Gesina, haaai Wachtende, misschien op nieuw op mp zetten? Staat ie weer bovenaan.... wordt er wel genoeg naar de advertentie gekeken? Anders onder een ander onderwerp proberen.... of even zoeken op mp bij gelijk soorten waar en hoe die aangeboden worden?? Jeskejes goed zo meid!!! Hoop dat je lekkage morgen gemaakt wordt
En ja ik MOEST wel spuiten want meneer was de tyd vergeten en zit nog bij mn oom en tante grrr ik wist t he. Dit ging niet werken om meneer te laten spuiten. Dus moet t zelf doen. Oww wat is dit balen zeg! HGT welje groep zou door zijn??
Nee geen wedstrijden hoor, gewoon recreatief en heb bij ruiterstudentenvereniging in het bestuur gezeten ook bijrijdpaardje gehad in flevoland, maar had ik op gegeven moment geen tijd meer voor...
Hoi iedereen @ noorus slaap lekker ik ga ook lekker naar bed net terug van sporten voor het eerst gesport begin werdt ik echt duizelig en misselijk maar later ging goed !! nu op naar 3x in de week en over 2 weken krijg ik mn voedingsschema !!
Jeske je ventje is niet zo goed bezig zeg ! Wel TOP dat je het weer zelf gedaan hebt, je hebt weer een cadeautje verdiend ! Pff heb echt geen zin om al die zooi weer opnieuw op MP te zetten. vind het echt een rotklus. Wil graag iemand er blij mee maken maarja...waar vind je iemand die het niet breed heeft en wel paardrijd?
Noorus pfieuwww hij is niet door die 3 gasten wel. Gesina lekker hoor sporten. Niet zo breed worden als je man he hihi. Maar voedingsschema?
Ik ga ook stoppen ben moehoeeeeeeeee Truusten allemaal ! En niet stiekem die snaaiwagen snachts leegeten he !
Ja ik ga niet afvallen hoor ik wil wat strakker worden zal maar zeggen en ook al ben ik zwanger gaan we door alleen dan mn buik niet meer trainen ja krijg een voedinsschema want ik eet verkeerd en snoep te veel zodoende !
Voor dat je je advertentie verwijdert, je tekst kopiëren, dan advertentie verwijderen, nieuwe advertenrie plaatsen, tekst plakken, foto's erbij enz en das echt zo gebeurd hoor
Trustuh Wachtende. Ik zal eens denken of ik iemand weet. Wat voor spullen zijn t? En ja hij is niet goed bezig. Belde m en hij zei ja had telefoon al vast wist niet dat t zo laat was. Tis een schat hoor maar soms.....