De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    heb t gezien :) goed he!!! Dus als ik het goed begrijp gaat t door?? Ben nogal een leek daarin :)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende hoe gaat t vandaag met je? Hoop dat je je wat beter voelt. Je hebt wel een lief mannetje, hou je goed in de gaten he meid.

Amanda jij ook op t wachtbankje, duurt lang he. Nog gewerkt vandaag?

Noorus, GROUPHUG!!!! Hoest met je meid? Lukt t om wat afstand te nemen? (ja dan moet ik er eigenlijk niet naar vragen he hihi) Je temp is al wat omhoog, gister je ei gehad?

Kelly weer druk in de weer geweest, hoop dat dochterlief sneller slaapt nu zonder de gordijnen aan de gordijnen te hangen hihi. Wat balen van je jas zeg.

Veerle, logisch dat je t er moeilijk mee hebt. Lijkt me niet niks meid. Heel veel sterkte vrijdag. En die roze bril vind je wel weer hoor! Knap dat jullie er daarna weer voor willen gaan!! Gaan jullie nu ook verder met de gyn? Dikke knuffel. En jullie saampjes zijn heel sterk en zo lief van m. Idd afleiding is goed nu.

Liefkleintje druk druk druk, af en toe effe rustig aan he hihi. Vrijdag prikken, spannend, denk en hoop dat de eisprong goed was. En dan weer in die wachtbank wagon he.

Hier houdt mn lijf me flink voor de gek. Buik zet weer op. Vanmiddag bij de sportschool gewogen. Wel wat gewichtstoename, maar vetmassa was minder en spier meer. Dus waar komt die buik vandaan :( Hij begon zo mooi platter te worden :( Durf gewoon niet te denken dat er iets bezig is daar binnenin. Nou ik ga nog wat werken.

3. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, doe wat je goed voelt meis! Dikke knuffel voor jou en probeer moed te houden.

Veerle, lijkt me toch wel zwaar om zoiets dan te zien. "fijn" dat je vrijdag mag! Ook voor jou een dikke knuffel. Wat lief van je man, jullie komen er idd samen wel!

Kelly, jammer dat de spenen niet binnen zijn en dat slapen nog niet beter gaat.

LK, lekker druk op het werk dus! Vrijdag bloedprikken, hopelijk een mooi ei gehad.

Bij ons is het deze ronde niet raak hoor, hebben er nog niks voor gedaan. Heb er ook helemaal geen zin in gehad.

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    @Mira, spannend!! Hoop dat het allemaal door kan gaan!!!

@Jeske, mijn buik is ook erg dik en opgezet! Vreselijk! Ik zei net tegen mijn vriend.....wat zou je denken als je mij zo ziet? Ja, dat je zwanger bent! Zo'n buik heb ik echt! Wie weet maak ik er ooit nog eens een foto van......heb dat helaas (bijna) altijd door medicijngebruik van een paar jaar geleden. Krijg hem er niet meer af! :(

@Amanda, ik snap dat je er ff geen zin in had! Wij hebben natuurlijk ook 1 maand niks gedaan en ik vond het heeeerlijk! Even niet hoeven klussen. Is wel eens fijn met een erg laag libido ;) En niet in de zenuwen zitten wel/niet zwanger!

Hier idd druk met werken! Zowel op KDV als fotoshoots! Heb er 3 deze week!

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    grouphug

grouphug.jpg

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje, ik heb vanmiddag een foto gemaakt en naar mn vriend gestuurd. Hij schrok ervan. Vorige week was tie ook zo, maar dat was zo goed als zeker vd pregnyl volgens mij. Laatste 2 a 3 dagen was tie weer weg en vandaag :$ istie weer zeer aanwezig.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow ja ik was aan het werk he ;) maar ja wel erg verleidelijk een pc aan de andere kant van de tafel om een x gewoon te surfen ipv via mn telefoon.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En ik ben het aantal berichten weer ff aan t opjagen :)

Maar ga nu echt weer wat doen........denk ;) ah jullie zullen t wel vanzelf merken :p als t weer rustiger is dan ben ik druk bezig. Of ik zit op mn telefoon..... figuurlijk bedoelt he dames, want als ik er ECHT op ga zitten gaat ie stuk hahah en kan ik ook niet ZP-en. (nieuw woord voor in de Dikke)

Zo heb mijn bijdrage weer geleverd :cool: ff slap ouwehoeren

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Pb je nummer maar.... dan app ik je een foto ;)

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, haha heb je je grapjas aan getrokken vandaag?!

LK, idd wel eens fijn, al vind manlief het minder leuk :p.

Dikke knuffel voor allemaal!! *doet mee aan de grouphug*

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nee grapjurk Amanda ;) Voor een jas ist te warm.

Uh Liefkleintje haha dan moet ik de mijne ook sturen :p Oke is goed pb je zo.

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Whahahaha, grapjurk ;)

Je hoeft jouw foto niet te sturen hoor......voel je niet verplicht! :)

@Amanda, gelukkig begrijpt mijn vriend het wel, al vindt hij het natuurlijk ook jammer ;)

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Haha!!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik zet de foto wel ff op fb. Mogen jullie oordelen ;):p

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik sta nog wel in negeermodus hoor. Dus borsten zijn NIET groter en zijn NIET gevoelig en heb GEEN stemmingswisselingen en GEEN trekkend/stekend gevoel. Maar kryg wel testkriebels

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Uhmmm tis weer ouderwets druk hier hihi

17. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Vrijdag mag je toch testen??

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant

Sssst, ja ik zou thuistest kunnen doen. Maar zit eraan te denken om donderdag voor prikken te bellen. Aan de andere kant ben ik bang voor de uitslag.

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo hey, toen was t ff druk hier :D

Ik doe mee hoor met de grouphugg!!!!

Zo, eten zit er weer in, dochter had al eerder gegeten ze werd moe (ja vanmiddag mocht ze niet slapen), niet dat ze er gezelliger van wordt maar misschien slaapt ze vannacht eens door ;).... weet in ieder geval hoe t ook alweer was om er 's nachts uit te moeten hihi. Maar ze slaapt nu, tenminste het is stil ;), nu kijken voor hoelang.

Donderdagmiddag gaan dochter en ik naar vriendin en dochter kunnen ze samen in t badje spelen, en wij kleppen hihi. Ze is ook zwanger, precies 3 maanden later uitgerekend ook op de 24e, en vanmorgen kreeg ik een sms dat hun ook een jongen krijgen, hoe bijzonder is dat he ;), eerst beide zwanger van een meid, met 8 dagen verschil in leeftijd, en nu beide zwanger van een zoon....

Sorry meiden als dit weer zo'n naar bericht is over zwangeren :), ik probeer er eigenlijk zo min mogelijk over te praten hier, wil jullie niet kwetsen.

20. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Spannend hoor, mijn duimen draaien!

Deel Deze Pagina