Mensen...ik moet de kamers hier anders gaan indelen.. Heb op zolder een airhocky/pooltafel van goede kwaliteit (nieuwprijs bijna 400 euro). Waar verkoop je zoiets ? Op MP wil het echt niet lukken. Owja en rijd er hier toevallig iemand paard ?
Hebben hier wel de wii staan, maar hebben niet de fit. Hebben wel fitness voor de kinect (xbox), maar heb die pas 1 keer gebruikt *schaam*
Ik heb sinds kort de dance revolution...maar de mat werkt niet meer...beetje jammer. Er zit bij mij ook boksen op maar de pasjes worden op een gegeven moment zo ingewikkeld en lang dat ik het echt niet onthou *schaam*
Zo ben ik weer spuit 4 zit erin en weer helemaal zelf gedaan. Vriend is nog steeds niet thuis. Lekkage.... was gemaakt maar ziet ienie minnie gaatje dus zit weer zonder water. Morgen komt mn neef maken. Wachtende geweldig zo die katten. Haha genieten om te zien. Gekke beesten. Kan je niet helpen met de pooltafel. En ik reed paard maar weet miss wel mensen. Wat wil je kwijt? Waxientje haai ja deel 4 gaat hard he Noorus poepen met de hond hihi Wandel ze. En tot zo vanuit de mand. Das minder vd verstopping. Amanda ja he soms jaloers hoor. Komt deze styve hark aanzetten. Is dat Kinect leuk?? Ah hier staat de WII stof te happen. Hoepelen op de WII fit uhhh dat wil je niet zien hoe ik met mn heupen sta te beuken. Haha Zo ik ben ff spuiten en dr is weer een pagina of wat erbij gekakeld.
Goed van je Jes, zie je wel! Hier paard gereden, wat dan wachtende? En wil zeker niet voor nod testen, eigenlijk zelfs tot woensdag wachten, maar weet niet of dat lukt... Heb wel ook ongikrampen, dus zal me ook niks verbazen als die op komt zetten 1 dezer dagen...
Ksst ksst scheer je weg rode duivels. Jullie hebben hier niks te zoeken. We willen alleen roze wolkjes
Jeske, goed gedaan!! Kinect is stukken actiever dan sommige spelletjes van de wii. Gesina en waxientje, welkom in deel 4!
Ik heb wat paardrijspullen over...ik ga er niet meer aan beginnen. Op marktplaats krijg ik alleen maar leipo's en daar heb ik niet zo zin in. Geef ik het liever weg aan iemand die ik mag haha
We gaan het meemaken... Ik ga beetje poging tot slapen doen meiden... Wekker gaat weer om 5:55... Hou jullie beetje rustig he als ik weg ben trusten en fijne dag morgen!