De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    We hadden nog niet eens zo veel kids, maar ben wel doodop!!

Sinds een aantal maanden heb ik een paar dagen voor mijn NOD al bruine afscheiding. Al lijkt dat steeds vroeger te komen! Zou dat evt door de endo kunnen komen?

Spannend, volgende week naar het zkh! Wanneer??? Waarvoor moeten jullie??
    Wij hebben 4 juni weer een gesprek!

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Waren de kindjes te druk door het mooie weer?

Moet eerlijk zeggen dat ik me nooit zo verdiept hebt in endo. Zal straks eens ff googlen. Manlief moet 4 juni naar de uroloog, die gaat kijken of hij nog iets kan doen om de kwaliteit te verbeteren. 7 juni gaan we zeggen dat we willen beginnen met de behandelingen.

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Spannend hoor!!! Hoop zo dat het gaat lukken!!! Wat houdt ICSI precies in? Vergelijkbaar met IVF??

Ik heb net even gekeken en zou wel bij endo kunnen passen! Sommige zeggen ook dat het van een innesteling kan zijn, maar helaas geloof ik dat niet meer. Elke maand heb ik dit!

4. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Zag idd dat het met endo te maken kan hebben. Zou wel fijn zijn als je snel duidelijkheid hebt!

Is vergelijkbaar alleen bij IVF worden er zaadcellen en een eicel in een bakje gegooid en moeten ze de rest zelf doen. Bij ICSI wordt er gelijk een zaadcel in een eicel geplaatst.

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    spannend Amanda

Voor jouw ook LK

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

@ Nuage, hoi hoi! Leuk dat jullie een meisje krijgen! En gecondoleerd met je schoonmoeder... :(

@ Mira, wat een goed nieuws meis! Ben benieuwd! :)

@ Kelly, ^$#^&*#BJZ! Houdt het dan nooit eens op voor jullie?! Dat gezeur met luchtbed, laat haar lekker haar luchtbed meenemen en leg je haar alsnog bij d'r broer (als zij het geen probleem vindt).

@ Jeske, hier ook roze bril kwijt helaas... :(

@ Veerle, lief van de chocos! :p En knuffel voor jou!

@ LK, lekker bijkomen nu!?

@ Amanda, rustig avondje nu voor jou!?

Hier erg mooie dag gehad met uitvaart van oma. Helemaal super zo gegaan met alle lieve familie bij elkaar... :) Denk dat oma met een smile vanaf haar wolkje heeft toegekeken...

Savonds bij eten bij mijn ouders, kwam m'n neefje (kind van m'n broer) binnen met een shirt aan waarop stond: 'stoer, ik wordt grote broer'. Superlief natuurlijk en zo blij voor ze, maar moest toch even naar boven om een brok in m'n keel weg te slikken en m'n tranen binnen te houden.... :( En gun het ze zo, dus slaat nergens op...

Hier vanmorgen nog steeds lage temp (heb die van gister ook maar even terug gezet, want had wel erg vroeg getempt (om 5:30 36.5 en om 6:00 (normale tijd) 36.2) dus heb de laagste maar aangehouden...

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nuage : Bedankt :) Gecondoleerd met je schoonmoeder. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was, zeker wel spannend he.

Veerle: Heb je ook nog een zw test gedaan om te kijken of hij weer wit is ? Dan weet je in iedergeval als je een streepje hebt dat het een nieuwe is. Hoop dat je ei zich snel zal melden.

Jeske: Oranje brillen zijn er genoeg te krijgen...maarja dan heb je straks een voetbal in je buik...of je daar nou blij van moet worden ? Maar hou de goede moed erin meid !!

Noorus: Heel begrijpelijk dat je even moet slikken hoor. Het was natuurlijk sowieso al een emotionele dag. Dat jij verdriet hebt wil niet zeggen dat je het een ander niet gunt. Je hebt gewoon recht om je verdriet te hebben hoor.

Ik ben nu gewoon even niet in staat om normaal na te denken over iets. Mede door een enorm slaapgebrek. Man wil nu toch wel de combitest doen dus denk dat we dat gewoon doen...hij is beter in staat om na te denken :)

Vandaag begon het meteen eigenlijk al met overgeven. Op werk was het heel warm, ik had namelijk een dagje preoperatieve gesprekken...dus in een kantoor. Mijn hemel wat een ramp zeg. Elke keer tussen patienten door naar de toilet rennen en 3 keer uit een gesprek weg moeten lopen...hoe bedoel je onprofessioneel :( Onderweg naar huis ook 2 keer de auto langs de kant gezet en toen ik thuis kwam de auto aan de kant gegooit en ook weer rennen. Gek dat het zo ineens erger is geworden..
    Vandaag ook fysio weer gehad...beide kanten zitten nu verkeerd. Hij kon ze niet goed zetten want hij was bang iets te beschadigen. Spierspanning was te hoog ofzo. Morgen terugkomen en moet hem tussendoor bellen als het niet meer gaat. Hij kon ook niets verzinnen om beter te kunnen slapen helaas. Knie is ook weer dik.

nouja morgen weer een dag...hopenlijk verloopt die wat beter :D

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat balen van zon dag wachtende... Lijkt me echt zeer vermoeiend en irritant... Ga duimen voor een hele mooie dag morgen voor jou (en iedereen natuurlijk)

Wat houdt zon combitest precies in? Sorry als ik eroverheen gelezen heb, maar begrijp uit je verhaal dat er ook risicos aan vastzitten?

9. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Noorus , niet zo gek dat jij ook verdrietig bent! Jij wilt dit ook gewoon erg graag. Fijn dat je oma een mooi afscheid heeft gehad! Dikke knuppel meid!

Wachtende, wat naar dat je nu ineens zoveel moet overgeven, niet fijn! Hopelijk slaap je vanavond beter. Je moet natuurlijk wel goed uitrusten voor zondag:D

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden, ik ben even afwezig.
    Net pittig gesprek gehad via chat en telefoon met man... voel me even vanalles zoals ik me niet wil voelen dus sluit mezelf even af van de buiten wereld. Ik meld me wel weer

Knuffels!!

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Weltrusten meiden!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Knuffels voor iedereen! Welterusten ik ga slapen. Ben zo suf als een konijn. Reageren lukt niet. Denk aan jullie meiden!!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen!

Pffff gister naar de film geweest met een vriendin en daarna paar biertjes gedronken en is niet helemaal goed gevallen, merk ik nu... Ben blij dat ik vrij ben!
    Heb niet alles onthouden...
    Noorus: logisch dat het slikken voor je was, het nieuws dat je broer weer vader wordt, je wilt zelf ook graag! En bent al een keer heel dicht in de buurt geweest. Fijn dat het een mooie dienst was van je Oma. Extra knuffel voor jou! En zie dat je temp omhoog is! Lijkt me nu echt wel je ei:)
    LK: spannend wanneer je kijkoperatie is. Wat kunnen ze doen als blijkt dat het wel endo is?
    Kelly: hopelijk heb je je man nog gesproken? Succes ermee!

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Rest: even een zwaai!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Een zwaai terug...

Vandaag heb ik even een 'Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet'-dagje... Zit alleen maar op mijn telefoon te kijken of ik nog mail heb (en dan of die van de woningcorporatie is natuurlijk ;)) en verder doe ik niet zoveel. Je kan merken dat ik last van zenuwen heb, heb weer eens buikpijn ;):p
    Net al heerlijk in de douche geweest, weer lekker schoon :D
    Gisteren was mijn ongi al over, de kortste en lichtste ongi ooit (geen enorme pijnen op dag 2 en 3 :D), dus ik vind het best ;):p

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat je ongi niet zo heftig was deze keer Mira!
    En kan me voorstellen dat er zenuwen zijn voor het bericht van de woning! Spannend hoor!

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zenuwen... Ok, kan ik mee leven... Maar die buikpijn en al die andere ´ik voel me niet zo lekker´-dingetjes komen me de keel uit! Dat ze gewoon mailt!!! Meestal als ze iets moest mailen naar ons, deed ze dat in de middag, dus niet gek dat ik nog niks gehoord heb! We zullen zien *vraagt zich af hoe ze zichzelf nog even geduldig moet houden...*

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo 't is hier druk, kan het niet bijhouden hoor...
    En heb je nog geduld Mira? Hang hier op de bank;)

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Geduld begint op te raken... Erg he?! Mss duurt het nog wel tot dinsdag voor we wat weten en het kan mij niet snel genoeg zijn ;) Ben normaal altijd zo geduldig met alles (was iemand eens opgevallen dat ik zo ontzettend veel geduld heb met mensen, vooral als ze vervelend zijn ;)) maar hierbij heb ik totaal geen geduld!!! De droom van manlief kan vandaag gewoon uitkomen... Dan is iedere minuut te lang :p

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Bankhangen mag ook wel eens hoor ;) Ennuh, ik zit ook nog steeds op bank, heb alleen vanmorgen even wat van de klimop in de voortuin gesnoeid, dat was echt nodig want groeide voor het raam van de trap ;) Dus wat ik wil zeggen: Geniet er maar lekker van!!!

Deel Deze Pagina