Jeske & Amanda: Meestal eten we bij mijn schoonouders mee op zaterdag, maar zijn dan uiterlijk half 6 daar, dus nu ik nog moet rijden en verkleden rond 6uur helemaal klaar...is dat ook? Sorry daar ik zo kort reageer, zit op telefoon en is echt niet te doen om lang te reageren...
Alvast veel plezier meiden! Hier nog lekker in bed Met raam open, is hier nog warm. Vandaag is m'n man ook de hele dag vrij! Even wachten op mannetje vd gasservice, we krijgen (uhm kopen...) een digitale thermostaat. De vorige bewoner heeft deze in de keuken laten plaatsen, wat heel handig is.... NOT. Dus vandaar, voor de rest vd dag er misschien nog even uit. Vanavond naar Miss Saigon Hebben jullie nog plannen!
Goedemorgen, Noorus lekker gegeten? Slaap lekker!! Meiden wat zijn jullie toch altijd weer vroeg wakker.... Zo de zon schijnt alweer , straks fysio en dan ff werken. Vanmiddag naar me vriendin, helemaal zin in vandaag. Ohja daarna man nog ophalen!!! Prima dag, hoef me niet te vervelen En ben happy, heb eindelijk een keer gewonnen van jeskejes met wordfeut
ja dochter mag lekker in t badje spelen vanmiddag Veerle geniet van de zon op je vrije dag!!!! Moet zeggen dat ik de laatste week (na me fiets avontuurtje) bijna geen last meer heb van me bekken, ja aan de voorkant maar niet meer zo erg aan de achterkant.... dus geloof dat die fysio toch ook z'n best wel doet , en ik natuurlijk braaf mijn oefeningen
Gefeliciteerd Kelly hihi. Maar je hebt al eerder van mij gewonnen. Dames geniet van t zonnetje. Ik ga werken. Ow denk niet dat ik mn bloed laat checken.
Werkse Jeske! Iemand van MvM belde net: hoe het urine verzamelen gaat, beetje communicatiefoutje daar... Heb afgelopen maandag afgebeld met m'n contactpersoon en gister zijn de flessen opgehaald en geen nieuwe terug, was wel even gek. Vrouw van MvM aan de telefoon wist even niet wat ze moest zeggen, duizend maal excuses, zei ze iig. Mannetje van de thermostaat is dr en daarna gaan we er lekker uit!
Ai Veerle idd communicatiefout. En groot gelijk dat jullie er lekker uit gaan en vanaaf musical. Veel plezier tis heerlijk weer.
Zo dochter op bed, hopelijk slaapt ze een uurtje.... ik heb lekker fout de frituur pan aangezet, ff lekker een patatje eten
Zooowww... wakker! Pfff wat is het warm... Poffers waren zeker lekker meiden! Vannacht gaat er pizza mee denk ik! @ Veerle, geniet van je dag! Jammer van die communicatiefout Veel plezier bij Miss Saigon vanavond! Ik vond het prachtig (was er zondag)! Denk trouwens dat ei hier nog steeds niet echt geweest is. Had gister weer eiwit en temp gaat ook niet echt mooi omhoog (hoewel dat lastig tempen is met mn nachtdiensten nu...)
Warm hè Hebben fietstochtje gemaakt. En even langs de Intra.tuin, heb paar plantjes voor in huis en roze margrietjes voor in de binnenplaats. Waar het nu 31 graden is, in de schaduw, manlief zit in de zon met ventilator, gekkie! Net lekker bh met aardbeien op, jammie Leuk dat je naar Miss Saigon bent geweest Noorus! Wanneer is eigenlijk de uitvaart van je Oma? Woonde ze bij je in de buurt? Kelly: lekker frituur! Ik vind zoute friet heerlijk met dit weer Succes morgen met bloedprikken Jeske!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH Wat ben ik gefrustreerd !!!!!! GGRRRRRRRRRR()#@)*#_(*$# Jeske: heb je zelf nog steeds niet getest? Veerle: haha in de zon met ventilator...mannenlogica Noorus: IK WIL POFFERTJES....kom je ze brengen ? Kelly: aah van het brood af ? Mooi...meteen aan de friet haha. Frietjes kunnen trouwens heel goedkoop he. Gewoon zelf maken Zak aardappels kost bijna niets en kun je aardig wat keren van eten. Ik wil ook frietjes !!! Zou ik een emo eter worden ? :S schoonvader belde gisteren: huis is minimaal om te bouwen. Dit houd in...schoonma kan niet naar toilet met deur dicht. Kan niet in de tuin komen, kan niet in of uit huis. Naar boven kan alleen met begeleider (lees: schoonvader die nooit thuis is). Een nieuwe toilet zodat ze gewoon op de toilet kan krijg ze ook niet. nee ze moet maar op een po stoel. De rest van de kamers...ach daar hoeft ze niet in. Schoonmoeders gebeld wat er nou allemaal gebeurt. Wil nergens over praten is volledig gebroken. Na 2 uur kloten eindelijk een arts daar aan de lijn gekregen. Ja helaas zijn alle artsen die over haar beleid gaan op vakantie...volgende week komen ze pas weer. Goed...gaan we dan wel weer bellen. Kat is sinds we hem hebben aan de schijt. Verder gaat het prima met hem. Heeft al antibiotica en spuit tegen overgevoeligheid gehad. Deed allemaal niets. Scopie zou de volgende actie zijn. Ik wilde graag weten wat het ongeveer zou kosten...heb afgelopen maand al 2000 euro aan DA kosten gehad. Dus niet zo'n gekke vraag toch? We zijn nu al drie weken later, 4 telefoontjes en een mailtje verder...geen antwoord. Dus ik bel weer...geirriteert dit keer. Ja dan neem je toch een consult met Micah...nou toen brak mn klomp...ik weer ff betalen voor hun domheid? pff...het is dat de artsen daar zo kundig zijn want de assistentes... Heb het uiteindelijk maar zo gedaan...afspraak voor Woeffer gemaakt voor vaccinaties en dan regel ik het verdomme zelf wel. Op werk....er moeten wat dingen gedaan worden voor de inspectie komt. De leiding heeft de artsen beloofd dat ik iets zou doen wat helemaal niet kan in het programma...fijn als ze weten hoe het werkt. Nu al 4 mailtjes gestuurd...en ze reageren ver#*& gewoon niet. Nu moest er een bijeenkomst komen van de werkgroep omdat er echt dingen moeten gebeuren...zou ik maar op mn vrije dag terug moeten komen. Nou mooi niet (ben al zo vaak op vrije dagen gekomen en we hebben erg veel bijscholing etc in vrije tijd). Vandaag weer gedoe. Iemand van een andere afdeling moest ook met het programma leren werken...moest ik maar gaan leren (heb ik al geen zin in)...maar dat moest maar na mijn werk. Nou mooi niet ! Ik blijf aan de gang!! Van mij part gooien ze in juni de boel maar dicht....want ik ben echt even in staak modus ! Ik doe mijn werk en geen extra taken meer. Nee ik ben niet hormonaal...ik ben het zat ! Ik doe 10.000 extra dingen...krijg er niets extra's voor behalve een mega werkdruk, enorm veel vragen de hele dag door en continue gezeik op mn vrije dagen. Ik sta nu ook 3 weken achter elkaar 4 dagen op de planning terwijl ik 3 om 4 werk...ik sta de hele maand op woensdag in de planning terwijl dat mn vrije dag is...heb dan geen oppas voor woeffert. En dan ook nog die vreselijke pijn !!!!!!!! zo...ik raad iedereen aan om me gewoon gelijk te geven anders ontplof ik nog haha issut al weekend? *sorry meiden !!*
Wachtende jeetje meid je krygt t ook weer flink voor je kiezen meid. Dikke knuffel voor jou! Je schoonvader is ook geen makkelijke zo te lezen. En dan nog gedoe met je werk en met de beesten. Alsof alles niet genoeg is he. Hoop dat je op tyd wat rust vind. (hoor wie t zegt ) Noorus PIZZA lekker! Veerle whaha die man van jou! Wachtende nope niet getest. Vind temp niet zo best eigenlijk. Aan de te lage kant. Maar mocht ie morgen hoger zijn prik ik anders bel ik netjes af.
Pffffff Wachtende Wat een narigheid met je schoonmoeder. En je werk, pffffffffff! Jemig zeg! Zo te zien aan je kleur ben je groen aangelopen.... Vervelend vd pijn! Knuf! Hier net pizza op Ben over in het oranje, alvast in de EK-mood