De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dacht stiekem toch even op zp kijken, ondanks dat ik niet wlde...

Veerle meis, wat vreselijk.... Ik heb echt een traantje weg moeten pinken... :( ik wil je heel eel sterkte wensen en laten weten dat ik aan je denk...

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus ben je weer wat opgeknapt? En moeilijk he niet op ZP kijken hihi.

Veerle ik hoop dat je nog een beetje een leuk weekend heb. Dikke knuff meid.

Hier nog 9 uur ong en dan op pad naar de Ardennen! Nu kunnen we t nog en t leven kan zomaar een andere wending nemen.

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    goedemorgen....

Verder even niks te melden... tis / was weer vroeg vanmorgen.

Ohja, jeskejes veel plezier!!!!

4. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Goedemorgen allemaal vanaf mn telefoon.
    De laptop wil niet aan, balen en zo n expert ben ik nou ook niet. Straks maar even langs de winkel.

5. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Jeske have fun in de ardennen .

Veerle denk aan je, knuffel

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    of je stopt de stekker in het stopcontact als de accu leeg is. hahahahah ben een echte techneut

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Halllo lieve meiden

Even snel op tel van man. Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Weekendje is gezellig en nu ook wel fijn om bij familie te zijn. Voelt leeg nu en raar. Moet wachten tot het op gang komt. Maandag heb ik contact met vk en mag het ook afbreken met meds of curretage. Mijn lijf is nog zwanger, dat maakt het moeilijk.
    En Wachtende: je echo zal mooi zijn! Niet paniekken...

Heel veel liefs!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lieve Veerle, fijn dat je nu bij familie bent. Even wat afleiding. Ik heb geen woorden, kryg ze niet gevonden. Ik hoop dat je dit verlies een plaatsje kunt geven en dat jullie weer de hoop en moed vinden om weer voor een uk te gaan. T is je zo gegund. Alle meiden hier! Wat een keuze voor maandag. Succes meid en denk aan je.

Dames tot morgenavond we ryden zo Bels in. Geniet vant weekend en t mooie weer.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Angel volgende x effe de stekker checken ;) hihi

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, veel plezier in de Ardennen, lekker genieten!

Angel, haha lol!

Veerle, fijn dat je bij je familie bent, lijkt me ook wel fijn!

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo de dag was hier weer Mega K*T. Liepen vanmorgen in het park onderweg naar mijn schoonmoeder... rijd er gewoon een brommer in t park :$jaja en die schiet ons voorbij alleen raakt hij mijn arm, ik verlies mijn evenwicht en val dus :( ( manlief liep met de kinderwagen). Heel snel kwamen er mensen op ons afgerend ik gilde van de pijn :(. Man ook gigantisch geschrokken, dochter huilen... een man deed nog een poging de jongen op de brommer te pakken maar dat lukte natuurlijk niet. Ik had zo'n pijn in me buik, en we waren ook niet zo 123 thuis dus ambulance laten komen (vond ik wat overdreven maar goed. Ik wilde eigenlijk naar huis en dan dokterspost bellen) ambulance is gekomen, onderzocht... bloeddruk natuurlijk veel te hoog, gek he, en een kei harde buik dus moest mee :(. Man en dochter gingen gauw naar huis om met eigen auto te komen. Moeder gebeld of ze mee wilde, die was er zo want ze was op dorp boodschappen doen. Nou in t ziekenhuis echo gehad, man was er ook snel. Heb aan allerlei monitoren gelegen voor mezelf en baby. Na anderhalf uur alles weer rustig en mocht ik weer naar huis... en toen zag me man bij t aan trekken van me jas dat deze een giga scheur had..... toen moest ik weer janken want dat was me enige jas.... later bij de naaiwinkel geweest en kon niet gemaakt worden, weer huilen (jankerd). Dus de week van ellende is nog niet afgelopen hier helaas.....

Morgen er giga vroeg uit, manlief moet om 8u al weg rijden van de zaak :(, me ouders zijn er 's middags ook niet dus gaat een HHHEEELLL lange zondag worden :(

Jeskejes fijne dagen in de Ardennen!!
    Angel, slimme actie van de laptop hihi
    Veerle, nog maal sterkte meid....

12. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Kelly dat was zeker schrikken zeg. Goed dat alles in het ziekenhuis is onderzocht het zekere voor het onzekere!
    Wel balen van je jas, bekijk het van de zonnige kant het wordt van de week mooi weer en de uitverkoop komt er aan.
    Succes morgen.

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Kelly, tjemig wat een ellende!! Gelukkig is alles goed met jou en de beeb!

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Veerle ik denk zo vaak aan je ! Ik vind het echt zo vreselijk voor je. Denk dat ik het ook niet zo meteen zou geloven, als je je nog steeds zwanger voelt is dat toch zo onwerkelijk.
    knuff !

Kelly meid het zit je ook niet mee he. Dat die man ook gewoon doorgereden is zeg ! Gelukkig heb jij en de beeb er niets aan overgehouden, dat zou toch wat zijn. Logisch dat die tranen komen. Ik heb op wehkamp heel goedkoop een jas besteld (hoef je ook niet direct te betalen dus misschien een optie voor je?).

Jeske heel veel plezier. Hoe gaat het met je?

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey meiden,

Kwam even spieken bij jullie en zag een hoop vervelende dingen...

Veerle, wat ontzettend k*t dat het mis is.. Veel sterkte meis

Kel, jeeeemig wat een verhaal! Hoop dat je alweer wat rustiger bent geworden, fijn dat alles wel even nagekeken is.. Kan je niet iets met je verzekering regelen met die jas? Zou gewoon even bellen...
    Als ik een jas over had zou ik hem zo op willen sturen, maar heb er zelf ook geen eens eentje. Had geen zin om er geld aan uit te geven en doe het al weken met gewoon een vest en dikke sjaal!

Andere meiden, sorry heb niet heel ver terug gelezen maar allemaal een fijn weekend! Veel plezier met de mooie dingen en sterkte met de rotdingen :)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    goedemorgen, was weer vroeg vanmorgen.... en wat denk je? Nu wilde dochter blijven slapen hihi, helaas ze moest eruit.
    En een regen vanmorgen jeetje niet normaal, ben blij dat ik manlief heb weggebracht (hij wilde eerst met de scooter).

Het gaat inmiddels goed hoor met ons, gister op tijd naar bed gegaan, hier en daar een blauwe plek en een schram maar voor de rest alles goed.

Wachtende, ik had gekeken op W.ehkamp, erg leuke jas gezien alleen wat duur hihi. Zal hem eind van de week aan man laten zien, kan ook gespreid betalen zag ik, dus wie weet..... in ieder geval bedankt voor de tip :)

Verzekering had ik al gebeld, maar jas is al zo oud dat ik er niet een andere jas voor kan kopen, gewoon weer domme pech zullen we maar zeggen he....

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kelly, wat superschrikken zeg!!! 'gelukkig' kom je er met alleen wát kleerscheuren vanaf zeg... Fijn dat je weer bijgekomen bent...

@ jeske, hoe hebben jullie het meis? Hoop dat jullie daar beter weer hebben dan hier...

@ jez, heej! Hoe is het met jou?

@ angel, jullie druk aan de klus al?

@ veerle, hoe is het met je? Ik heb zoveel aan je gedacht de afgelopen dagen...

Hier gelukkig weer opgeknapt. De tuin van de week onder handen genomen, heerlijk in de hangmat gelegen daarna. Helaas met oma heel niet goed, dus dat is even spannend aankomende dagen... Vanavond met vriendin naar Miss Saigon, erg zin in :)

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier lijkt ei aan de vroege kant te zijn trouwens... Temp stijgt namelijk al... Als ik nog 2 dagen hoge temp invul, geeft FF mijn ei op dag 13 aan. Zelf zou ik dan denken dag 11. Weet iemand hoe dit komt?

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Net terug van tentenweekend, super moe dus reageer niet verder dan alleen voor Veerle:

Meis, dikke knuffel! Veel sterkte voor jou en je manneke...

20. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Kelly, fijn dat het weer goed gaat!

Noorus, fijn dat het beter gaat! Sterkte met je oma. Veel plezier vanavond!!

Mira, leuk weekend gehad?

Deel Deze Pagina