Gezellig al die meets!!! Pff, het is hier nog steeds warm binnen. Net al een beetje regen gehad, en buiten is het heerlijk!
jeskejes, kan niet stoppen met gluren op haar mobiel en spelletjes spelen Zo hier net een flits, en een donderklap jeetje. Oh man komt morgen weer thuis (als t allemaal loopt natuurlijk) hoe laat.... geen idee
Ik gloei als een gek heel de dag al en das niet vd warmte. Zat lekker koel. Zwem al nachten in mn bed en ben nu hyperdepieper en geen idee waarom. Klaar wakker. En draai niet kunnen vinden.
Kelly ja op fb liep t ff storm hihi. Pikante verhalen Wat fijn dat je mannetje morgen weer thuis is. Hier regent t nu ook een beetje.
jeskejes, ligt wakker, waarom??? Stuiter de stuiter ze wil naar de dierentuin hihi Amanda, dit zijn de meest voorkomende dagen dat hij weg is. Van zondag ochtend tot donderdag middag/avond heel soms vrijdag. Nu hoeft hij zondag niet weg vanwege Pinksteren , dus,maandag ochtend denk pas
Nou Noa ligt weer te slapen, was wakker geschrokken van die ene onweersklap. Ik ga ook gauw naar bedje toe. Morgen half 10 weer fysio, daarna anderhalf uur werken.... pppfff nu al geen zin maar ja. Slaap lekker meiden, enne niet gaan spoken he vannacht
Jeske & Amanda: Zaterdag is goed. Ben tot half 5 zeker bij scouting, daarna nog opruimen, bespreken en terug thuis omkleden... Hoe laat spreken we waar af? Dan kan ik manlief vast voorbereiden o mijn afwezigheid
Jeske en Mira, doen we ook nog ergens hapje eten en dan filmpje pikken ofzo? Mira, hoe laat ben je meestal thuis?
Noorus poffers?? Wordt gelijk misselijk als ik er nu aan denk haha. Maar smaakten ze? Nog ff en je kunt naar je bedje toe. Amanda en Mira ik vind t best. Moet ong half uur 3 kwartier rijden. Owja en meneer vroeg of ik m 's nachts wilde ophalen haha zal ik maar doen he, dan staan we quit.