pff hier zijn kat en hond hyper... elke dag weer rond 22:00...om moe van te worden. Rent hier als een stelletje sneltreinen door het huis...zelfs de kat zit op de piepspeeltjes van de hond te bijten en krijgt er nog geluid uit ook.
Wat een rust zonder huisdieren hihi. Vissen maken geen herrie en als ze wild doen kan dat alleen in de bak hahaha droge humor
Haha leuk he beesten Sow deze groep was ook goed bij HGT. Alleen stom dat ze zoveel goeie erin hebben. Wordt moeilijk om.te kiezen
haha de kat heeft een doodswens geloof ik... Gaat boven op de bank staan...mept zo de hond op zn kop (netjes zonder nagels)... Spring voor de hond...gaat tegen zijn poten aan liggen... en zet zo zijn tanden in zijn knie... je moet het maar durven als kat haha
Droge humor, natte humor wat maakt t uit hihi tis dat manlief t leuk vind, van mijn hoeft t niet hoor.... Waxientje, haaai welkom in de nieuwe roze verbeterde trein , maak het jezelf gemakkelijk en rijd gezellig mee!!
Aaah tis afgelopen, rest van het geleuter ga ik niet kijken... Een met hond uit en dan spreek ik jullie zo nog vanuit mn mand...