De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ai Kelly wat ben jij vroeg? Dochter nog een beetje geslapen? Of was de kleine man een feestje aant bouwen?
    Mn moeder was best goed gisteraaf.

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle veel plezier bij de echo!

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly laat die fiets idd maar ff staan he. Wat naar dat je zoveel pijn had. Ik hoop dat t vandaag al wat beter gaat!

Liefkleintje drukke dagen voor de boeg. En Lanzarote, heel veel plezier alvast. Ik was niet meer sporten. En ik ken je gevoel van dat t niet spontaan lukt. En moet nog steeds aant idee wennen dat ik IUI heb gehad. Maar zie t een beetje als extra helpend handje. (soms baal ik wel hoor, stukje falen)

Noorus fijn dat je je al wat beter voelt. En nog veel in de tuin kunnen doen?

Veerle lekker dat er met t schuurtje begonnen gaat worden. Dan heb je meer opslag. Hoop dat de huizenmarkt beter wordt en jullie vlot een groter huisje hebben. En idd er zijn meer plaatsen om te wonen he. Miss wat landelijker ofzo. Maar met dit huisje zal t knus zijn. Maar zal wel goed gaan met zn drietjes.

Gister niet bbq hoor maar vegetarische bami gemaakt (lees vergeten vlees mee te nemen) en stukjes satevlees gegrild zonder satesaus want vriendje mag geen pinda's.
    Las dat de zalm en pannenkoeken lekker waren jummie!

Amanda gefeliciteerd met je mama en lekker uitslapen!

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    goedemorgen....

Ja jeskejes was vroeg... ze zaten me alle 3 dwars vanmorgen :( dus is weer gezellig hier in huis NOT :x
    Straks dochter naar moeder brengen, boormachine mee terug en kan manlief gaan boren en ophangen....
    En zooi weg brengen naar de stort...

Pijn is iets minder maar loop nu echt als een eend haha.

Amandam fijne dag vandaag gefeliciteerd met je moeder.

Veerle, fijne goede echo gewenst, lekker kijken naar die kleine!!!

Heb er nog steeds de p, in de spenen zijn nog niet verstuurd.... misschien weer genaaid op mp??? Had ik ze nu maar in de winkel gekocht. Damm, wat voel ik me af en toe toch dom!!!!!!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Meiden: het is niet goed. Het is een mk:( Helaas geen mama in december en dat is zacht uitgedrukt...

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Veerle, meid dat meen je niet :(:(:( jeetje schrik er gewoon helemaal van, tranen in me ogen.... dikke knuffel meid!!! Weet even niet wat ik moet zeggen, zelfs man schrok ervan......

7. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Nee toch??! Wat een kutzooi!! Heel veel sterkte lieverd!!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle meid wat verschrikkelijk. (zacht uitgedrukt) Mn maag draait er van om toen ik t las. Heel veel sterkte meid want t zal niet makkelijk zijnn. Hoop dat je nog een beetje plezier aan je weekendje hebt. Als je nog gaat. Wat is het toch oneerlijk. Hele dikke knuffel meid. Denk aan je.

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Veerle, jeetje meid wat ongelofelijk *** zeg. Heel veel sterkte!

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo de gaten zijn geboord, alles hangt voorlopig weer wat er moest hangen :D, dochter ff lekker op bed.
    Zooi opgeruimd en weggegooid, wat een ruimte weer hihi.

Jeskejes heb je nog met de gyn gesproken?

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja vanmorgen gebeld. Assistent moest overleggen. Kwamen er niet over uit. Nog bij iemand anders vragen en zou ze me terug bellen. Maar hadafspraak bij gyn over mama dus ik zou tussen 12 & 1 terug bellen.Maar gesprek liep uit (2! uur duurde t) en ze belden me iets voor 1 zelf al. Wat ik erg netjes vond. Maar ze wisten t zo ook niet. Mocht ik nu koorts krygen moet ik gelijk bellen. Voor de rest aankijken. Steken, trekkend gevoel blijven en mn buik is echt hughes. En op weegschaal gaan staan... kilo erbij in drie dgn tyd. Heb niet meer of anders gegeten en heb zelfs gesport

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ah, niet veel wijzer geworden dus.... kunnen het bijwerkingen zijn??

Weet iemand dit? Ik heb een app van fb op me telefoon gezet, en alle vinkjes staan aangevinkt maar waarom krijg ik dan geen bericht op mijn telefoon als ik bijv een reactie op een foto, of er iets is geplaatst op de "startpagina" ?

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Veerle wat vreselijk !
    Ik schrik me helemaal rot. Je hebt helemaal niets gemerkt he?
    Hebben ze gezegd wanneer de groei is gestopt?
    Dan denk je een beetje veilig te zitten omdat er al hartactie is en dan dit...Wat een schok zeg.
    Heel erg veel sterkte om dit te overwinnen zeg.

pff...ik kneep hem al voor de 2e echo...nu helemaal.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly konden geen bijwerkingen zijn zei ze. En sorry geen antwoord op fb vraag.

Wachtende ik kan me voorstellen dat je m nu helemaal kbijot. Maar ga heeeeeel hard duimen dat t goed zit meid!!

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bedankt.
    Eerste iui had ik ook veel last van pijn en hele heftige steken.
    2e en 3e keer wat minder. alsof mijn baarmoeder het er niet mee eens was dat er even een stokje in gestoken werd...om het maar even plat te zeggen.
    Dat je buik zoveel dikker aan het worden is en het aankomen doet mij toch aan overstimulatie denken. Als je het echt niet vertrouwt zou ik een echo eisen.

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende, ja baal er nu wel van dat ik niet wist dat ik aangekomen was toen ze belde, anders had ik dat kunnen melden. Ik heb wel gevraag voor overstimulatie maar daar waren mn eitjes niet groot genoeg voor. Dacht ik dat ze zei want zat deels met mn hoofd nog bij t gesprek. Ik hou t ff in de gaten. Oke ja t kan de eerste x wel heftigere reactie zijn omdat mn lijf dit niet gewend is. Ze hoopte ook voor me dat een volgende ronde niet meer nosig was hihi wel lief. Zou je bij HAP een echo kunnen laten maken? Want de ferti is niet morgen niet te bereiken. De pijn is nog vol te houden zolang ik rustig doe.

Hoe gaat het nu met je knie eigenlijk?

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Door mijn werk kan ik makkelijk de huisartsen overslaan omdat ik meestal zo wel terecht kan. Ik heb wel eens gelezen over vrouwen die na de terugplaatsing of IUI pas de overstimulatie ontwikkelden, hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet.

Weeg jezelf in iedergeval iedere dag even. Als je echt hevige pijn krijgt of een kilo per dag aankomt gewoon naar het ziekenhuis gaan. Ze mogen je niet wegsturen dus er zal iemand naar je kijken.

Vandaag veel last van knie. Heb vandaag uit frustratie de nodige tranen gelaten hoor. Als ik de operatie niet had laten doen had ik ook amper kunnen lopen maar ik had toch echt wel beter resultaat verwacht dan dit. Een uurtje lopen in het bos is al killing. Normaal op vakantie liepen we 12-16 uur in de bergen...met pittige klimmen. Ben bang dat dit voorgoed verleden tijd is. Paardrijden heb ik af moeten schrijven ivm rugklachten. Taarten maken, knuffels maken en alle andere handwerkjes moeten stoppen ivm polsen en vingers. Mountainbiken en normaal fietsen moeten stoppen ivm nek. Ben nu 26 en gevangen in mijn lichaam. Ik ga nog contact opnemen met fysio wat de verwachtingen zijn...of er nog iets te doen is. Ik kan dit gewoon nog niet accepteren. Ik wil zo een gezonde mama kunnen zijn...niet de vroegtijdig bejaarde.
    Zo sorry hoor...t zit me vandaag een beetje hoog..en de hormonen werken op tophoogte vandaag.
    Ik ontplof om alles en zit net te janken omdat de hond zo lief zelf met zijn wubba aan het spelen is. Aan mij heb je vandaag even niets

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    @Veerle, jeetje.......wat een vreselijk nieuws!!!! Dat moet keihard aankomen!! Ben je het vruchtje dan al verloren? Als je er niet op wil antwoorden snap ik dat!
    Heeeeeeeeeeel veel sterkte meis!!! Knuffel!!!

@Wachtende, jeetje.....klinkt ook allemaal heftig hoor! Daar mag je toch ook verdrietig om zijn! Laat je tranen gaan en vertel het tegen ons! Misschien lucht het je even op! Ik hoop natuurlijk dat je je snel weer beter gaat voelen! Knuf!!

@Jeske, wat balen dat je zo veel pijn hebt!! Mijn zus had bij haar IFV ook overstimulatie! Maar zij had 15 folikkels!! Dan liep je dat risico zei haar gyn. Zij had ook een dikke buik en werd zwaarder. Zij moest minimaal 2.5 liter water per dag drinken en acuut rust nemen! Sterkte meis!!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo weer een dag voorbij. Lekker lui op de bank, dochter op bed... thee is in aantocht ;), lekker in de rust modus.
    Bekken gaan al stukken beter (of had ik dat al gezegd :)).
    Geboortekaartjes zijn besteld :D

Wachtende, kom hier maar je verhaal doen hoor!!! Wij zullen je luisterd oor zijn

20. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veerle; jee meid ik schik ervan!!! Heel veel sterkte komende tijd! Weet even niet zo goed wat ik zeggen moet...

Deel Deze Pagina