De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Beetje in de war met data... Heel scherp van je!
    Leuk in juli een grote bbq!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Amanda: Vandaag vroeg I wel of ik morgen ook kon werken, dus bij de schoonmaak is het nog zo rustig niet ;) Kan helaas niet (het geld zou leuk zijn...), want moet naar hypotheekadviseur...

Moet me toch een stapel papieren meenemen... identiteitskaart, inkomensgegevens, verzekeringsgegeven van vanalles en nog wat, pensioensgegevens en volgens mij nog meer dingen die ik allemaal vergeten ben... Pffff! Zal blij zijn als ik morgen klaar ben en een uitdraai mee krijg en die op kan sturen naar de woningcoorporatie.

Op FB heb ik trouwens een link geplaats waar jullie kunnen lezen hoe het weekend was ;) Had er namelijk nogal wat tijd voor nodig om het allemaal te tikken en alles opnieuw is me wat te veel van het goede :p

Temp: Idd, omhoog, maar zijn vroeg gaan slapen en ook weer vroeg, te vroeg, opgestaan, dus zal wel niet betrouwbaar zijn en als hij dat wel is totaal geen kans deze ronde: Hebben al een tijdje niet geklust. Had er totaal geen zin in en waren de laatste tijd zo moe als we naar bed gingen dat we soms gewoon in slaap vielen, whahahaha!

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Mensen wel roze blijven :)

Ik ben alle verhalen heel even kwijt sorry.
    Ik ben helemaal kapot...vandaag gewerkt en dat was geen succes.
    Enorm last van mijn bekken en rug. Als ik zit kom ik niet meer overeind...als ik buk kom ik niet meer overeind.
    Soms zak ik door mijn been heen en verga ik van de pijn.

Mijn man heeft me als het ware verboden nog huishouden en dergelijke te doen. Hij maakt zich erge zorgen.

Als ik morgen nog niet normaal kan lopen, zitten en opstaan neem ik contact op met mn fysio.
    Vandaag even met een gyn overlegd of dit van de zwangerschap kan zijn of dat ik toch weer iets kapot gemaakt heb in mijn lichaam. gyn vermoed toch door zwangerschap.

Ik ga proberen wat te slapen want dat lukte vannacht niet van de pijn.

Sorry meiden :(

4. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Mira, hoorde idd al dat een aantal huisjes een enorme bende waren. Veel succes morgen! Zal straks ff op de site kijken.

Wachtende, ohhh wat erg! Idd proberen rustig aan te doen en morgen gewoon de fysio bellen! Dikke knuffel en sterkte!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wachtende: Dikke knuffel! Hopelijk snel beter zodat je weer wat kan doen. Maar als manlief alles overneemt is dat ook wel eens lekker ;):p

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    wachtende, balen joh dat je zo'n pijn hebt :(

Mira, heel veel succes morgen. Zal voor jullie duimen!!!

Nu lekker rustig op de bank, tv kijken.... af en toe heen en weer lopen (meer toe dan af) naar dochter die aan t spoken is op haar kamer....

Vandaag is de postbode geweest voor een post stuk wat niet in mijn brievenbus paste..... we krijgen normaal nooit post op maandag... over een paar dagen komen ze nog een x langs... hoop eigenlijk morgen want denk dat t de spenen zijn...

7. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Hopelijk zijn het de spenen! Lukt het een beetje met slapen?

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames onbewust heb ik meer afstand van zp en fb genomen, merk ik nu. Ik lees wel. Maar reageer niet. Voelde me zo lekker vant weekend en nu ist weer grijs en grauw. Temp begint te dalen en heb geen hoop meer. Heb geen zin in een nieuwe ronde en gooi de handdoek in de ring, want zwanger word ik toch nooit.

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Knuffel Jeske!!!
    Hier zo naar de gyn toe, ben benieuwd wat het voorstel word. Eerst nog langs de vk om de verwijzing op te halen...
    Fijne dag iedereen!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle succes zometeen. Denk aan je.

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Amanda, slapen met dochter is nog steeds drama.... helaas postbode is geweest maar nog niet het bewuste post stuk van gister mee....

Jeskejes, dikke knuffel meid doe het rustig aan!!!

Veerle, hoe ging je gesprek?

Volgens mij zijn we allemaal wat minder actief hier even....

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Meiden, hele dikke groepsknuffel!!!!

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo slaapkamer van dochter weer omgegooid, meubels geschoven.... haar bed staat nu niet meer onder t raam maar aan de andere kant. Hopelijk laat ze nu de gordijnen gewoon hangen en gaat ze gewoon slapen in plaats van tot 22.00u naar buiten kijken... hhhmmm.... haar (stief) broer deed dat ook altijd.... zit t in de genen??? Alhoewel, manlief doet t niet haha :p

Ben weer kapot pppfff....nog even en dan is er zon op balkon, gaan we daar maar zitten. Moet thuis blijven want er komt als t goed is een bestelling van W.ehkamp... de veel te dure jas die ik besteld heb.... hopelijk mag ik hem houden en past en staat ie natuurlijk :D, heb nog nooit zo'n duur kledingstuk gekocht, maar me moeder vond hem ook duur maar wel super mooi op het plaatje

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo, gesprek was zakelijk bij de gyn, maar was wel fijn eigenlijk. Toen ik de verwijzing haalde bij de vk en de ass me sterkte wenste, had ik het wel even moeilijk. En helemaal na de sms van mn moeder...
    Maar goed, echo gemaakt en lege vruchtzak (wat we al wisten, maar toch fijn nog een bevestiging, wel veel duidelijkere echo, ze had het nieuwste apparaat). De vruchtzak komt overeen met 6 weken, en zou nu 10 weken moeten zijn. Vraag me af of de echo bij de vk (de 1e keer) wel goed geweest is met de hartactie. Maar goed, je kan er niets aan veranderen. Het was ook normaal dat ik me nog zwanger voel aangezien de hormonen nog vol aanwezig zijn. Ik word vrijdag al geholpen, heb gekozen voor curretage (kan ook met medicatie, maar kan ook niet werken). Nu nog even op werk en heb mn patienten al afgezegd voor de vrijdag.

Heb trouwens een foto van de echo meegekregen, ze vroeg of we dat wilde hebben en toch wel fijn eigenlijk maar ook weer gek. Voelt leeg en is ook leeg:(

Sorry maar dit bericht kan ik niet in roze zetten.
    Ik vind mn roze bril over een aantal weken weer;) Als mn cyclus weer op orde is. We mogen meteen weer zwanger worden, maar het advies is te wachten op de 1e menstruatie (dan is het makkelijker qua telling). Maar we hebben besloten om er meteen weer voor te gaan! Straks krijg ik een mega-lange cyclus... En een volgende zwangerschap komt er zeker!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Veerle, dit is ook geen roze bericht waard :(.... wel fijn dat je "snel geholpen" wordt en hoop dat jullie snel weer terug op die roze wolk mogen klimmen!! Knuffel

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dank je Kelly!
    En wat heb ik een lieve man! Ik belde hem net om te vragen hoe het met hem gaat, hij is best ontdaan van alles. Heeft hij voor donderdagavond kaartjes geregeld voor de musical Miss Saigon! Is goed voor afleiding zei hij! We komen er samen wel doorheen!

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ah wat lief Veerle :D

Nou mijn veel te dure jas is net gebracht. Wat een tegenvaller :(, oké te klein maar die stof jeetje, net een regenjas. En dan staat erbij 100% katoen.... dus gelijk een retourafspraak gemaakt, donderdagmiddag wordt ie weer opgehaald.... zie ik eens wat leuks tttsss.....

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ook ik ben hier veel minder op het moment! Lees het meeste wel, maar vaak te druk om te reageren! En soms ook even geen fut ;)

@Veerle, hele dikke knuffel voor jou! Wat staan jullie sterk samen! Je schrijft er zo "goed" over! Heb ik echt bewondering voor!
    Wil jullie alvast heeeel veel sterkte wensen en natuurlijk komt ook bij jullie dat kleine wonder er!

@Jeske, balen dat je temp weer gaat zakken! Snap dat je hoop daardoor weg is! Maar probeer de moed niet op te geven!! Ook jouw tijd komt!!!

@Kelly, wat enorm balen dat de jas zo tegenvalt! Dan ben je wel de verzendkosten weer kwijt natuurlijk :(
    Zijn de spenen er al?? Ligt er bij je moeder niet toevallig een extra speen? Of misschien kan zij hem even voorschieten?

Hier gaat het wel goed! Erg druk, dus niet veel tijd om na te denken!
    Vrijdag bloedprikken en dan afwachten of het een goede eisprong was!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    nou dat wordt nog wat deze zomer... zon is me nu al te warm hihi :p
    Dus heb lekker aan de voorkant gezeten in de schaduw, dochter is heel de middag bij de buren aan het spelen geweest hihi. Buurvrouw heeft weer een top middag gehad (75 en dementerende)

LK, ik heb nog niks betaald voor die jas dus denk ook geen verzendkosten omdat t retour gaat... geen idee eigenlijk

Mira, hoe is het afgelopen vandaag??

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: zie fb!

Deel Deze Pagina