer klussen! Wrs vandaag of morgen eisprong!
    Maar zo gaat 't al ruim een jaar....dus heb deze ronde niet ineens meer hoop doordat ik weet dat het allemaal goed lijkt te zijn. Ik ben nog steeds bang voor endo!!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Oh lekker hoor vrijdag op tyd op pad en van te voren echo. Kan me voorstellen dat t spannend is. He dan moeten we tot na t weekend wachten op nieuws hihi. Succes met tennis. Ik ga miss zo sporten. Heb wel spierpijn hihi. Ja we gaan weer ff naar de Ardennen. Oom en tante v vriendlief zitten er dan en andere tante ook. Dus we gaan met ons tentje ffekes. Kunnen we helpen met de carsvan wassen. Kleine moeite voor ons. Want mogen voor niks in de caravan.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje dikke knuffel voor je. Hoop dat je de hoop in deze ronde weer kunt pakken. Wil jou (en de anderen) zo graag op roze zien. Weet ff niks anders te zeggen meid. Vind t zo naar dat t niet lukt en dat ze niks gevonden hebben voor nu. Waar ligt t dan aan he? En endo, ja dat spookt ook nog door je hoofd. Gissen en piekeren erover. Hoop zo dat t deze ronde raak is en je niet verder t traject in hoeft.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

LK: toch klusse! Hoop voor je dat het geen endo is! Kunnen ze dat alleen met een operatie zien en niet met een echo? Hoop binnenkort toch goed nieuws! Ben je ook lekker vrij komende dagen? Liefs!

Deel Deze Pagina