De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Denk dat dat komt doordat je temp meestal 36.5 is rond je eisprong, gezien je vorige maanden.

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo lieve meiden!

Ben weer terug van het weekendje weg en we hebben mooi weer gehad! Vooral vandaag was het heerlijk:) Gister pitch&putch gespeeld en nog een hunebed bekeken, 's avonds gegourmet. En vandaag een stuk gewandeld in het bos, spelletjes gedaan enzo. Was een fijne afeleiding! Op zich gaat het wel goed, ochtenden en net voor het slapen gaan zijn minder fijn. Moet me nu anders instellen op het feit dat het over is. Het nieuws wat we vrijdag kregen hakte er bijhoorlijk in. We hebben een goed potje gehuild samen en dat is ook goed (ben nogal een opkropper normaal gesproken). Denk wel dat ik het op gang ga laten brengen, want tot nu toe is er nog niets gebeurd en vraag me af of het wel komt. Al met al gaat het dus best redelijk goed en ik wil graag dat het achter de rug is en we rustig weer verder kunnen gaan 'oefenen'. En we geven de moed niet op, een kleintje komt er zeker weten!

En het is jullie hier allemaal erg gegund!

Kelly: wat schrikken zeg, van je valpartij! Fijn dat alles goed is met jou en je kleintje!
    Noorus: sterkte met je Oma! En heb je je ei kunnen benutten?
    Jeske: leuk gehad in Bels? En hoe voel je je?

Knuffels voor jullie allemaal!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo de onwijs lange zondag is bijna voorbij!! Vandaag aan de schoonmaak en op ruim geweest. Baby kamertje weer verder afgemaakt, met dochter gespeeld en nu voor pampus op de bank... pppfff veel te veel gedaan natuurlijk, en ga veel te lang door tot het overal pijn gaat doen en dan is t leed al geschiet natuurlijk :). Ben ook echt niet eigenwijs hoor, nee ben stront en stront eigenwijs :p

Veerle, fijn dat je ondanks t nare nieuws toch een fijn weekend heb gehad.
    Mira, hoe was jouw weekend?
    Noorus, hoe is het nu met je oma?
    Jeskejes al terug?
    Hoe is het met de andere meiden????

4. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Veerle, fijn dat jullie toch nog een beetje genoten hebben van het weekend.

Kelly, dan is het nu lekker tijd om uit te rusten!!!

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    I'm back!! Gister redelijk op tijd weggereden. Pasta mee om op de campingbrander te maken, maar.... we zaten zo te kletsen over onze zomervakantie (trekken door Spanje en Portugal) dat we de afslag voorbij reden en pas na een flinke tijd achter kwamen (reden onder de Pizzahut door en zeiden allebei is dat nieuw??) Dus bijna een uur extra hereden, want meneer had geen Tomtom nodig zei tie toen we die vergaten waren. Dus lekker binnendoor gecrossed en.op nav van telefoon beetje gereden. We mochten tent bij oom en tante zetten. En zij had nog rijst met vlees en groenten over en ze stond erop dat we aten. Op mn gemak 2 wijntjes gedronken. Veel gekletst en om 12 uur in ons tentje met woef. Op tyd eruit en alles op t gemakske gedaan. Heb hele mooie foto's van mijn hond en van de labs die erbij waren. Int weiland en int water. T was vandaag heeelijk weer. Ben verbrand onder de parasol. Vanmiddag ff paar uur bui gehad maar daarna weer stralend weer. Lekker met de hele bups on La Roche gegeten en hup naar huis. Veel file en regen gehad. Dorp in de buurt stond blank en putdeksels kwamen omhoog. Thuis weinig regen gehad.
    Ff naar de Ardennen heeft me goed gedaan. Voelde me goed, heb genoten en was rustiger. Die honden ging zo goed samen. zo mooi!

6. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Klinkt heerlijk Jeske!!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly jee wat schrikken. Gelukkig alles goed. Rustig aan meid!
    Veerle fijn dat t weekendje voor afleiding zorgde. Veel sterkte en succes.
    Mira lekker uitrusten!
    Verder ben ik t ff kwijt. Dikke knuffels!

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    jeskejes, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!! Hoe is het nu met de pijn??

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pijn is gelukkig weg. Alleen t gloeien nog niet.
    Dames ik ga slapen. Welterusten en knuffels!

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    slaap lekker meiden.
    Ik ga ook maar eens naar bed, ik wilde op tijd gaan maar is toch weer laat geworden...

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morguh..... weer vroeg wakker pff wilde wat langer slapen. Hier de hoop op dat t raak is aant verliezen. Mn gevoel geeft dat aan. Blehhh ik denk dat ik verkas naar de Ardennen, daar voelde ik me beter dan thuis. Zielig gedoe allemaal bah. En zwanger proberen te worden (en blijven) SUCKS! Sorry moest er ff uit.

Hoe gaat t met de dames hier?

Veerle sterkte vandaag meid.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira, je ei?? Temp is omhoog!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: knuffel! Het sucks idd! In een andere omgeving gaat het vaak beter he... Je temp is nogwel hoog! Ik blijf voor je duimen!
    Hier net op werk, lekker drukke dag, dus zo aan de slag!
    Idd Mira: je temp omhoog!
    Fijne dag iedereen!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen, hier ook al een poosje wakker maar nog niet aanwezig.... begint langzaam te komen.

Jeskejes, dikke knuffel!!!
    Veerle, werkse
    Mira, jij ook werkse

Jeej morgen nog een week en dan hebben we als goed is weer centjes!!! :D nog nooit zo verlangd naar warm eten hihi, brood komt ondertussen me oren uit.

Zonnetje schijnt, de lucht is blauw.... maar voor hoelang dit keer....
    Ik zou zeggen geniet er van!!!!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mag morgen al naar de gyn op opties te bespreken. Kon in 1 ziekenhuis ook meteen een afspraak krijgen voor een echo en daarna meteen een curretage. Maar dat vind ik nog even te snel. Eerst maar even bespreken en dan zien we verder.
    Wordt vervolgd...

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik dacht 'ik kom even piepen' en wat zie ik nu:$ Veerle!!:(:( hele dikke ikknijpzohardalsikkan knuffel!!!! Wat erg meid!:(

17. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Veerle, beetje lekker gewerkt? Fijn dat je al morgen mag om te praten. Alvast heel veel succes!

Jeske, het sucks idd! Heb je gewerkt vandaag?

Kelly, lekker van het weer genoten?

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Amanda: werk ging wel goed. Moest het wel tegen m'n baas vertellen, aangezien ik morgenochtend nu niet werk. Ze houdt dr mond dicht tegen de rest, heel fijn! Had een heel lief kaartje van een vriendin met een waxinelichtje erbij. Meteen wel weer tranen in m'n ogen...
    Hoe was jou dag? Heb je nog een leuke verjaardag gehad van je moeder?
    Toekan: thanks!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Veerle, fijn dat je morgen op gesprek kan.... pppfff zeg ik met een brok in me keel.... jeetje

20. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Dat is wel fijn dat ze verder niks zegt en wat lief van je vriendin! In je handtekening staat trouwens dat je 19 mei naar de gyn moet.

Verjaardag was wel gezellig, ze deed er niks aan dus was niet zoveel bijzonders. In juli vieren ze het met een grote bbq. Op het werk is het weer even rustig tot a.s. vrijdag, pinksteren nog overleven en dan rust tot aan de zomervakantie :D.

Deel Deze Pagina