HAHA GEWELDIG!!! Van Harte Gefeliciteerd. U wint....... tromgeroffel......... een ticket voor trein 5.
GEFELICITEERD Noorus Je word verwent met snaaierijen op de loungebank We kunnen by the way kampioen worden.... Uhm, heb 1x meegespeeld, haha! Gaat hier regenen! Heerlijk, was 30 graden op de binnenplaats...
Zo en daar was ik weer. Noa hoorde de buren buiten staan dus wilde ze ook naar buiten, prima altijd gezellig hier op de gallerij met de buurvrouw van bijna 80, haar dochter die hier HEEL veel is van 50, en de buren daarnaast van man 66 en vrouw 75. Hij was aan het koken en Noa ging daar alvast aan tafel zitten om vervolgens dus gewoon mee te eten haha, wat hebben we gelachen, en gejankt (nou ja ik dan), dus straks echt in me eentje eten Straks kom ik even terug lezen, wil er eentje aandacht hier , moet meekijken naar tv (lingo)
ja mocht wel maar hadden ze natuurlijk niet op gerekend, die kleine eet zoveel nog niet (ik dus wel) dus heb netjes bedankt. Ze hadden 2 kippepootjes, gebakken aardappels en appelmoes voor 2 personen... wat hun samen eten eet ik alleen hihi en dan nog niet genoeg Ach ze hebben genotem met zijn drietjes (buurvrouw is aan het dementeren zo nu en dan, ze heeft ook goeie dagen) ze hebben zelf 2 achterkleinkinderen die ze nauwelijks tot niet, en ze zijn gek met Noa en andersom dus lekker laten gaan Die snee brood overleef ik wel weer hoor.... nog een paar dagen, en dan hoop ik voorlopig geen brood meer te zien!!!!!!!!
jeskejes, haha wat vind je vent van t verschil??? Veerle, lekker snaaien Uh.... geen idee voor speeltuin in de buurt... we kunnen ook misschien rondje dierentuin doen?? Ben niet zo'n held in de auto maar heb hem wel tot beschikking Heb man nog niet gehoord dat hij morgen thuis zal zijn dus zal wel vrijdag worden denk....
Ff snel. Slaap al half. De dames zitten nog ingepakt dus meneer heeft ze nog niet opgemerkt haha. En ja mannen zien dat toch niet. Wel had ik m rond half 5 weer 2 fotos van mn buik gestuurd. Zn reactie.... jeuj das niet normaal!!
Kelly zie je t trouwens al voor je.... wij.... met zn allen in de dierentui? Haha dan heb je 2 stuiterballen
En?? Daar zullen eerder de andere bezoekers (of dieren) last van hebben hihi Probeerde ook maar iets te verzinnen....
Haha das goed, maar moet dan wel bandje aan met naam en telefoonnummer want ja ben er zo tussenuit gepiept wanneer ik een giraf, leeuw, aap of olifant zie.