Ja, we gaan zeker klussen! Vandaag en zaterdag sowieso nog! Endo is inderdaad alleen te zien met een kijkoperatie. Op de echo zagen ze niks en bij het inwendige onderzoek voelde hij ook niks. Maar dat zegt dus helaas niks! Helaas niet vrij! Morgen om 7u weer werken en zaterdag ook nog een fotoshoot. En volgende week ook een erg drukke week! Maandag middag extra werken, maandagochtend een fotoshoot, di, woe en vrij op KDV werken en do ook een fotoshoot. Maar......gelukkig alweer bijna vakantie!
Jeske, bedankt voor je lieve woorden!!! Soms denk ik echt dat het hier niet (spontaan) zal lukken! Andere momenten voel ik me weer positiever en geloof ik ook echt wel dat het ons ooit gaat lukken! Ik ga niet sporten.....teveel koppijn! Vriend gaat mss nog wel!
Goeiemorgen meiden! @ Jeske, wat heerlijk spontaan even een nachtje weg, ga duimen dat jullie heerlijk weer hebben! @ Veerle, spannend morgen meis! @ LK, wat fijn dat de uitslagen goed waren en hoe bijzonder dat je die zaadjes hebt zien zwemmen (kan me er zo niks bij voorstellen!). Succes met klussen meis! Ik duim voor een mooie roze maand! (kan toch bijna niet anders met zo'n roze topic?!) @ Kelly, beetje lekker geslapen!? (of slaap je zelfs nog?) Hier voel ik me stukken beter. Vriend is naar Zandvoort Circuit om foto's te maken. Zat te twijfelen om mee te gaan, maar heb toch besloten lekker in de tuin te gaan rommelen (heb ik echt zin in). Wil wat plantjes kopen en een oppottafeltje verfen. En hangmat komt ook wel buiten vandaag denk ik!
goedemorgen!!!!! Heerlijk geslapen, net wakker had nog wel langer kunnen slapen maar werd wakker gemaakt door de allerkleinste Jeskejes, hoop dat jullie mooi weer hebben!!! Veerle, spannend een echo Noorus, geniet in je tuin van de zon En allemaal gaan jullie op roze deze maand!!! He think pink spirit is weer helemaal toppie!!!
Hi Noorus! Leuk weer wat van je te horen Lekker even vandaag thuis, ook fijn toch! Lekker in de tuin bezig gaan, word een mooie dag, hier schijnt de zon al! Veel plezier in je tuin en hangmat LK: dat is idd wel een drukke week! Wel leuk de fotoshoots! En misschien wel een goede afleiding! En je gaat in juni naar Canarische eilanden toch? Ons schuurtje gaat door, in juni wordt ie geplaatst en ze gaan ons binnenplaatsje ook mooi maken, muur wordt hersteld (zitten veel bakstenen los) en gestuct, een mooi geïsoleerd schuurtje met electra en aan de andere kant een schutting. Dan kunnen we hier gaan ordenen, straks zitten we met z'n 3-en op 50 m²... Komt vast helemaal goed, lekker knus! Maar leek mij wel handig om een droger aan te schaffen en die kan dan mooi in ons schuurtje Hopelijk komen er betere tijden op de huizenmarkt en kunnen we naar een groter huis. Aan de andere kant zijn we er nog niet uit of we in Utrecht willen blijven (huizen zijn erg duur voor de ruimte die je krijgt), dus misschien ben ik er tzt wel klaar voor om hier weg te gaan en een dorpje hier in de regio uit te zoeken... Fijne dag lieve meiden!
Kelly: fijn dat je goed hebt geslapen, daar knapt een mens weer van op Allemaal nog bedankt voor de succeswensen voor de echo! Ik laat het jullie weten, wat de uitslag ook zal zijn. Knuffels!
Veerle, je krijgt gewoon een mooie echo hoor!!! Niet zo raar!! Zo meisje is weer thuis, me ouders hebben een redelijke nacht gehad, regelmatig eruit geweest arm kindje. Baal er zo onwijs van!!!! Me ouders hadden gedacht, gisteravond nog ff in de speeltuin spelen, wordt ze lekker moe.... maar t hielp niet echt. Straks een broodje eten en dan gaan we een poging wagen om op het strand te komen.... zal wel stervens druk zijn.... kijken of we een eind kunnen komen op de fiets.... zal wel vermoeiend zijn maar goed
Middag dames. Boodschapjes gedaan. Sate vlees in de marinade en de helft vd woonkamer gedweild en ben nu steen kapit. Moest ff plat. Baal zo van dat ik niet fit ben en mn lichaam me in de steek laat. Dames fijne middag en avond nog! Denk aan jullie.
Balen dat je lijf je in de steek laat Jeske, geef dr anders maar aan toe... Lekker saté! Ga je bbq-en? Hier lekker getennist vanochtend in het zonnetje En manlief heeft het huis schoongemaakt en de was gedaan toen ik weg was en net heeft ie de badkamer gedaan, *schaam schaam, ben een slechte huisvrouw...* Zo even nog wat boodschapjes doen, ga iig zalm uit de oven maken, even kijken of er een nog een lekker laagje opkan of iets van marinade, lekker! Vanavond gewoon lekker thuis en niet te laat onder de wol! Kelly: nog lekker op het strand geweest?
@Veerle, jij hebt het gewoon goed bekeken met jouw mannetje! Hahahaha! Wij gaan idd in Juni naar Lanzarote @Jeske, nog wel wezen sporten?? Geef er idd gewoon lekker aan toe en lekker relaxen vandaag hoor!! @Kelly, hoe is het op het strand??? @Noorus, lekker in de tuin bezig?? Hier bezig geweest om de tuintafel (steigerhout) weer een nieuwe (grijze) beitslaag te geven! Die ziet er weer mooi uit nu!! Straks pannenkoeken bakken en lekker relaxen! Natuurlijk ook nog klussen en vroeg slapen. Morgen om 7u weer werken!
zo ben weer thuis pppffff.... nooit meer!!! Even een uurtje gefietst, een uurtje op het strand wat heerlijk was, en toen weer een uurtje op de fiets naar huis.... geen goed idee als je bekkens niet mee werken... au au au, lig voor dood op de bank, kan bijna niet meer lopen van de pijn . Fiets staat in de schuur en daar blijft ie nu ook echt staan!!! Moet ook wel want moet echt een zitje hebben voor achterop
Wat waren jullie vroeg wakker Jekse en Veerle! Veerle, hoe laat heb je de echo? Veel plezier dit weekend!! LK, hopelijk deze ronde raak! Mijn duimen draaien overuren hier. Dikke knuffel! Drukke dagen voor de boeg. Lekker Lanzarote! Smaakte de pannekoeken? Jeske, veel plezier dit weekend! Schijnt wel redelijk droog te worden. Noorus, lekker relaxed dagje gehad? Gaat het alweer beter? Kelly, fijn dat je goed geslapen hebt! Hier doodmoe van het werken, morgen lekker uitslapen en bij me mama op visite want die is jarig.
LK: heerlijk in juni naar Lanzarote! En lekker de pannenkoeken??? Kelly: zet die fiets maar in de schuur dan als je dr zoveel last van hebt! Hoop dat het snel beter is! Was 't lekker op het strand? Amanda: drukke werkdag gehad? Alvast gefelciteerd met je moeder! Fijne dag morgen! En alvast uitslaapse Hier was ik idd vroeg wakker, maar lag nog in bed hoor Kan niet goed uitslapen en gister ook niet laat naar bed gegaan. En heb morgen om 9:45 de afspraak, wel fijn zo aan het begin vd dag. Eten is hier al weer op, de zalm was lekker (bij de visboer gehaald, nou dat verschil merk je goed!) Nu uitbuiken en lekker straks voor de tv. Iig vanavond draagmoeder gezocht kijken, lekker emo-doos uithangen
Veerle, vandaag en gister super druk vanwege de Hemelvaart, zitten helemaal vol. Dank je wel! Oh dat is lekker op tijd! Lekker visje, heb vandaag ook lekker broodje kibbeling op. Hihi, als het goed is wordt dat hier opgenomen, dus ga van de week kijken.
@Kelly, wat onwijs balen dat je nu zoveel pijn hebt!! Ik was er al een beetje bang voor toen ik las dat je op de fiets wilde gaan! Rust goed uit!!! @Amanda, pff....balen, die drukke werkdagen! Al gaat de tijd dan vaak wel snel Alvast gefeliciteerd met je moeder en veel plezier morgen!! @Veerle, ik kan helaas ook nooit uitslapen! Vanmorgen ook al om 6.30u wakker. (helaas door vriend, maar dan kan ik ook niet meer slapen) Spannend morgen!!! Ik ga voor je duimen hoor!! En vies.....iew!! Dat eet ik dus niet!! Pannenkoeken waren lekker! Nog een paar over voor morgen, koude pannenkoeken zijn zooo lekker!!
nou die fiets komt ook echt niet meer uit de schuur hoor. Het is me eigen schuld, weet t... nu is dochter eigenlijk ook te groot voor het voor stoeltje dus dubbel excuus om voorlopig niet meer te fietsen . Heb zo'n pijn... wil je niet weten joh!!! Lig al vanaf 4u op de bank en dat gaat goed, maar zodra ik "moet" lopen oh oh oh.... heb zelfs me brood op de bank liggend opgegeten Veerle, lekker op tijd voor de echo , kan je niet iemand sms-en / whats appen morgen?? Wij zijn natuurlijk allemaal reuze benieuwd Vis, alleen kibbeling met knoflooksaus of vissticks pannenkoeken ook lekker Amanda, drukke dag dus geweest..
zo hier ook tv ingesteld op opnemen voor draagmoeder gezocht. Manlief vind het niks. Nu hotter than my daughter kijken weer ff lachen
Mama kijkt ook hotter than.... t eerste wat ze zei.... die is lelijk! Heerlijk mens ook he Hier ga ik morgen naar de gyn bellen. T zit me niet lekker en heb constant pijn, steken en last. Piekermodus aan en waar zit die verdomde knop om uit te zetten?
gaat t goed met je moeder jeskejes? Oh meid wat balen dat je zo'n pijn hebt hoop dat de gyn je kan helpen meid. Knuffel!!!! Dochter slaapt nog steeds , ze is wel al een paar keer wakker geweest, maar ze viel ook weer snel in slaap.... hoop maar dat ik morgen bericht krijg dat ze die spenen opstuurt..... zal wel weer een hele verademing zijn voor iedereen als ze weer d'r eigen vertrouwde maat speen heeft Hier zo naar bedje toe, hopen dat ik morgen minder pijn heb... dochter gaat naar me moeder, man gaat in de slaapkamer van dochter nog het een en ander ophangen dus gaten boren , en we moeten even langs de stort want heb een hoop wat weg moet Slaap lekker meiden!!!!