Normaal gezien kan ik goed tegen de warmte, verbrand wel maar ach na zoveel jaar wendt dat wel hihi. Maar nu.... achter op balkon staat altijd vanaf 's middags de zon (balkon op t zuiden). Gister parasol uit de garage gehaald maar was er gister al snel klaar mee. Nu nog niet achter geweest, deur en vouwgordijnen zijn dicht . Aan de voorkant bij de voordeuren is lekker schaduw maar geen zin om buiten te zitten, beetje down momentje mis me vent... Morgen lekker naar vriendin, meiden in t badje spelen. Zal Noa wel leuk vinden, ze is gek op water maar hier geen badje op balkon. Zou de speciekuip (bad in de douche) buiten kunnen zetten maar t vullen wordt me te zwaar, dus we genieten morgen wel voor 10!!! Eten: uh..... ja nog steeds brood bleh Mira, goed bezig met de zelfverwennerij!!! Wou dat ik nog bij me voeten kon haha, moet nodig wat aan gebeuren hihi Date, weet nog niet of ik mee kan want heb 3juni geen oppas dus denk dat ik moet afhaken
Noa gaat gewoon mee en denk dat 's middags t makkelijkst is voor een zondag. En wat we gaan doen? Lekker tutten en kleppen waar een speeltuin is. Genoeg gekke meiden die die kleine meid achterna kunnen hobbelen. Kun jij rustig aan doen!
Mee eens! Gaan we lekker naar een speeltuin met terras, de kleine in de speeltuin en wij kleppen, terrassen en er om beurten achteraan hobbelen, hahahaha... *Ziet het al voor zich hoe iemand buiten adem terug komt lopen en de volgende er naartoe stuurt...* Whahahaha! Kelly: Is er mss iets in de buurt bij jou? Dan hoef jij met de kleine niet zo ver te reizen. Mocht je iets weten maar is het net iets te ver voor je dan kunnen we wel regelen dat iemand jullie komt halen en brengen, die paar km extra maakt dan ook niks uit...
Sorry MOET t ff kwijt....... mn linker tiet is groter dan mn rechter haha waar je al niet naar kijkt, sorry.
Jammer dat ik niet mee kan meiden Hier net een zak chips op, lekker zout! En vanavond koude pasta-salade.
Veerle dikke knuff voor jou. Kan me goed voorstellen dat je offday hebt. En je bent zo sterk! Komt zeker goed meid!